عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 مهر 1391
بازدید : 1232
نویسنده : amir hosin
تاريخ : چهارشنبه بیست و ششم مهر 1391 | 16:40 | نویسنده : امین صمدی

دانلود بازی کانتر استریک Counter-Strike Source Full + Auto updater v1.0.0.74 2012 برای PC

 

Counter-Strike Source Full + Autoupdater v1.0.0.74 - October 2012

برای اولین بار در سایت های ایرانی

مطمئناً با سری بازی های Counter Strike آشنا هستید . Counter Strike Source Full نسخه ی ۲۰۱۲ و ویرایش شده بازی معروف CounterStrike Source هستش که این امکان رو به شما میده تا هر وقت آپدیتی برای بازی عرضه شد،شما به راحتی و کرک شده آن را دریافت کنید.

در نسخه جدید بازی Counter Strike Source، که ورژن آن  ۱.۰.۰.۷۴ می باشد گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است.

از ویژگی هایی دیگر این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری و … شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی کانتر استریک سورس را از سایت   gladboy2012 دریافت نمایید.

ادامه مطلب

                                                                                                         

 


تاریخ : یک شنبه 30 مهر 1391
بازدید : 1587
نویسنده : amir hosin
تاريخ : جمعه سیزدهم مرداد 1391 | 14:25 | نویسنده : امین صمدی

 بازی کم حجم شبیه سازی راننده اتوبوس

                   

 

دانلود بازی کم حجم شبیه سازی راننده اتوبوس Bus Driver Gold برای کامپیوتر PC

در این بازی بسیار زیبا ، شما به عنوان یک راننده اتوبوس وظیفه دارید ماموریت های مختلف را با موفقیت به پایان برسانید. در این بازی زیبا وظیفه دارید با رعایت قوانین مختلف راهنمایی و رانندگی و حمل و نقل ، ماموریت ها را پشت سر بگذارید…

 

کلیپ فور یو | Clip4U.Org

کلیپ فور یو | Clip4U.Org

                           دانلود در ادامه مطلب(۷۷ مگ)

                                

 
 


برچسب‌ها: بازی کم حجم شبیه سازی راننده اتوبوس

ادامه مطلب

تاریخ : شنبه 29 مهر 1391
بازدید : 1132
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی کم حجم Letters From Nowhere v1.2 با لینک مستقیم

Letters From Nowhere نام بازی جذاب و سرگرم کننده ای است که توسط شرکت BigFishGames برای PC منتشر شده است ، بازی در سبک پر طرفدار Hidden Object بوده از داستان هیجان انگیزی برخوردار می باشد که گیمر را مجذوب به خود خواهد کرد ، در بازی شما باید به دنبال اشیاء مختلف باشید و هرچقدر که این کار را ادامه دهید مراحل جدیدتری را طی خواهید کرد ، گرافیک مناسب و همچنین موزیک های دلنشین همیشه یک پای این مدل بازی ها بوده و این نسخه از بازی هم مانند بقیه از گرافیک مناسبی نسبت به حجم برخوردار است ؛ بیش از 2000 شی ء گمشده در بازی مخفی شده است که گیمر باید در طول انجام مراحل مختلف به آن ها دست پیدا کند ، فصول مختلف که تعداد آن ها 11 عدد است هم برای جذاب تر شدن بازی تعبیه شده تا این بازی را از مدل های دیگر تا حدودی متمایز سازد ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی با لینک مستقیم دانلود نمایید

 

ادامه مطلب...

 


تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1154
نویسنده : amir hosin

سرانجام پس گذشت مدت ها گروه دانلود رایگان نسخه کرک شده و نهایی بازی فیفا FIFA 13 را که تنها رقیب اصلی سری بازی های معروف PES میباشد را برای عموم به اشتراک گذاشته است. بازی فیفا 13 محصول کمپانی EA بوده که توسط بخش EA Sport ساخته شده است، پیچیده ترین هوش مصنوعی را که به تا حال دیدید را میتوانید در بازی FIFA 13 تجربه کنید. کسب اطلاعات دقیق بازیکن برای تجزیه و تحلیل فضا و شکستن دفاع کمک میکند.
در بازی فوتبال فیفا 13 علاوه بر گرافیکی تر شدن بازی سبک دریبل ها بسیار واقعی و حرفه ای تر شده طوری که بازیکنی همانند مسی قادر به کنترل و دریبل 360 درجه توپ است. حمایت و پشتیبانی خط دفاع بسیار حرفه ای تر شده است. بازی دانلود FIFA 13 بصورت آزادنه طراحی شده و اختیار کامل توپ در زیر پاهای شماست، حتی در هنگام پاسکاری باید به هدایت کامل توجه کنید تا به هم تیمی مورد نظر برسد. میزان فشار در سرعت و قدرت پاس ها به وسیله میزان فشار دکمه شما بستگی دارد. علاوه بر ویژگی های توصیف شده در فیفا 13 به ضربه آزاد بسیار توجه شده طوری که هر بازیکن با یک استاتیک خاصی به توپ ضربه میزند.

دانلود بازی فیفا 13 - FIFA 13 FULL 2013

دانلود بازی فیفا 13 در سری های قبل قابلیت Football Manager را در خود گنجانده بود ولی شما فقط قادر به مربیگری در تیم های باشگاهی بودید اما در فیفا 13 بخش Career Mode دارای تغییرات اساسی شده و به آن توجه زیادی شده است. FIFA 13 قابلیت مربیگری تیم های ملی را هم داراست. دنیای مربیگری این بازی کامپیوتر کاملا واقعی طراحی شده است طوری که شما باید در درجه اول بازیکنان باشگاه ها را زیرنظر بگیرید و بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنید، سپس تیم را برای جام های جهانی و المپیک و ... آماده کنید، دقت کنید هر نوع سهل انگاری در مربی گری یا نشان دادن ضعف میتواند باعث برکناری شما از عرصه مربیگری یا هدایت شما به مربی تیم های ضعیف شود. شما هم اکنون میتوانید نسخه معتبر بازی FIFA 13 را با کرک RELOADED با نهایت سرعت از سایت دانلود رایگان دانلود فیفا 13 کنید.

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista/7
  • رم: حداقل 2GB
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo 2.4GHz یا برابر آن AMD
  • گرافیک: 256MB (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • فضای هارد: حدود 8GB

توجه:
- برای دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید.
- شما باید تمامی لینک های لیست شده زیر را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل FIFA13-PC-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.
- در صورت بروز هرگونه خطا در فایل دانلود شده حتما راهنمای سایت را با دقت مطالعه کنید
- نحوه کرک و نصب بازی در فایل Readme همراه فایل دانلود شده توضیح داده شده است.

دانلودلیست لینک های مستقیم دانلود بازی فوتبال FIFA 13 (حجم : 6.49 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

FIFA 13 FIFA 13 FIFA 13 FIFA 13

شما دوستانی که توان دانلود بازی را ندارید می توانید این بازی را از فروشگاه ما با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت: 4500 تومان
ads


تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1117
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی سرگرم کننده Criminal Minds برای PC

Criminal Minds یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. در این بازی شما با معماهای جذابی روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهند بود و باید تمرکز زیادی داشته باشید. شما در نقش یک مامور FBI هستید و برای پیدا کردن یک قاتل فراری با این ماموریت فرستاده شده اید. شما می بایست با حل معماها سرنخی از این قاتل به دست بیاورید. این بازی نیز همانند بازی های مشابه دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه کامل و نهایی بازی |

 

Criminal Minds دانلود بازی سرگرم کننده Criminal Minds برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 993
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی Fruit Mania برای PC

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Fruit Mania مخصوص ویندوز را برای شما کاربران عزیز وب سایت دانلود ها آماده کرده ایم. سبک این بازی Match-3 می باشد یعنی باید ۳ خانه یکسان را مرتب کرده و امتیاز کسب نمایید. در بازی Fruit Mania شما می بایست میوه های مختلفی که وجود دارند را با هم به صورت ۳ خانه یکسان درآورید تا بتوانید بازی را تکمیل نمایید. بازی Fruit Mania علاوه بر گرافیک بسیار جذابش دارای حجم بسیار کمی می باشد. این بازی را در ادامه با لینک مستقیم از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Fruit Mania دانلود بازی Fruit Mania برای PC

 

 

دانلود + ادامه مط


تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1063
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls برای PC

Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. کاشف ها و ماجراجویان سراسر دنیا وسوسه شده اند تا جمجمه کریستالی را به دست بیاورند. آن ها باید در جزیره ای دور افتاده و در اعماق جنگل به جستجو و رقابت برای به دست آوردن جمجمه بپردازند. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Sandra Fleming Chronicles Crystal Skulls دانلود بازی Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1115
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی ماجرایی Kristanix Pirate Mysteries برای Mac

Kristanix Pirate Mysteries یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. شما در سرزمین ناشناخته ای گم شده اید و برای رهایی از این محل باید اشیا گم شده را پیدا کرده و معماهای مختلف فکری را حل نمایید. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. این بازی برای سیستم عامل مک شرکت اپل طراحی و ساخته شده است. امیدواریم بازی Kristanix Pirate Mysteries مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Kristanix Pirate Mysteries دانلود بازی ماجرایی Kristanix Pirate Mysteries برای Mac

 

 

دانلود + ادامه مطلب


تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1270
نویسنده : amir hosin


دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می

کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب


به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 517
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 914
بازدید کل : 137207
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com