عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
بازدید : 1243
نویسنده : amir hosin

1 دانلود بازی Harry Potter 1 برای کامپیوتر

Harry%20Potter%201 دانلود بازی Harry Potter 1 برای کامپیوتر

Harry Potter 1 اولین نسخه از سری بازی های هری پاتر منتشر شده به دست کمپانی معروف Electronic Arts میباشد که در سال 2001 برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد. این بازی در ابتدای برای کنسول قدیمی PS1 ساخته شد ولی پس از استقبال کم نظیری که از سوی طرفداران شکل گرفت، برای چند کنسول نسل بعدی از جمله PS2 و Xbox نیز در دستور کار قرار گرفت.داستان بازی Harry Potter 1 در مورد پسر کوچک و باهوشیست که علاقه خود را به علم جادو نشان می دهد و پس از تلاش های فراوان به مدرسه جادوگری بزرگی راه پیدا می کند تا در آن جا به یکی از جادوگران بزرگ تبدیل شوید و آینده خود را تضمین کند. در ابتدای بازی باید به کمک استاد پیرتان علوم اولیه جادوگری را فرا بگیرید و از آن ها در راه درستی استفاده کنید. از دوستانتان در مدرسه نیز کمک بگیرید تا مهارت های ساده را به خوبی آموزش ببینید.مدرسه هاگوارتز خیلی بزرگ تر از آن چیزیست که قبلا تصور می کردید، پس خود را برای ماجراجویی بزرگی در گوشه و کنار آن آماده سازید. با دو دوست صمیمیتان در Harry Potter 1 یعنی Hermione و Rone همراه شوید تا معما ها و مشکلات بزرگی را که در ذهنتان وجود دارند، حل کنید و به درجات بالاتری در مدرسه ارتقا پیدا کنید. اما تمامی کار هایی که انجام می دهید، بر طبق قوانین هاگوارتز نیست و به همین دلیل نیز دامبلدور تذکراتی در طول بازی به شما می دهد و باید آن ها را رعایت کنید. جذاب ترین قسمتی که در بازی Harry Potter 1 وجود دارد، به دست آوردن سنگ جادو در مسابقات تیمیست که سوار بر جاروی پرنده می شوید و به نبرد با تیم مقابل می پردازید. قانون های مخصوصی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته می شوند که برای پیروزی باید از آن ها به طور کامل پیروی کنید.


تاریخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 1256
نویسنده : amir hosin

1 دانلود بازی Driving Speed Pro برای کامپیوتر

Driving%20Speed%20Pro دانلود بازی Driving Speed Pro برای کامپیوتر

Driving Speed Pro بازی هیجان انگیزی در سبک ماشین سواری و رالی حرفه ای برای کامپیوتر است و در سال 2010 میلادی توسط شرکت WheelSpin Studios عرضه شده است. از ماشین های نسل قدیم و کلاسیک، مسابقات را در این بازی آغاز می کنید تا زمانی که ماشین های پیشرفته تر و مدرن تری جایگزین آن ها شوند. البته هزینه این نوع اتومبیل ها نیز خیلی بیشتر از نوع قدیمی هستند.امکان Customize یا شخصی سازی هم در بازی Driving Speed Pro با جزئیات بسیار بالا قرار داده شده است و هر ماشینی را که تهیه می کنید، می توانید اجزای مختلف آن را تعویض یا بازسازی کنید تا در مسابقات پیش رویتان بدرخشید. موتور داخلی و اجزایی همچون چرخ ها را تغییر دهید تا با سرعت بیشتری در مسیر مسابقه بتازید. اجزای دیگری هم هستند که به تعادل ماشین در جاده کمک کرده و از واژگونی آن جلوگیری می کنند.وارد تورنومنت های جهانی شوید تا با بهترین و سرعتی ترین خودرو ها در جهان به رقابت بپردازید. پاداش چنین مسابقاتی در Driving Speed Pro خیلی بیشتر از رقابت های معمولیست که در جاده ها انجام می دهید. اکثریت مراحل این Tournament ها در پیست های تمیز و صافی هستند که مخصوص شما و مسابقه دهندگان دیگر طراحی شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. طبق معمول، مسیر هایی که پیچ و خم زیادی دارند و دست انداز هایی به عمد در آن ها تعبیه شده اند، میزان سختی بالاتری نسبت به سایر پیست ها دارند و باید تمامی قدرت و سرعت ماشینتان را به کار بگیرید تا شاهد اتفاق ناگواری نباشید و هم چنین کاپ قهرمانی را به دست بگیرید. اطلاعاتی مانند سرعت و دور موتور در گوشه و کنار صفحه بازی Driving Speed Pro نمایش داده می شوند تا با توجه به آن ها رانندگی کنید و مشکلی نداشته باشید.


تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 1241
نویسنده : amir hosin

1 دانلود بازی The Scruffs Return of the Duke برای کامپیوتر

The%20Scruffs%20Return%20of%20the%20Duke دانلود بازی The Scruffs Return of the Duke برای کامپیوتر

همان طور که می دانید در میان بازی های فکری آن بخشی جذابیت بیشتری دارند که در سبک هیدن آبجکت ( Hidden Object ) باشند. تا کنون هزاران بازی در این سبک ساخته شده که The Scruffs Return of the Duke یکی از جدید ترین و جذاب ترین آن هاست. بازی نیاز به تمرکز بسیار دارد و معما و رموز بسیاری در آن نهفته شده که شما باید با آشکار سازی آن ها مراحل را رد کنید. این بازی دارای گرافیک بسیار خوب نسبت به حجمش دارد و می تواند ساعت ها شما را پشت سیستم کامپیوتر میخکوب کند ! هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا و مهیج را به صورت رایگان از سایت میهن دانلود دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 


تاریخ : دو شنبه 13 مرداد 1393
بازدید : 1339
نویسنده : amir hosin

1 دانلود بازی Murder Mystery برای کامپیوتر

Murder%20Mystery دانلود بازی Murder Mystery برای کامپیوتر

Murder Mystery از بازی های Hidden Object یا اشیاء پنهان منتشر شده توسط iWin برای کامپیوتر های شخصیست که در سال 2010 با داستان بسیار جالبی طراحی شده است. جریانات بازی از جایی آغاز می شوند که یک مراسم مدل و لباس در جزیره کوچکی برگزار شده و Linda یکی از مدل های این مراسم به طور ناگهانی و در اتاقش به قتل می رسد و اتفاقات تلخ دیگری هم رخ می دهد.پلیس به سرعت در محل قتل حاضر می شود اما با توجه به پیچیدگی خاصی که در این معمای بازی Murder Mystery وجود دارد، از پیدا کردن راه حل آن عاجز می مانند و از شما که یک کاراگاه حرفه ای در این زمینه هستید، درخواست کمک می کنند. ابتدا به ساکن برای جمع آوری سرنخ های اولیه باید از اتاق لیندا تحقیقات خود را شروع کنید تا به مراحل بالاتر برسید و سرنخ های کوچک را در کنار هم قرار دهید تا چند معما حل شود.Linda Neuman که به طرز فجیهی به قتل رسیده، حال تمامی پرونده های آن به کاراگاه کلارا واگذار شده است تا عوامل اصلی و فرعی این فاجعه را در جزیره بررسی کنید و به نتیجه برسید. پس از این که اتاق ها را در Murder Mystery به خوبی گشتید، به سراغ افرادی بروید که در سالن حضور داشتند. هم چنین از افرادی بازجویی کنید که با Linda قبلا رابطه و آشنایی داشته اند یا قبل از بروز این فاجعه با او ملاقات کرده اند. جسد این دختر تا شما دستور نداده اید، در صنحه جرم باقی می ماند تا همه چیز را به خوبی بررسی کنید تا پس از اتمام جستجو های اولیه، او را به سردخانه ببرند. به افراد زیادی در بازی Murder Mystery مضنون خواهید شد ولی باید به صورت پنهانی بر روی آن ها تحقیق کنید تا در نهایت قاتل اصلی را پیدا کنید و تحویل قانون دهید.


تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 1194
نویسنده : amir hosin

1 دانلود بازی Project Temporality برای کامپیوتر

Project%20Temporality دانلود بازی Project Temporality برای کامپیوتر

Project Temporality یک بازی سوم شخص در سبک ماجرایی به همراه صحنه های اکشن و هم چنین معما های پیچیده ایست که در سال 2014 توسط Defrost Games عرضه شده است. گروه شما از طرف فرد مهمی در بازی ماموریت گرفته است تا یک پروژه بزرگ را با موفقیت به اتمام برساند. به مرکز فرماندهی دشمن نفوذ کنید تا ماموریت های کوتاه یا بلندی را که عهده دار شده اید، انجام بدهید.از دوستان و سایر اعضای گروه در بازی Project Temporality کمک بگیرید تا اهدافتان را عملی سازید، بدون این که آسیبی بی یکی از عضو های گروه یا خودتان برسد. دقیق و با سرعت عمل کنید، در غیر این صورت افرادی شما را تحت نظر می گیرند و در صورت انجام یک خطای کوچک، زنگ خطر را به صدا در می آورند و ماموریتتان با شکست مواجه خواهد شد و مجبور به شروع آن مرحله از ابتدای بازی خواهید بود.لباس های مخصوصی را در هر یک از مرحله ها به تن می کنید تا شناخته نشوید، این لباس ها، بازیکن را شبیه به موجوداتی شبیه دشمن می کند تا به این سادگی شناخته نشود. بعضی از بخش ها در Project Temporality ساخته شده اند که امکان به اتمام رساندن آن ها به تنهایی وجود ندارد و حتما باید از افراد دیگری برای کمک استفاده کنید. سیستم های امنیتی دشمن بسیار سطح بالا طراحی شده اند و با یک اشتباه ممکن است توسط دوربین های مداربسته تشخیص داده شوید، پس همیشه سعی کنید تا خارج از دسترس این دوربین ها حرکت کنید و کار هایتان را به انجام برسانید. بازی Project Temporality پس از عرضه موفقیت آمیزی که در شبکه بزرگ Steam داشت، دو جایزه ارزنده را نیز در کارنامه خود ثبت کرد. بازی پروژه فضایی با گرافیک فوق العاده ای که نسبت به حجمش دارد، باعث شگفت زدگی بسیاری از کاربران شد.


تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 1217
نویسنده : amir hosin

1 دانلود بازی Gravity برای کامپیوتر

Gravity دانلود بازی Gravity برای کامپیوتر

Gravity از جمله بازی های سرگرم کننده ای در سبک فکری با کار های خلاقانه ایست که در سال 2008 توسط شرکت Deep Silver برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. سیب کوچکی در دست گرفته اید و به نشانه همان سیب معروف که نیوتون به وسیله آن نیروی جاذبه را کشف کرد، به بازی می پردازید و آن را از موانع مختلفی عبور دهید تا در نهایت بدون هیچ صدمه ای به مقصد برسید.قوانین فیزیکی و مخصوصا نیروی جاذبه به خوبی در بازی Gravity در نظر گرفته شده اند و هر مانعی که سر راحتان قرار داده می شود، بر اساس همین قوانین طراحی شده اند. اصلی ترین هدفی که در هر مرحله از بازی دنبال می کنید، فشار دادن دکمه قرمزیست که باید سیب را به طرف آن هدایت کنید تا به این دکمه برخورد کند و به مرحله بعدی راه پیدا کنید. ظاهر کار کمی ساده به نظر می رسد ولی پیچیدگی های خاص خود را دارد.بیش از 100 مرحله پازل مانند و جالب در طول این بازی وجود دارند که تنوع را به خوبی در آن ها احساس خواهید کرد و به مرور زمان، میزان سختی مراحل نیز به شدت افزایش می یابد. طوری که در Gravity امکان گذراندن یک مرحله در بار اول وافعا سخت و حتی غیر ممکن می شود و باید چندین بار تلاشتان را بکنید تا نتیجه بگیرید. یکی از ویژگی هایی که به کار گرفته شده است و جلب نظر می کند، این است که از چندین راه می توانید به مقصد برسید. مهم نیست که کدام راه را در بازی Gravity انتخاب می کنید، بلکه رسیدن به هدف مهم ترین چیزیست که باید در فکرتان داشته باشید و برای آن کوشش کنید. این خلاقیت بازیکن است که در این بازی فکری حرف اول را می زند و هر کار خلاقانه ای که در هر بخش از بازی انجام می دهید، مورد تشویق قرار می گیرد.


تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 1173
نویسنده : amir hosin

سلام

میخوام یه چت روم خیلی عالی بهتون معرفی کنم که سرعتش خیلی بالا هستش تاز اگه بیاید .

 

برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید ...

pareischat.ir


تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392
بازدید : 1106
نویسنده : amir hosin

Banished دانلود بازی Banished برای کامپیوتر

دا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Banisher نام دارد . این بازی از بازی های جدید در سبک استراتژیک و شبیه ساز PC بوده که در سال 2014 به دست کمپانی Shining Rock Software انتشار یافته است. داستان بازی در مورد خانواده هایی بوده که توسط دولت از شهر به روستایی دورافتاده، خشک و بی آب و علف تبعید شده اند و تنها چیزی که در دست دارند، یک دست لباس و سبدی از لوازم ادامه زندگی است. سرپرست های این خانواده های بی خانمان تصمیم می گیرند تا این روستا را آباد کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. در بازی Banished شما باید آن ها را در رسیدن به این هدف بزرگشان یاری نمایید و از هیچ کمکی دریغ نکنید. در اصل وظیفه ساخت و ساز این روستا بر عهده شما بوده و تنها کار بر روی زمین های کشاورزی، کارگاه ها و فروشگاه ها بر عهده سرپرست هاست.


تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392
بازدید : 1228
نویسنده : amir hosin

H Craft Championship دانلود بازی کم حجم جام قهرمانی سفینه های فضایی H Craft Championship

 H-Craft Championship یک بازی حرفه ای و جذاب است که در ژانر علمی تخیلی قرار میگیرد تا این بار شما یک مسابقه هیجان انگیز در فضا را با هدایت سفینه های فضایی در پیست های مسابقه منحصر بفرد و خطرناک تجربه کنید. طراحی گرافیکی جذاب، شبیه سازی رانندگی به صورت کاملاً طبیعی و حالت های بازی متفاوت، تنها تعدادی از ویژگی های این بازی است.این بازی شبیه به بازی پرطرفدار و قدیمی کراش می باشد با این تفاوت که بجای محیط کودکانه دارای محیطی فضایی با قابلیت های فضایی می باشد.


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1359
نویسنده : amir hosin

Resident Evil 4 دانلود بازی قدیمی شهر ترس Resident Evil 4

نام بازی: Resident Evil 4
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Capcom
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : +18
قهرمان داستان ما کارآگاه لیون کندی (که یک شخصیت محبوبی است)، برای پیدا کردن دختر رییس جمهور آمریکا عازم اروپا می‏شود و به دهکده ه‏ای قدیمی در شمال اسپانیا می‏رود؛ دهکده ه‏ای که او گمان می کند در آنجا خواهد توانست سرنخی از اشلی (دختر رییس جمهور) بدست آورد، اما بنظر میرسد اهالی دهکده و بومی های آنجا برخورد خوبی با قهرمان ما ندارند. اینها انسان نیستند، اما زامبی هم نیستند! پس چه هستند؟ اینها سؤالاتی هستند که در ذهن لیون نقش می‏بندد. در این میان، اهالی دهکده به لیون حمله‏ ور شده و لیون باید از دست آنها فرار کند و برای زنده ماندن به آنها شلیک کند. این مبارزه و گریز ادامه پیدا میکند تا اینکه ناگهان صدای ناقوس کلیسا به گوش میرسد و تمام اهالی متجاوز دست از حمله برداشته و به سویی می‎‏روند.


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1193
نویسنده : amir hosin

Dusty Revenge CO 11 دانلود بازی حماسه ی انتقام جویانه Dusty Revenge CO

نام بازی: Dusty Revenge CO
پلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : 17/02/2014
ناشر: PD Design Studio
حمایت توسط : PD Design Studio
درجه بندی سنی : +16
Dusty Revenge CO بازی فوق العاده زیبا در حال و هوای بازی هایی همچون شانک می باشد. در این این بازی گویی به جز  انتقام مقوله ی دیگری تعریف نشده است.صحنه های بازی کاملا اکشن و بسیار شلوغ می باشد .حالت جنگجویانه ی شما با یک حالت دوئل ترکیب می شود و شما را تبدیل به یک موجود بی رحم می کند.در این بازی می بایست کاملا خون سرد باشید ! ژانر بازی Dusty Revenge CO اکشن است.


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1190
نویسنده : amir hosin

Racing Manager 2014 دانلود بازی Racing Manager 2014 برای کامپیوتر


جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقطدر پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Racing Manager 2014 نام دارد یک بازی جدید و جذاب در سبک شبیه ساز و مدیریت یک تیم ماشین سواری است که انتشار آن بر عهده Kalypso Media بوده است. در این بازی باید یک تیم جدید ماشین سواری بسازید یا یکی از تیم های قدیمی و ارزان قیمت را خریداری کرده و آن را برای مسابقات کشوری و هم چنین جهانی آماده کنید. در اصل تنها مدیریت این تیم و کار هایی از قبیل استخدام نیرو، مکانیک، راننده و طراحان ماشین بر عهده شما بوده و خودتان در رانندگی نقشی نخواهید داشت. در بازی Racing Manager 2014 یک کارگاه بزرگ و مجهز از روی نسخه واقعی آن شبیه سازه شده و به کاربر این امکان را می دهد تا به مرور زمان و پیشروی در مراحل به تمام امکانات آن دست یابد و خود را در نقش یک مدیر لایق و مشهور تیم ماشین سواری ببیند. برای دانلود این بازی و تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 8405
نویسنده : amir hosin

Terrorist Takedown 2 دانلود بازی Terrorist Takedown 2 برای کامپیوتر


جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سختافزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقطدر پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Terrorist Takedown 2 نام دارد که عنوان بازی پر از هیجان در سبک شوتر اول شخص و هم چنین اکشن برای PC بوده که City Interactive آن را عرضه کرده است. در این بازی باید در نقش یک فرمانده آمریکایی با نیرو هایتان به لهستان سفر کنید و با گروهک های ترورسیتی که در آن جا فعالیت می کنند، از بین ببرید. این تروریست ها تعدادی از افراد غیر مسلح و مردم بی گناه را برای رسیدن به خواسته های شومشان گروگان گرفته اند و قصد آذار و اذیت مردم این منطقه و رسیدن به هدف خود را در سر دارند. اکثریت تروریست های موجود در بازی Terrorist Takedown 2 دارای سلاح های معمولی با تجهیزات اولیه هستند ولی به دلیل پر تعداد بودنشان، منطقه را به طور کامل به تسخیر خود در آورده اند و کسی نمی تواند جلودارشان باشد. برای دانلود این بازی و تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1183
نویسنده : amir hosin

Southpark Stick Of Truth 1 دانلود بازی طنز Southpark Stick Of Truth

|نسخه ی RELOADED|

|لینک کرک به صورت جداگانه قرار گرفت|

نام بازی: Southpark Stick Of Truth
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
زبان: English
تاریخ انتشار : 04 Mar 2014
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Obsidian Entertainment
درجه بندی سنی : +18

این بازی را در کنار کرکتر اصلی و در کنار کرکتر هایی به نام استن، کایل، کنی و Cartman  بازی نمایید.به آنها کمک کنید تا در یک ماجرای فوق العاده هیستریک موفق شوند.شما به عنوان اولین کسانی که در شهر هستید با بحرانی دلخراش رو به رو می شوید.هم چنان که در جنوب شهر نا آرامی هایی شروع می شود مبارزات شما نیز آغاز می شود.


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 1201
نویسنده : amir hosin

Forklifter 2014 1 دانلود بازی شبیه ساز لیفتراک Forklifter 2014

 

نام بازی: Forklifter 2014
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
زبان: English
تاریخ انتشار : 25 Feb 2014
ناشر: United Independent Entertainment GmbH
حمایت توسط : app2fun
درجه بندی سنی : +3
تا کنون بازی های شبیه ساز بسیاری روانه ی بازار بازی های چند رسانه ای شده است و باید بگوییم تا به کنون توانسته اند سهم خوبی از این بازار را به خودشان مختص دهند.آیا تا به حال به فکر جابه جایی وسایل توسط لیفتراک کرده اید ؟ Forklifter 2014 این نیاز را برای شما برآورد می کند.بهترین رانندگان لیفتراک در این بازی با کسب بالاترین امتیاز ها از همدیگر متمایز می شوند.

 


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 1112
نویسنده : amir hosin

Super Motocross Africa دانلود بازی Super Motocross Africa برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سختافزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Super Motocross Africa نام دارد یک بازی کم حجم و جدید در سبک موتور سواری که در سال 2014 مخصوص سیستم عامل ویندوز طراحی و منتشر شده است. اگر شما نیز از دوستداران سرعت و هیجان هستید، این بازی می تواند تا حدی نیاز هایتان را در این زمینه برطرف کند و با مراحل بسیار جذاب و چالش انگیزی که داشته، کاربر را وارد مسابقات موتور سواری حرفه ای و پر از هیجان بکند. همان گونه که از اسم Super Motocross Africa پیداست، تمامی بخش های بازی در آفریقای خشک و بی آب و علف دنبال می شود و بازیکن باید خود را با شرایط سخت و طاقت فرسای این محیط وفق دهد. برای افزایش جذابیت، دو بخش در این بازی به نام های Time Trial و Star Collector گنجانده شده اند تا کاربر احساس خستگی نکند و تنوع بیشتری در آن به وجود بیاید.


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 1050
نویسنده : amir hosin

Humanity Asset 1 دانلود بازی Humanity Asset

نام بازی: Humanity Asset
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Indie
زبان: English
تاریخ انتشار : Feb 20, 2014
ناشر: KISS ltd
حمایت توسط : Browny Application
درجه بندی سنی : +12
Humanity Asset یک بازی به سبک کلاسیک است که به تازگی منتشر شد است . در این بازی گیمر با تعدای کرکتر خاص و البته تکراری رو به رو است که تا پایان وی را همراهی می کنند. بیگانگان به زمین حمله کرده اند.به سرعت باید منابع مورد نیاز جهت مقابله با این حمله را آماده نمایید.صرفه جویی در مصرف منابع و نیرو ها می تواند کلیک شما در نجات این سیاره ی بزرگ باشد.


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 647
نویسنده : amir hosin

Three Dead Zed دانلود بازی Three Dead Zed برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سختافزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Three Dead Zed می باشد یک بازی در سبک پلتفرمر، پازل مانند و هم چنین ماجرایی که در سال 2013 به دست Gentleman Squid Studio طراحی شده است. از ظاهر بازی که پیداست، با موجوداتی به نام زامبی که اکثریت شما می شناسید، سر و کار خواهید داشت ولی بر خلاف بسیاری از بازی ها که در آن ها با این موجودات ترسناک مقبله می کنید، باید در نقش سه زامبی ظاهر شوید و پروژه های تخریبی بسیاری در محیط های مختلفی به انجام برسانید. در واقع، نام اصلی پروژه ای که در Three Dead Zed بر روی آن کار می کنید، Z.E.D نام داشته و با برنامه ریزی دقیق و داشتن سرعت عمل، تمامی نقشه های خود را عملی کنید و انسان های ظالم را به سزای اعمالشان برسانید. ولی به هنگام انجام این ماموریت ها یک مشکل نسبتا مهمی وجود دارد.


تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 606
نویسنده : amir hosin

 

Car Mechanic Simulator 1 بازی شبیه ساز مکانیکی خودرو Car Mechanic Simulator

|نسخه ی SC کرک شده،بدون نیاز به نصب|

نام بازی: Car Mechanic Simulator
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: PlayWay S.A.
مد بازی :
حمایت توسط : PlayWay S.A, Red Dot Games
درجه بندی سنی : +2
قابلیت آنلاین:دارد
از دیر باز بازی های مالتی مدیای شبیه ساز بسیار طرفدار داشته است.هم اکنون نیز با یک بازی دیگر با شما هستیم.این بازی دارای تفاوت موضوعی دارد و شاید این باعث شود تا گرافیک نسبتا ناجور بازی دیده نشود.در بازی زیبای Car Mechanic Simulator با توجه به معاملات روزانه در گاراژ محلی و و داشتن نمایندگی تعیمر می توانید کسب در آمد کنید.


تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 546
نویسنده : amir hosin

The Wolf Among Us Episode 2 1 دانلود بازی گرگی در میان ما The Wolf Among Us Episode 2

نام بازی: The Wolf Among Us Episode 2
پلتفورم : PC
ژانر: Adventure
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Three Gates


نام بازی: The Wolf Among Us Episode 2
پلتفورم : PC
ژانر: Adventure
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Three Gates
تاریخ انتشار : October 10, 2013
حمایت توسط : Three Gates
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد
The Wolf Among Us Episode two عنوان یکی از جدید ترین بازی های منتشر شده است.این بازی بر اساس یکی از افسانه های قدیمی ساخته دشه است و در آن خشونت حرف اول را می زند ! این بازی برنده جایزه ی کتاب های تصویری است و جلوه ای به صورت کمیک دارد. بازی دارای ژانر ماجراجویی است.


تاریخ : دو شنبه 23 دی 1392
بازدید : 563
نویسنده : amir hosin

Rigonauts دانلود بازی Rigonauts برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Rigonauts نام دارد که با دارا بودن یک تفاوقت مهم به محبوبیت فوق العاده بالایی دست پیدا کرده و آن تفاوت نوآوری و خلاقیت در گیم پلی بازی می باشد . شما در این بازی مورد هجوم جمله ی دشمن قرار گرفته اید و برخلاف بازی های هم سبک که انواع و اقسام امکانات برای دفاع کردن را دارند شما در این بازی با امکانات کمی رو به رو هستید و باید از هر چه که در دستتان است بهترین استفاده را کنید و با اجسام عجیب برج ها و مانع هایی بسازید تا از جلو تر آمدن دشمنان جلوگیری کنید . برای دانلود این بزیا جذاب و تصاویری از محبط آن به ادامه مطلب مراجعه کنید


تاریخ : دو شنبه 23 دی 1392
بازدید : 511
نویسنده : amir hosin

Happily Ever After دانلود بازی Happily Ever After برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Happily Ever After نام دارد که به دلیل گرافیک شاد و صداگذاری طنزآمیز یک بازی جذاب به شمار می آید که با دارا بودن مراحل و معماهای جالب توجه موفق به کسب مخبوبیتی معقولی در بین گیمرهای این سبک شده است . شما امروز در سایت میهن دانلود قادر به دانلود ورژن فینال این بازی هستید . برای دانلود بازی و تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

trans دانلود بازی Happily Ever After برای کامپیوتر


تاریخ : شنبه 21 دی 1392
بازدید : 1159
نویسنده : amir hosin

Burger Bustle دانلود بازی Burger Bustle 2 برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Burger Bustle 2 می باشد که شما در این بازی وظیفه ی پخت همبرگرهای خوشمزه را بر عهده دارید و هرچقدر که سریع تر و مرتب تر کار خود را انجام دهید موفق به کسب درجه های بالاتر و قدرت های ویژه تر خوهید شد . بازی در ابتدا به صورت ابتدایی و آسان شروع به کار میکند و رفته رفته نیاز بازی به هوش و سرعت و تصمیم در لحظه بیشتر از پیش می شود . مطمئنا با بازی کردن چند مرحله از این بازی قادر به رها کردن آن نخواهید بود و ساعت ها خود را با این بازی شاد سرگرم خواهید کرد . گرافیک روان صدا گذاری متنوع و مراحل زیاد از ویژگی های این بازی به شمار می رود . برای دانلود و تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


تاریخ : شنبه 21 دی 1392
بازدید : 531
نویسنده : amir hosin

panda دانلود بازی Karate Panda برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Karate Panda نام دارد که یک بازی مناسب برای تمام سنین می باشد .یک بازی هیجان انگیز در سبک مبارزه ای و ماجراجویی است که شرکت Jenkat Media, Inc ساخت و انتشار آن را بر عهده گرفته است . داستان جذاب بازی از زمانی شروع می شود که موجودات خبیث و ترسناک، به جنگل های بامبوی پاندا ها حمله ور می شوند و بچه های کوچک آن ها را به سرقت می برند و ویرانی های بسیاری را در منطفه به وجود می آورند. . حال نقش شما در این داستان از این قرار است که یک پاندای قهرمان را کنترل میکنید و به جنگ با دشمانان می روید تا افراد دزدیده شده را از کام مرگ نحات دهید . مراحل جالب و زیاد ، موزیک متن متنوع و صداگذاری جالب و بعضا خنده آور از ویژگی های این بازی می باشند


تاریخ : شنبه 21 دی 1392
بازدید : 438
نویسنده : amir hosin

mario دانلود بازی کم حجم سوپر ماریو Super Mario the Dark Dungeon 1 0

سوپر ماریو که در ایران با نام قارچ‌خور نیز شناخته می‌شود، بازی‌ای است که در سال ۱۹۸۵ توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان‌ای‌اس به بازار عرضه شد. این بازی بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌است. که به عنوان عامل موفقیت نینتندو شناخته می‌شود، همچنین باعث شد که رکود دوساله فروش بازی در ایالات متحده که از سال ۱۹۸۳ شروع شده بود پایان یابد. ادامه‌های بسیار زیادی برای این بازی کلاسیک توسط این شرکت یا شرکت‌های دیگر ساخته شده‌است.گلیچ‌ها : در جهان ۲-۱ اگر به جای رفتن به داخل لوله ی سبز توسط بالا بر به بالای دیوار بروید وارد قسمت انتخاب جهان می‌شوید . در قسمت ۲-۵ هم مورد مشابهی یافت می‌شود . بعد از بالابر ۳ سکه ی مخفی وجود دارد که سه ردیف آجر دیده می‌شود . آجر وسطی درخت سحر آمیز است . با ورود به آن دوباره وارد انتخاب جهان می‌شوید . مرحله ی آخر بازی مرحله ی ۳-۸ است .شما می توانید در ادامه این بازی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را دانلود نمایید


تاریخ : شنبه 21 دی 1392
بازدید : 509
نویسنده : amir hosin

citybus دانلود بازی The City Bus برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی City Bus نام دارد که به دلیل دارا بودن محیط و گرافیک شاد و موسیقی هیجان بخش به یک بازی مناسب برای کودکان نیز تبدیل شده است . یک بازی با معماها و مراحل جذاب که ذهن شما را به چالش می کشد . نسخه ی پیش رو نسخه فول ورژن این بازی فوق العاده دارای آخرین آپدیت های ارائه شده برای بازی می باشد که شما به رایگان در سایت میهن دانلود قادر به دریافت آن هستید . برای دانلود این بازی جذاب به همراه تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

trans دانلود بازی The City Bus برای کامپیوتر

trans دانلود بازی The City Bus برای کامپیوتر


تاریخ : شنبه 21 دی 1392
بازدید : 606
نویسنده : amir hosin

mr3 دانلود بازی Moto Racer 3 برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Moto Racer یک بازی ورزشی نام دارد که مربوط به حرفه ی موتورسواری می شود یک بازی سه بعدی با گرافیک روان و اجرای دلپذیر که لذت یک موتورسواری ایده آل را برای شما فراهم میکند . قابل ذکر است که نسخه ای که امروز در میهن دانلود قادر به دانلود آن هستید نسخه ی سوم و آخر این بازی میباشد که به دلیل دارا بودن مراحل و گرافیک بیشتر به محبوب ترین ورژن این بازی تبدیل شده است . برای دانلود و تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

trans دانلود بازی Moto Racer 3 برای کامپیوتر


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 824
نویسنده : amir hosin

gtavice دانلود سری کامل بازی GRAND THEFT AUTO برای کامپیوتر : GTA ViceCity

بدون شک می توان سری بازی های GTA را به عنوان یکی از 3 بازی محبوب تاریخ دانست . با انتشار اولین نسخه ی این بازی با وجود گرافیک فوق العاده پایین آن شاهد استقبال بی نظیری از بازی بودیم و این استقبال گیمرهای آن دوران به صنعت بازی سازی نشان داد که نیاز به بازی های open world بیشتر از پیش احساس می شود ! همین امر باعث تلاش بسیار زیاد راک استار برای هر چه بهتر شدن نسخه ی دوم بازی شد و یک GRAND THEFT AUTO ی تمام و کمال را به بازی باز ها ارائه کرد .

روند موفقیت های این بازی از نسخه ی دوم آن سیر صعودی بیشتری به خود گرفت و نسخه به نسخه به گرافیک و جذابیت بازی اضافه می شد به طوری که علاوه بر نسخه های استاندارد نسخه های فرعی مانند سن آندریاس هم برای بازی ساخته میشد ! این سیر صعودی اما در بازی GTA4 که برای نسل کامپیوترها و Ps3 و Xbox ساخته شد شیب کمتری را در بر داشت ! با وجود گرافیک خیره کننده این بازی نتواسنت به اندازه ی نسخه ی تاریخی این بازی یعنی سن آندریاس توجه گیمر ها را به خود جذب کند . از همین رو راک استار که موقعیت خود و بازی محبوبش را در خطر میدید هر چه در دست داشت رو کرد تا در نسخه ی 5 آن که برای همان نسل کنسول ها منشتر دست به ساخت یک شاهکار تمام عیار بزند ! که همین اتفاق هم افتاد و بازی GTA5 به عنوان بازی سال 2013 انتخاب شد و چندید رکورد مهم را در گینس جا به جا کرد ! نمونه ی کوچکی از رکورد شکنی بازی این بود که تنها در عرض یک روز یک ملیارد دلار فروش داشت ! شما عزیزان در سایت میهن دانلود قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی خواهید بود ! امروز سری سوم ویراش vice City این بازی را برای شما آماده کرده ایم ! برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

trans دانلود سری کامل بازی GRAND THEFT AUTO برای کامپیوتر : GTA ViceCity


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 459
نویسنده : amir hosin

gtas دانلود سری کامل بازی GRAND THEFT AUTO برای کامپیوتر : GTA SanAndreas

بدون شک می توان سری بازی های GTA را به عنوان یکی از 3 بازی محبوب تاریخ دانست . با انتشار اولین نسخه ی این بازی با وجود گرافیک فوق العاده پایین آن شاهد استقبال بی نظیری از بازی بودیم و این استقبال گیمرهای آن دوران به صنعت بازی سازی نشان داد که نیاز به بازی های open world بیشتر از پیش احساس می شود ! همین امر باعث تلاش بسیار زیاد راک استار برای هر چه بهتر شدن نسخه ی دوم بازی شد و یک GRAND THEFT AUTO ی تمام و کمال را به بازی باز ها ارائه کرد .

روند موفقیت های این بازی از نسخه ی دوم آن سیر صعودی بیشتری به خود گرفت و نسخه به نسخه به گرافیک و جذابیت بازی اضافه می شد به طوری که علاوه بر نسخه های استاندارد نسخه های فرعی مانند سن آندریاس هم برای بازی ساخته میشد ! این سیر صعودی اما در بازی GTA4 که برای نسل کامپیوترها و Ps3 و Xbox ساخته شد شیب کمتری را در بر داشت ! با وجود گرافیک خیره کننده این بازی نتواسنت به اندازه ی نسخه ی تاریخی این بازی یعنی سن آندریاس توجه گیمر ها را به خود جذب کند . از همین رو راک استار که موقعیت خود و بازی محبوبش را در خطر میدید هر چه در دست داشت رو کرد تا در نسخه ی 5 آن که برای همان نسل کنسول ها منشتر دست به ساخت یک شاهکار تمام عیار بزند ! که همین اتفاق هم افتاد و بازی GTA5 به عنوان بازی سال 2013 انتخاب شد و چندید رکورد مهم را در گینس جا به جا کرد ! نمونه ی کوچکی از رکورد شکنی بازی این بود که تنها در عرض یک روز یک ملیارد دلار فروش داشت ! شما عزیزان در سایت میهن دانلود قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی خواهید بود ! امروز سری سوم ویراش SanAndreas این بازی را برای شما آماده کرده ایم ! برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 511
نویسنده : amir hosin

Street Of Rage REMAKE دانلود نسخه ی جدید بازی محبوب Street Of Rage REMAKE برای کامپیوتر

 

بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ و یکی از سه بازی برتر کنسول خاطره انگیز سگا Street Of Rage یا همان شورش در شهر معروف می باشد ! مطمئنا کمتر کسی هست که این بازی را حداقل برای یک بار هم که شده تا پایان نرفته باشد آن هم هر سه نسخه ی بازی … تعداد بسیاری بر این عقیده اند که کنسول های نسل جدید با وجود گرافیک های خارق العاده ، نمیتوانند جای بازی های خاطره انگیزی مانند شورش در شهر را پر کنند ! اما تاکنون با خود فکر کرده اید که کاش میشد و ادامه ای برای این بازی ساخته میشد ؟؟ که قادر به دوباره بازی کردن با اکسل در مراحل جدید می بودید ؟؟ خب امروز در سایت میهن دانلود با نسخه ی جدیدی از این بازی آشنا خواهید شد .. نسخه ای که یک تیم اسپانیایی مسئول ساخت آن است و مدت 8 سال زمان صرف ساخت بازی و مراحل جدید کرده تا طرفداران این بازی رو سورپرایز کند . در سال 2007 نسخه ی آزمایشی این بازی منتشر شد و به شورش در شهر 4 معروف شده و حالا شما قادر به دانلود ورژن نهایی این بازی یا همان شورش در شهر 5 با 18 کاراکتر مختلف و صد و بیست لوکیشن جدید خواهید بود ! وجود شخصیت های هر سه نسخه مانند اکسل آدام و … ، وجود دشمنان جدید با ظاهر متفاوت ، کسب پول در بازی و خرید شخصیت جدید و یا ارتقا شخصیت هایی که دارید(!) ، ریمیکس شدن موزیک فوق العاده ی بازی با کیفیت بهتر، ادغام شدن ویژگی های هر سه نسخه و .. از ویژگی های مهم این بازی هستند … برای مثال دویدن در نسخه ی سوم ، نیروی کمکی پلیس در نسخه ی اول و استایل و گرافیک شخصیت ها در نسخه ی دوم با هم ترکیب شده و این بازی را تشکیل داده اند . تصاویر بازی و توضیحات تکمیلی به اضافه ی هر سه نسخه ی ابتدایی در ادامه مطلب …


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 496
نویسنده : amir hosin

sega دانلود گلچین بازی های سگا برای کامپیوتر

 

بدون شک میتوان کنسول سگا را محبوب ترین کنسول صنعت بازی سازی اعلام کرد . هیچ کنسولی به اندازه کنسول سگا جنسیس بازی های محبوب و ماندگار ندارد و همین بازی های ماندگار که با وجود گرافیک ضعیف هنوز هم بازی کردنشان خالی از لذت نیست باعث تاریخی شدن این کنسول دوست داشتنی شده اند !! در پست های قبل شاهد معرفی پکیج بازی های سگا شامل بیش از 800 بازی بودید ! اما مسلما از این 800 بازی تعداد بسیار کمی در دسته ی بازی های محبوب ما جای می گیرند که علاوه بر حجم زیاد بازی به سردرگمی نیز منجر می شوند .. امروز در سایت میهن دانلود شما قادر به دانلود گلچین بازی های سگا که فقط شامل محبوب ترین بازری های این کنسول نزد ایرانیان اتست خواهید بود . پکیجی شامل بازی هایی همچون شورش در شهر ، سونیک ، کمیکس ، پلیس آهنی ، دو کلانتر ، مایکل جکسون ، عصر حجر و … می باشد . شما عزیزان بعد از دانلود این پکیج قادر به بازی کردن بازی های محبوب خود بدون کوچکترین تغییری در صدا و گرافیک اما این بار در رایانه های شخصیتان و بدون نیاز به هیچگونه مبدلی هستید خواهید بود !  …

 


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 509
نویسنده : amir hosin

FARMFRNZY دانلود مجموعه ی بازی های FARM FRENZY برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی FARM FRENZY می باشد که شما در آن مسئول پرورش حیوانات و فروش محصولات آن ها مانند شیر و پنیر خواهید بود ، در طول بازی شما با حداقل امکانات شروع کرده و در اواسط قادر به خرید انواع حیوانات و وسایل مانند دستگاه تولید سس مایونز خواهید بود .. امروز در سایت میهن دانلود تمام نسخه های این بازی برای شما عزیزان آماده شده تا با دانلود ورژن دلخواه قادر به انجام این بازی لذت بخش باشید . برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 431
نویسنده : amir hosin

hitman دانلود سری کامل بازی های HITMAN برای کامپیوتر : CODENAME47

در سال 2011 یک نشریه ی انگلیسی درباره گیمرها اصطلاحی را به کار برد که برای افراد بسیاری قابل توجه بود . این نشریه در یکی از مقاله های خود گیمر ها را به دو دسته تقسیم کرد : گیمرهایی که هیتمن را بازی کردند و آن هایی که نکردند … به این موضوع اشاره کردیم تا با استناد به آن بگوییم که بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های سال های گذشته سری بازی های Himan بوده اند .. یک بازی اکشن تفنگی که در آن وظیفه ای مهم تر از به قتل رساندن برگردن شماست : وظیفه ی شما بی سر و صدا کشتن است . در مراحل مختلف بازی شما با این شخصیت جدی و بی مو با بارکد ثبت شده در پشت گردنش مامور به انجام قتل های مختلف با کمترین سر و صدا هستید . شما عزیزان قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی با حجم فوق العده فشرده شده از سایت میهن دانلود هستید و امروز نسخه اول این بازی که نقش بسیار پررنگی در محبوبیت و موفقیت این بازی داشت خدمت شما ارئه شده است . برای دانلود بازی و تصاویری از مراحل آن به ادامه مطلب مراجعه کنید


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 444
نویسنده : amir hosin

pushthebox دانلود بازی Push The Box برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Push The Box می باشد که شما در آن با معماهای شیرینی رو به رو خواهید شد . شما در این بازی نقش یک خوک قهرمان رو بر عهده دارین که وظیفه او نجات دوستانش از قفس  هایی که در آن زندانی شده اند می باشد . در مراحل ابتدایی با مراحل آسان و کوتاهی رو به هستید اما هر چه به جلوتر بروید مراحل سخت تو و طولانی تر خودنمایی میکنند به طوری که قادر به گذر از آن مرحله نخواهید بود . برای دانلود و تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 495
نویسنده : amir hosin

losthead دانلود بازی Lost Head برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Lost Head می باشد که شما در آن با معماهای شیرینی رو به رو خواهید شد . شما در این بازی وظیفه ی کمک به یک عروسک شیرین که سر خود را از دست داده را بر عهده دارید، در هر مرحله با حل معماهای مربوط به آن ، باید سر کنده شده ی این عروسک را به بدنش برسانید تا این عروسک سرش را بردارد و به خود وصل کند و مرحله با پایان برسد . همانند هر بازی دیگری این بازی نیز با مراحل آسان و ابتدایی شروع می شود که در گذر زمان و مراحل مختلف ، مراحل فوق العاده سخت و فکری شما را به چالش می کشد .. گرافیک ساده و چشم نواز ، موسیقی متن جالب و منحصر به فرد و عکس العمل های تعریف شده برای این عروسک پارچه ای از ویژگی های این بازی می باشد .. برای دانلود و تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 923
نویسنده : amir hosin

hitman2 دانلود سری کامل بازی های HITMAN برای کامپیوتر : Silent.Assassin

در سال 2011 یک نشریه ی انگلیسی درباره گیمرها اصطلاحی را به کار برد که برای افراد بسیاری قابل توجه بود . این نشریه در یکی از مقاله های خود گیمر ها را به دو دسته تقسیم کرد : گیمرهایی که هیتمن را بازی کردند و آن هایی که نکردند … به این موضوع اشاره کردیم تا با استناد به آن بگوییم که بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های سال های گذشته سری بازی های Himan بوده اند .. یک بازی اکشن تفنگی که در آن وظیفه ای مهم تر از به قتل رساندن برگردن شماست : وظیفه ی شما بی سر و صدا کشتن است . در مراحل مختلف بازی شما با این شخصیت جدی و بی مو با بارکد ثبت شده در پشت گردنش مامور به انجام قتل های مختلف با کمترین سر و صدا هستید . شما عزیزان قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی با حجم فوق العده فشرده شده از سایت میهن دانلود هستید و امروز نسخه دوم این بازی  خدمت شما ارئه شده است . برای دانلود بازی و تصاویری از مراحل آن به ادامه مطلب مراجعه کنید

trans دانلود سری کامل بازی های HITMAN برای کامپیوتر : Silent.Assassin

trans دانلود سری کامل بازی های HITMAN برای کامپیوتر : Silent.Assassin


تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 562
نویسنده : amir hosin

badpiggy دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با صعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط دز پنجره ی مانتیور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Bad Piggies می باشد که مطمئنا با آن آشنا هستید . از کجا ؟ از حضور این خوک های بامزه اما بدجنس در سری بازی های پرندگان خشمگین .. تا به حال این پرندگان بودند که از خوک ها انتقام می گرفتند اما این بار نوبت به خوک ها رسیده تا خراب کاری های خودشان را ادامه بدهند و شما به جای مانع شدن خراب کاری هایشان ، به آن ها در پیشبرد اهدافشان کمک کنید . صداگذاری فوق العاده جالب ، گرافیک روان و دارا بودن مراحل زیاد و معماهای فکری از ویژگی های این بازی می باشند . یک بازی آرکید که برای تمام سنین حتی کودکان هم مناسب و جذاب خواهد بود . برای دانلود و تصاویر محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


تاریخ : یک شنبه 1 دی 1392
بازدید : 495
نویسنده : amir hosin
Botanica.Earthbound.Tad MD دانلود بازی بوتانیکا ریشه دوانده خاک Botanica Earthbound برای کامپیوتر
| بازی بوتانیکا ریشه دوانده خاک Botanica Earthbound |

.
| نسخه Collector’s Edition |
.

داستان این بازی درباره یک گیاهشناس می باشد که 20 سال پیش پدرش به خاطر بازگرداندن دختر خود به خانه، ناپدید شده هم اکنون باید در مسیری التهاب آور از آتشفشانی که فوران کرده به بررسی و تحقیق بپردازید و پرده از این راز در آورد. این کار با حل پازل ها و معماهای بازی امکان پذیر خواهد بود. در این بازی شما با دو کاراکتر به انجام بازی و حل و معماهای آن خواهید پرداخت. هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان از میهن دانلود دریاقت نمائید.

جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

تاریخ : یک شنبه 1 دی 1392
بازدید : 559
نویسنده : amir hosin

Shadow.b.Tad MD دانلود بازی کم حجم بوکس ShadowBoxerPlus برای کامپیوتر
| بازی کم حجم بوکس ShadowBoxerPlus |

.

.
ShadowBoxerPlus بازی کم حجم سرگرم کننده ورزش بوکس می باشد، گیم پلی این بازی بسیار جالب بوده و با پشت سر گذاشتن هر مرحله DUB FX های جدیدی برای شما باز خواهد شد، برای سرگرمی چند ساعته این بازی گزینه مناسبی خواهد بود. هم اکنون می توانید به طور رایگان از میهن دانلود دریافت نمائید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 493
نویسنده : amir hosin
Jack.Lumber.Tad MD دانلود بازی جکِ چوب بر Jack Lumber برای کامپیوتر
| بازی جکِ چوب بر Jack Lumber |


| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |
در این بازی شما با Jack آشنا خواهید شد که از درختان متنفر بوده و عاشق حیوانات است، او همچنین از درختان متنفر است، چرا ما این حرف را ۲ بار تکرار کردیم؟  چون او واقعا از درختان متنفر است. به او کمک کنید تا بتواند با قطع درختان به هدفش برسد ولی مواظب باشید که به حیوانات صدمه نرسانید. هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان از میهن دانلود دریافت نمائید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید…
ادامه مطلب …

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 136276
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com