عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 420
نویسنده : amir hosin

دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۱٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 578
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes برای PC

بازی های ماجراجویی همیشه با داشتن یک داستان قوی و بسیار زیبا مورد توجه قرار می گرفتند. The Testament of Sherlock Holmes نیز از این قاعده مستثنی نیست و زمانی که این بازی را تجربه می کنید، داستان آن به سرعت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. گروهی از کودکان مشغول خواندن یکی از داستان های شرلوک هولمز می شوند و چیزی که آن ها می خوانند به صورت بازی برای بازیکنان به نمایش درمی آید. ماجرا از جایی آغاز می شود که هولمز به همراه دکتر واتسون (Dr. Waston) برای بررسی صحنه یک دزدی به خانه فرد ثروتمندی می روند. این شخص دارای گردنبند بسیار ارزشمندی بوده که به ظاهر به سرقت رفته و اکنون از هولمز و واتسون درخواست کمک کرده است.کیفیت طراحی محیط و بافت های به کار رفته در آن ها قابل قبول و پرجزئیات هستند. محیط ها بسیار متنوع و زیبا از کار درآمده اند و نمای اواخر قرن ۱۸ میلادی به خوبی در آن ها دیده می شود. خانه ها و محیط هایی که در آن ها حضور پیدا می کنید، بسیار زیبا طراحی شده اند به خوبی شما را در فضای رمز آلود بازی قرار می دهند.

 

The Testament of Sherlock Holmes-SKIDROW

 

The Testament of Sherlock Holmes دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes برای PC

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 459
نویسنده : amir hosin

دانلود مجموعه ۱۰ بازی هیدن آبجکت جدید New Hidden Object Games

بازی های Hidden Object با داشتن سبکی فکری و حجم نسبتا کم یکی از سبک های مورد علاقه پلیرها می باشند . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ۱۰ بازی جدید و زیبای این سبک را به صورت رایگان آماده کرده ایم تا کم کاری در این بخش را جبران نماییم . در ادامه می توانید لیست گیم ها و همچنین تصاویری از هربازی را به صورت جداگانه مشاهده نمایید . در این سبک شما می بایست اشیای مخفی شده در مراحل مختلف بازی را پیدا کنید که با پیدا کردن آن ها به معمای بازی می رسید .

 

New Hidden Object Games دانلود مجموعه 10 بازی هیدن آبجکت جدید New Hidden Object Games

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 559
نویسنده : amir hosin

 

دانلود Haunted Legends The Undertaker Collectors Edition v1.11.12.2012 بازی یافتن اشیاء مخفی
Haunted Legends The Undertaker یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک دهکده ماهیگیری می باشد که رونق زیادی داشته است و حال به یک چشم انداز کابوس وار تبدیل شده است و اختلالات غیر طبیعی زیادی نیز در این دهکده رخ می دهد و سبب تعجب همگان شده است. حال شما به عنوان یک بازرس و کاراگاه تصمیم دارید به این دهکده بروید و تمامی این اتفاقات عجیب و غریب و اختلالات بوجود آمده را مورد بررسی قرار دهید و رمز و رازهای بازی را کشف کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و داستان زیبایی را روایت می کند و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 562
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی ماجرایی Vampire Saga: Welcome To Hell Lock برای PC

Vampire Saga: Welcome To Hell Lock یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. بازی در شهری دور افتاده و مرموز رخ می دهد جایی که به ذهن کسی نمی رسد. شما در این شهر گیر افتاده اید و برای رهایی از آنجا باید یک سری از اشیا گم شده را پیدا کرده تا بتوانید از این جهنم رهایی پیدا کنید. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Vampire Saga Welcome To Hell Lock مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Vampire Saga Welcome To Hell Lock دانلود بازی ماجرایی Vampire Saga: Welcome To Hell Lock برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 2721
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی کامپیوتری شبیه ساز پرواز هواپيما Wilco AirBus A380 v2 PC Game

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 8 اسفند ماه 1388
 
Airbusg.jpg

همواره یکی از علاقه مندی ها و یکی از آرزو های هر فرد هدایت هواپیما یا خلبانی هواپیما می باشد ، اما شاید هیچگاه به این هدف خود دست نیافته باشند ، امروزه با پیشرفتی که در زمینه علم مجازی به کار رفته ، افراد می توانند آرزوهای خود را در دنیای مجازی کامپیوتری تجربه کنند. اما برای خلبانی در دنیای مجازی نیز بازی شبیه سازی ساخته شده که شما در این بازی می توانید در دنیای مجازی بازی های رایانه ای هدایت هواپیمایی را در دست بگیرید و خلبانی کنید.


در این بازی سعی شده آنچه در یک هواپیمای واقعی وجود دارد ، به صورت مجازی در این بازی نیز وجود داشته باشد تا هرچه بیشتر بازی شباهت به دنیای واقعی داشته باشد.


تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 466
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی زیبای Wanted Guns

بازی Wanted Guns شما را در نقش یک تیرانداز تحت تعقیب قرار می دهد که از میان کوه و جنگل کنار دریاچه Colorado و یا بیابانهای خشک و سوزان و شهرهای متروکه مکزیکوسیتی مانند El Cuervo Perdido و معادن رها شده برادران McCrary درغرب وحشی می گذرد و در این حین با افراد زیادی مبارزه می کند. این بازی تلفیقی از گیم پلی سوم شخص و اول شخص می باشد و در حین انجام آن شما به تیراندازی، سوارکاری و … می پردازید و با سلاحهای گرم و سردی که در اختیار دارد مانند رولور، وینچستر، دینامیت و … به مبارزه با دشمنانتان می روید و یا در تاریکی شب به مقر دشمنانش شبیخون می زنید و آنها را بی سر و صدا از سر راه بر می دارید و …
این بازی جهت نصب نسخه های ویندوز ۹۸/۲۰۰۰/ME/XP را پشتیبانی می کند.

 

wantedguns دانلود بازی زیبای Wanted Guns

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 459
نویسنده : amir hosin

بازی سرگرم کننده و زیبای Portable Battle Tanks II

Battle Tanks از بازیهای زیبایی میباشد که میتواند برای ساعتها کاربرانش را سرگرم نماید در این بازی شما راننده و توپچی تانکی در یک نبرد صحرایی میباشید که مملو از قوای زرهی دشمنی است که درصدد نابودی شما هستند . هدایت کننده تانک در این نبرد باید بتواند قبل حمله دشمن به وی در موضع برتر قرار گیرد و با دقت در نشانه گیری و مصرف مهمات دشمانش را قبل هر گونه اقدامی از جانب آنها ، نابود نماید .
گرچه گرافیک بازی در سطح بازی های جدید ویدئویی نمیباشد ولی با توجه به حجم نرم افزار و سیستم مورد نیاز برای اجرای آن ، بسیار عالی طراحی گردیده شده است همچنین موزیک شروع و خاتمه نرم افزار وصداهای مربوط به حرکت تانک و شلیک گلوله ها با توجه به موارد گفته شده بسیار عالی و طبیعی میباشند.

 

battle بازی سرگرم کننده و زیبای Portable Battle Tanks II

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 733
نویسنده : amir hosin

بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

Lara Gates: The Lost Talisman یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. قطعه ای از طلسم باستانی گم شده است که Lara Gates شخصیت این بازی قبل از این که دیر شود باید این قطعه را پیدا کند… بازی دارای داستان و گرافیک بسیار جالبی می باشد. امیدواریم بازی بسیار زیبای Lara Gates: The Lost Talisman مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Lara Gates The Lost Talisman بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 441
نویسنده : amir hosin

بازی فوق العاده محبوب گربه سخنگو Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر



بدون شک بسیاری از افرادی که با گوشی ها و تبلت هایی از جمله آندرویدی و i-OS سر و کار دارند با بازی بسیار سرگرم کننده گربه سخنگو یا Talking Tom Cat آشنایی دارند. پس از ساخت اولین نسخه از این بازی , با استقبال باور نکردنی از سمت کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم از بازی Talking Tom Cat شد. در این بازی میتوانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد با گربه ای بامزه خود را سرگرم کنید. از جمله این امکانات می توان به ضربه زدن , نوازش و ترساندن او اشاره کرد. امید است با دریافت این نسخه از بازی که مخصوص کامپیوتر است , نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی کامپیوتر, بازی فلش, بازی متفرقه, بازی کودکانه
 ۲۰ نظر  - پنجشنبه ,۲۵ آبان , ۱۳۹۱
 
 

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 505
نویسنده : amir hosin

 

دانلود Time Relics Gears of Light v1.0 بازی فکری و سرگرم کننده
Time Relics Gears of Light یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک برج ساعت می باشد که بیش از صد سال است جز جاذبه های تاریخی و توریستی یکی از شهرهای بسیار زیبا است و مردم در این شهر با خوشنودی زندگی می کنند و خوشحال هستند که این برج جز آثار باستانی شهرشان است. اما روزی بر حسب اتفاق عده ای تصمیم می گیرند که این برج ساعت را دستکاری کرده و قطعات آن را از بین ببرند. حال شما تصمیم دارید بدنبال تمامی چرخ دنده هایی بگردید که از بین رفته و گم شده است. در این مسیر شما با موانع زیادی روبرو خواهید شد و باید به مکاتن های مختلف سر بزنید. در بعضی از مکان ها شما باید فقط اشیایی را که بصورت نوشتاری هستند بیابید و در مراحلی دیگر بر اساس شکل آنها , آنها را بیابید و پازل های پیش رو را نیز حل کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و می تواند ساعت ها ذهن شما را به چالش بکشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 3164
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن نیروی ضد شورش 4 Swat 4 Full PC Game

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 26 اسفند ماه 1388
 
Swat4.jpg
این بار در میهن دانلود بازی زیبایی که با سبک پر هیجان و پرطرفدار اکشن و جنگی ساخته شده است قرار می دهیم که این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های اکشن تروریسیتی و پرطرفدار نیروی ضربت SWAT که علاقمندان بازی  های رایانه ای به خوبی با این بازی و قابلیت های برتر و زیبایی های آن آشنا هستند.
گروه های ضد شورش SWAT در سال میلادی 1967 با کاملترین و مجهز ترین لوازم ، تجهیزات و پیشرفته ترین و با بالاترین تکنولوژی های جنگی مجهز شدند که سری بازی های Swat نیز بر پایه همین گروه نیرو های ضد شورش ساخته شدند.
در این بازی از هوش مصنوعی  بالایی استفاده شده ، که در این بازی شما باید بسته به شرایط حاکم بر بازی استراتژی خاصی را در پیشبرد بازی اتخاذ کنید. کاراکترها و اسلحه ها بسیار عالی طراحی شده اند و دموها بسیار طبیعی و بی نقص هستند. جزییات ریز بسیاری در بازی به چشم می خورند که می توان به پخش شدن تکه های چوب در محیط پس از منفجر شدن درها و یا دود حاصل از انفجار اشاره کرد.
در آغاز بازی هنگامی که تیم شما مسلح شد ٬ ماموريت آغاز مي شود. اولين ماموريت در يك رستوران چيني اتفاق مي افتد. شما بايد در يك عمليات خطرناك به جستجوي منطقه پرداخته و مانع خريد و فروش اسلحه بشويد.
این بازی یکی از محصولات محبوب كمپاني Irrational Games می باشد که توسط كمپاني VU Games منتشر و در عرصه بازی های رایانه ای با سبک اکشن ، معرفی شد و جایگاه خاصی در میان اینگونه بازی ها به خود اختصاص داد.
این بازی قابلیت اجرا به صورت شبکه با تعداد نفرات حداقل یک نفر و حداکثر شانزده نفر را دارا می باشد.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینی
 
د.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 488
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی Robin Hood's Full ISO

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 20 آبان ماه 1389
th668752.png
نام بازی:Robin Hood
ناشر:Oxygen Interactive Software Ltd
سبک:اکشن ماجراجویی
سال ساخت:2007
حجم:250 MB
همه ما رابین هود را می شناسیم و از فداکاری ها و جان فشانی های آن خبر داریم .فیلم ها و بازی های متعددی از این داستان و از این شخصیت محبوب ساخته شده که همه جز محبوب ترین محصولات محسوب میشوند.امروز یک بازی کم حجم و جالب را برای شما عزیزان انتخاب مرده ایم که هم از حجم کمی برخوردار باشد هم شخصیتی باشد که همه با آن آشنا بوده و بخواهند که باز هم خود را جای رابین هود بگذارند و از آن لذت ببرند.امیدواریم از این بازی زیبا و دوست داشتنی لذت لذت ببرید .
دانلود،مشاهده عکس های بازی در ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Downloa
تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 2071
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی ماهیگیری Rapala Pro Fishing

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 1 بهمن ماه 1389
 
1rapala-pro-fishing-engpc.jpg
نام بازی: Rapala Pro Fishing

پلتفورم : pc
ژانر:ماهیگیری / Fishing
سال انتشار: نامشخص
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
توسعه یافته : نامشخص
درجه بندی سنی : E
قابل نصب بر روی: Windows XP / Vista / Seven

بازی های فانتزی از جمله بازی هایی هستند که همیشه بر خلاف اسمشان طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته اند.قصد معرفی و ارئه بازی ماهیگیری Rapala Pro Fishing را داریم.این بازی از آن جهت بین تعداد زیادی بازی اهمیت زیادی پیدا کرده است که سبک یا همان زانر آن متفاوت از بقیه میباشد.این بازی توسط سازنده این گونه معرفی شده است: با شتاب جعبع ماهیگیری خود را بردارید...قایق باس خود را روشن کرده و اماده ماهیگیری شوید... !!!این مجموعه حقیقتا زیبا شبیه سازی شده است و طبق گفته ناشر قبل از آن به هیچ عنوان هم سبک آن را ندیده اید و از بازی کردن آن هیچ وقت ابراز پشیمانی نمیکنید... .!!! دقت کنید این بازی به شدت بر روی هوش مصنوعی ماهی ها مانور داده است پس باید عرض کنم که ماهی گیری در این بازی بیش از حد به واقعیت شبیه میباشد و به راحتی نمیتوانید ماهی صید نمایید.!!! این بازی در تمام جزئیات تمام جوانب را رعایت کرده است و شما به سختی میتوانید بگویید فلان حرکت  غیر واقعی است و به سرزنش سازندگان بپردازید!!! گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد هر چند که با توجه به حجم کم بازی انتظاری بیشتر از این نمیرود... .این بازی دارای موسیقی متن و صدا گذاری فوق العاده ای هست..تعدد مراحل در این بازی به شدت زیاد میباشد ...شاید باور این جمله که دراین بازی بیش از 500 هزار هکتار مخصوص ماهیگیری وجود دادر اندکی مشکل باشد...ویژگی های بازی:

1-    ماهی های واقهی با هوش مصنوعی باور نکردنی
2-21 مسابقه مجزا
3-بیش از 500 هزار هکتار از برگزیده ترین و معروفترین آی های جهان مخصوص ماهیگیری
4-رودخانه آمازون و دلتای دانوب

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازیدر ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 705
نویسنده : amir hosin

دانلود آپدیت چهارم بازی Ship Simulator Extremes

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 5 بهمن ماه 1389
 
ship-simulator-extremes-update-4-skidrow.jpg

نام بازی: Ship Simulator Extremes Update 4-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه سایز:/ Simulation
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
ناشر: Paradox Interactive
توسعه یافته : VSTEP
حجم کلی: 1.57 Gb
کرک: SKIDROW
درجه بندی سنی : RP

توجه:با این پچ مشکل سیاهی صفحه برطرف میشود

در طول بازی های رایانه ای همواره بازی های شبیه ساز طرفداران زیادی را داشته است.برای این لحظه شبیه ساز کشتی را اماده کرده ایم.زمانی پی به این نکته میبرید که امار فروش این بازی را بدانید.طی گفته سازنده این بازی آنقدر فروش داشته که قصد دارند یک پچ جدید در سال 2011 منتشر کره تا زیبایی این بازی را چندین برابر کنند.در همین چند روز آینده به محض انتشار پچ آن را بر روی سایت میهن دانلود قرار خواهیم داد.تا به حال نفت کشی را که میلیون ها تن نفت را حمل میکند کنترل کنید؟ آیا شده که تصمیم بگیرید شکارچیان غیر قانون نهنگ ها را در قطب دستگیر کنید؟ آیا تا به حال شده است که جزیره ای را از خطر های زیست محیطی نجات دهید؟ این شبیه ساز همه موارد فوق را برای شما ازمغان خواهد آورد.تجربه ای بی نظیر در این بازی با ماموریت های اعجاب انگیز و فوق العاده هیجان انگیز...!!! شما در این بازی کاپیتان یک کشتی به تمام معنا میباشید.ماموریت هایی بر اساس رویدادهای واقعی در محیط های واقع گرایانه در سراسر جهان در این بازی جای دارند.در یک کلام میتوانم بگویم این تنها یک شبیه ساز کشتی نیست بلکه شبیه ساز محیطی هم هست!!! این بازی دارای گرافیک فوق العاده ای میباشد که شخصا آن را پسندیدم.این امر کاملا از عکس هایی که در ادامه مطلب گذاشته ایم واضح میباشد.صدا گذاری بازی فوق العاده میباشد.به طوری که احساس میکنید که کاملا در یک کستی واقعی در یک دریای واقعی در حال انجام ماموریت هستید. از جمله ویژگی های این بازی :
1-گرافیک فوق العاده زیبا و طبیعی
2-حرکت کشتی ها به مسحورترین مناطق جهان
3-شامل مناطق-بنادر-دریاها معروف و زیبا
4-ماموریت در قالب: بازدارندههای گارد ساحلی ، تانکر ماموت ، کشش ، آستر کروز ، و بسیاری دیگر

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس شگفت انگیز از بازی به همراه مشخصات سیستمی در ادامه مطلب..
 
.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 469
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی Wheels of Steel Extreme Trucker 2

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 8 اسفند ماه 1389

wheels of steel extreme trucker 2 (1).jpgنام بازی: 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 - SKIDROW [BIN-CUE/Simulation/2011]
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: 14-01-2011
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: ValuSoft
توسعه یافته : ValuSoft
درجه بندی سنی : E

قطعا با دیدن عنوان این مطلب  یاد بازی زیبای سلطان جاده ها می افتید.سلطان جاده ها یک بازی  با سبک و سیاق مسابقه ای و کاملا متفاوت از دیگر بازی های ماشین سواری ...!!! بعد از مدت ها و در تاریخ 11 ژوئن سال 2011 نسخه دوم بازی کامیون سواری 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 منتشر شد و همه طرفداران سلطان جاده ها را مشعوف و شادمان کرد.در این بازی شما در نقش یک راننده کامیون هستید و باید مراحل بازی را با هوشیاری و البته اندکی زیرکی به پایان برسانید.از این جهت میگوییم زیرکانه به این علت که در این نسخه بر خلاف نسخه قبلی و بر اساس تقلیدی از سلطان جاده ها در صورت تخلف پلیس ها به دنبال شما می افتند...این بازی گرافیک مطلوبی دارد و در طراحی تک تک اجزا بازی دقت زیادی شده است.همانند سطلطان جاده ها شما در این بازی وظیف بردن کالایی را از جایی به جای دیگر را دارید که در این مسیر و بازه برای شما اتفاقاتی رخ میدهد...!!! این بازی شدیدا به واقعیت میل میکند.اگر چه بسیاری از قسمت های بازی از سلطان جاده ها تقلید شده است.در این بازی شما باید سوخت خود را کنترل کنید و قبل از اتمام آن باید به فکر سوخت گیری باشید که البته برای سوخت گیری به پول هم احتیاج داربد که این پول از بار های که جابه جا میکنید بدست می آید.در مواقعی که جاده به خاطر برف و باران لغزنده میباشد طبیعتا رانندگی سخت تر و مشکل تر میباشد.در حین رانندگی به علایم راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشید تا توسط پلیس جریمه نشوید.البته شخصا معتقدم که ژانر این بازی بیشتر به  شبیه سازی نزدیک میباشد تا مسابقه ای... .!!! حقیقتا که در این بازی تمام موارد به درستی شبیه سازی شده است.تغییر آب و هوای محیطی بازی - تغیر و تنوع باز ها در این بازی به وفور دیده میشود.

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 554
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی آرتور شاه King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 22 اسفند ماه 1389
دانلود رایگان بازی آرتور شاه King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion
نام بازی: King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی
سال انتشار: 2011-01-18
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: Neocore Games
حمایت توسط : Neocore Games
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:نامشخص

مفتخر ارائه یک بازی فوق العاده زیبا به سبک استراتژی هستیم که در 18 ژانویه سال 2011 منتشر شده است.نام این بازی King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion  میباشد که توسط کمپانی Neocore Games منتشر و حمایت شد.همیشه گیمر های علاقه مند به بازی های استراتژی دوست داشتند تا داستان بازی همراه با کمی تخیلات نیز باشد.داستان این بازی بر اساس داستان شاه آرتور میباشد که  یکی از پادشاهان انگلیس بوده است.این بازی استراتژی و نقش آفرینی در هر زمینه موفق بوده است که در ادامه به نقد و ارائه ان میپردازیم. اول از همه باید این نکته را متذکر شویم که این بازی فراتر از  یک بازی استراتژی میباشد.در حقیقت در این بازی ترکیبی از چند سبک را مشاهده میفرمایید.مانند:حماسی - استراتژی - تمدن سازی و... .!!! شاید خیلی از شما گیمر های محترم با شنیدن واژه تمدن به یاد بازی استراتژی سیویلیزیشن بیافتید.اما این بازی کاملا متفاوت از آن بازی میباشد.پس اگر مثل من از بازی سیویلیزیشن خاطره خوبی ندارید این بازی را حتما دریافت نمایید ...!!! البته در این بازی خرافات جایگاه ویژه ای دارد که میتوان به : تعظیم به خدایان کهن - روز های نا خوش آمد و  .... اشاره نمود!!! در این بازی ما با یک ساختار کاملا جدید رو به رو هستیم.در این بازی مبارزات انتخابی کاملا مشهود میباشد. یکی از ویژگی هایی که این بازی به شدت فکر گیمر ها را مشغول کرده است این میباشد که سازنده بازی زمان به پایان رساندن این بازی را 30 ساعت اعلام کرده است.البته این زمان مختص به یک گیمر حرفه ای میباشد.این زمان اعلام شده هنگامی شگفت به نظر میرسد که بیاییم زمان اعلام شده برای بازی عظیمی مثل ندای وظیفه 7 :عملیات سیاه را مد نظر قرار بدهیم.تنها 8 ساعت برای به اتمام رساندن این بازی زمان لازم بود این در حالی میباشد که مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن این بازی 30 ساعت میباشد!!! از جمله ویژگی های این بازی میتوان به : اهداف استراتژیک - سیستم دیپلماسی - گزینه  قابل تنظیم برای مبارزات انتخابی و ... اشاره نمود .

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 450
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ سه شنبه، 21 شهریور ماه 1391
 دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|FULL UNLOCKED MULTI12|

|کرک بازی افزوده شد|
نام بازی: FIFA 13
پلتفورم : pc
ژانر: Sports Game, Association Football Simulation
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی :    ACB: G     ESRB: E     PEGI: 3     USK: 0
قابلیت آنلاین:دارد

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید.
 
 
ادامه مطلب+Download

تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 417
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی کم حجم NFS Hot Pursuit 2 برای کامپیوتر

در بازی Hot Pursuit 2 شما مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های بسیار زیبا را تجربه میکنید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شود که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید بازی Hot Pursuit 2 که یکی از نسخه های بازی پرطرفدار Need For Speed است را از دست ندهید.

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

دانلود / ادامه مطلب


تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 676
نویسنده : amir hosin

بازی استراتژیک مدیریت حمل و نقل شهری Cities In Motion 2011

 

Cities In Motion

بازی های استراتژیک از پرطرفدارترین ژانرهای موجود می باشد که گیمرهای زیادی با رده های سنی مختلف به آنها علاقه نشان می دهند . از این رو بازی بازی ای که قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم می تواند مورد توجه بسیاری از دوستداران این دسته از بازی ها قرار گیرد . در این بازی که Cities In Motion 2011 نام دارد شما نقش مدیریت یک شرکت حمل نقل را دارید که می بایست با درایت خود بهترین راهکارها را برای افزایش بهره وری در جا به جایی مسافران و بارها از طریق وسایل مختلف نظیر قطار و اتوبوس ارایه دهید . یکی از نکات قابل توجه در این بازی دوره ی زمانی بلند مدتی است که با گذراندن مراحل مختلف کم کم پیش به جلو می روید . این دوره ی یکصد ساله که از سال ۱۹۲۰ شروع می شود تا سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت که می توانید با انتخاب یکی از چهار شهر وین ، برلین ، آمستردام و هلسینکی در ۱۲ ماموریت متفاوت بازی را انجام دهید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
پردازشگر ۲GHz و یا بالاتر
– ۲ گیگابایت فضای خالی برای نصب
– کارت گرافیک NVIDIA GeForce 8800 یا ATI Radeon HD 3850
– رم ۵۱۲
– ویندوز ایکس پی ، ویستا و سون

 

برای دانلود کلیک کنید


تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 477
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی Clan of Champions نسخه FLT

بازدید ها : 425 بازدید

 

ClanOfChampions دانلود بازی Clan of Champions نسخه FLT

بازی Clan of Champions 2012 یک بازی زیبا در سبک اکشن نقش آفرینی میباشد که مثل دیگر بازی های این سبک در ابتدا میبایست نژاد خود را انتخاب کنید. در این بازی ۳ نژاد از جمله اورگ،فرشته و انسان وجود دارد که هرکدام دارای قدرت ها و توانایی های متفاوتی هستند. مهم ترین نکته در این بازی این است که شما با قدرتمند کردن کاراکتر خود بتوانید او را در میدان نبرد در مقابل حریفان خود پیروز کنید. گرافیک بازی با توجه به حجم آن واقعا ستودنیست. این نسخه از بازی که توسط FLT کرک شده است هم اکنون از وبسایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 3.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 6000
Memory: 2 GB
Hard Drive: 2 GB free
Video Memory: 512 MB nVidia GeForce GT 240 / ATI Radeon HD 6450

 

 

تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 671
نویسنده : amir hosin

دانلود بازي كامپيوتر جنگي دلتا فروس 3 بدون نياز به نصب Delta Force 3 Land Warrior Portable

نوشته شده توسط علی در تاریخ یکشنبه، 18 مرداد ماه 1388
دانلود رايگان بازي جنگي كامپيوتري دلتا فورس 3 Delta Force3 Land Warrior Portable اين بازي كامپيوتري يكي از معروف ترين بازي هاي چريكي با مراحل بي نظير و متعدد است كه طرف داران زيادي  را به خود اختصاص داده است نسخه بدون نياز به نصب اين بازي جنگي و اكشن هم اكنون در پيش روي شماست با حجمي كم در عين گرافيك بسيار بالاي اين بازي ,اين بازي اكشن كامپيوتري توسط سايت ميهن دانلود  با لينك هاي مستقيم و پر سرعت اماده شده است.

دانلود بازي كامپيوتر جنگي دلتا فروس 3 بدون نياز به نصب Delta Force 3 Land Warrior Portable

عكس هايي از صحنه هاي زيباي اين بازي اكشن كامپيوتري در ادامه مطلب موجود است

ادامه مطلب+Download

تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 422
نویسنده : amir hosin

بازي كامپيوتري مسابقات آزاد اتومبیلرانی در سطح شهر City Racing

نوشته شده توسط علی در تاریخ پنجشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1388

بازی پرهیجان و جذاب City Racing سری دیگری از بازی های اتومبیل رانی است که به صورت غیرقانونی در سطح خیابان های شهر انجام می شود که شما باید به عنوان یک مسابقه دهنده در این مسابقات مهیج شرکت کنید. گرافیک عالی این بازی با لوکیشن های متنوع و زیبا موجب می شوند که کاربر حس واقعی حضور در چنین مسابقاتی را به خوبی حس کند. مطمئناً علاقمندان به رانندگی از بازی City Racing لذت خواهند برد.
ویژگی های مهم بازی City Racing :
- بازی بسیار جذاب و مهیج و کاملا آزاد
- اعمال تنظیمات صدا و موزیک
- دارای راهنمای کنترل بازی
- گرافیک بالای بازی
- و ... .

City Racing

ادامه مطلب+Download

تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 475
نویسنده : amir hosin

بازي كامپيوتري مورتال كومبات 5 Mortal Kombat

نوشته شده توسط علی در تاریخ پنجشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1388

بازي كامپيوتر مورتال كومبات ۵ Mortal Kombat آخرین نسخه ی كومبات است؛ که به تازگی منتشر شده است...بازی مرتال کمبت کار خودش را با دستگاه میکرو شروع کرد و با دستگاه سگا شهرت یافت کرد.این بازی از نوع بازی های اکشن و مبارزه ای بوده و تمامی نسخه های آن بسیار موفق بودند، طوری که از این بازی 4 نسخه فیلم تحت عنوانهای Mortal Kombat 1,2,3,4 در هالیوود تولید شد !این بازی که در اصل نبرد دو نفر با هم است با روش ها و تکنیک های مختلف سعی در شکست دادن فرد مقابل (رایانه یا شخص دوم برای بازی) می باشد. این بازی با تقسیم صفحه کلید برای بازی با دو نفر یا با استفاده از دسته های بازی می توان بازی را به صورت دو نفره بازی کرد. همین طور شما می توانید با مراجعه به تنظیمات بازی آنگونه که دوست دارید صفحه کلید را برای بازی خود تنظیم کنید.اگر از علاقه مندان به بازي هاي رزمي هستيد اين بازي  جديد و جذاب را به صورت رايگان با لينك مستقيم از ميهن دانلود دريافت كنيد و لذت ببريد

سیستم مورد نیاز براي نصب بازي مورتال كمبات 5:

System: Pentium-600 or equivalent
RAM: 128 MB
Hard Drive Space: 90 MB
Windows Xp, Vista
Mortal Kombat مورتال كومبات
 
 
ادامه مطلب+Download

 


تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 500
نویسنده : amir hosin

 


دانلود Mystery of the Ancients Curse of the Black Water Collectors Edition v1.01 بازی اشیاء پنهان
Mystery of the Ancients Curse of the Black Water یک بازی بسیار جالب و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به دو باستان شناس می باشد که برای باستان شناسی به یکی از جزایر مرموز سفر کرده اند و حال هر دو آنها گم شده اند و هیچ کس از آنها خبری ندارد. عده ای معتقدند که یک نفرین خیلی سنگین این شهر را احاطه کرده است و تمامی اتفاقاتی که در این شهر می افتد به همین نفرین بر می گردد. حال شما تصمیم دارید در میان اشیاء و لوازمی که در این شهر وجود دارند و در مکان های مختلف مخفی شده اند بگردید و تمامی رمز و رازهای بازی را بیابید و پازل های متعدد را حل کرده و قدم به مراحل بعدی بگذارید و دو باستان شناس گم شده را نیز بیابید. این بازی شما را به اعماق آبهای تیره جزیره می برد و ذهن شما را به چالش می کشد. این بازی از گرافیک مناسب برخوردار است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 
ادامه مطلب+Download

تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1391
بازدید : 521
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی کم حجم Prison Tycoon: Alcatraz Portable

Prison Tycoon: Alcatraz نام بازی کم حجم و فوق العاده زیبایی است که در آن شما مسئولیت مدیریت زندان مشهور آلکاتراز را بر عهده دارید ، شما باید به تمامی اوضاع رسیدگی کنید و یک مدیریت بسیار عالی داشته باشید تا همه چیز سر جای خود قرار داشته باشد ، این بازی زیبا را می توانید از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید

ه مطلب...


تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 557
نویسنده : amir hosin

دانلود رايگان بازي كامپيوتري رابينسون كروزو +كرك Adventures of Robinson Crusoe 1.04

نوشته شده توسط علی در تاریخ جمعه، 1 خرداد ماه 1388

بازي كامپيوتري رابينسون كروزو Adventures of Robinson Crusoe 1.04 رابينسون كروزو رو از كتاب معروف رابينسون كروزو با داستان هاي بي نظيرش در جزيره اي اسرار اميز و خالي از سكنه همه ما شنيده ايم يا حد اقل فيلم يا كارتون اين داستان ها را مشاهده كرديم بازي رابينسون كروزو كه اماده دانلود شده است تمامي اين اتفاقات جالب و هيجان انگيز رو در بازي به نمايش مي گذارد شما در اين بازي نقش رابينسون كروزو را داريد و بايد از مراحل مختلف و سختي ها و دشواري هاي بگذريد اگر  به دنبال هيجان و كمي فكر در يك بازي با گرافيك مناسب هستيد اين بازي زيبا رو به شما پيشنهاد ميكنيم دانلود اين بازي كامپيوتري به صورت دانلود لينك مستقيم به همراه كرك از ميهن دانلوددريافت كنيد و لذت ببريد.

 

قابلیت های کلیدی بازي كامپيوتري رابينسون كروزو Adventures of Robinson Crusoe 1.04:
- مراحل زياد و گوناگون
- گرافيك بالا در عين حجم كم بازي
- تعيين سختي بازي در مراحل مختلف
- كرك شده و بازي به صورت كامل و بدون محدوديت
- قابل نصب روي ويندوز ويستا  و ايكس پي
- و ...

بازي رابينسون كروزو Adventuresof Robinson Crusoe

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 452
نویسنده : amir hosin

بازی زیبا و ماجرایی Between The Worlds

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 14 خرداد ماه 1388

Between The Worlds نام بازی جذاب و دیدنی است که در این مطلب به آن می پردازیم این بازی شما را در جای شخصیت ای قرار خواهد داد که در طی این بازی شما باید معما ها و مشکلات جلو روی خود را حل نموده تا به مقصد نهایی خود برسید در این بازی با استفاده از فنون خاص واسطه نجات یک جنايات غير قابل‌ توضيح‌ در جهان را باید کشف و ان را حل کنید. این بازی به صورت پورتابل و بدون نیاز به نصب می باشد و با حجم مناسب برای شما از سایت بزرگ میهن دانلود قرار داده شده است.

 

gmae1.JPG

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 1219
نویسنده : amir hosin

دانلود بازي كامپيوتر جنگي جهنم در ويتنام Portable The Hell in Vietnam

نوشته شده توسط علی در تاریخ یکشنبه، 8 شهریور ماه 1388

دانلود بازي كامپيوتري جهنم در ويتنام Portable The Hell in Vietnam اين بازي كه بر اساس روال جنگ هاي وحشتناك در ويتنام صورت گرفته شده ساخته شده است. در بازي شما نقش سربازان ايالات متحده امريكا را بر عهده داريد كه به صورت ماموريت هايي به شكل گروهاي 3 تا 4 نفره براي اهداف خاص به مناطق جنگي فرستاده ميشويد,شما در اين بازي كنترل افراد گروه و نوع استراتژيك و چيدمان جنگي را مديريت خواهيد كرد اگر به شكلي هوشمند پيش روي كنيد حتما به راحتي موانع را پشت سر خواهيد گذاشت اما اگر به شكل مبتديانه و بدون فكر عمل كنيد بدون شك در حالت بازي اسان (Easy)  نيز شكست خواهيد خورد براي حل اين مشكل ابتدا با قرار دادن در حالت بازي اسان به كمي ماجراجويي بپردازيد تا روند انجام كار و نوع بازي و شگرد حمله هاي دشمن را شناسايي كنيد پس از شناخت صصحيح از اين بازي جذاب اكشن به راحتي خواهيد توانست مراحل را پشت سر گزاشته و از بازي كه يكي از زيبا ترين بازي هاي جنگي كه تا به حال ديده ايد لذت ببريد اين بازي كامپيوتري نسخه بدون نياز به نصب بوده و با اجراي ايكون بازي كه پس از دانلود موجود است بازي انجام ميشود و به هيچ گونه كرك يا مسائل ديگر نيازي ندارد از دانلود اين بازي كامپيوتري جنگي از سايت ميهن دانلود لذت ببريد.
ويژه گي هاي بازي كامپيوتر جنگي جهنم در ويتنام
Portable The Hell in Vietnam :
- نسخه بدون نيار به نصب پرتابل 
Portable
- كاهش حجم بازي از 2 گيگا بايت به 500 مگابايت
- گرافيك بسيار بالا در  عين حجم كم
- ارائه زيبا ترين صحنه هاي صوتي و تصويري
- امكان انتخاب شرايط و نوع بازي توسط مدير بازي (شما)
- نياز نداشتن به سخت افزار ان چناني براي اجراي بازي

-
امكان نصب بازي روي كليه ويندوز ها Windows 98/2000/XP/Vista
-
و...
سيستم مورد نياز براي اجراي بازي:
- سي پي يو پنتيوم 4 با 
1.6 GHz
- رم 512
- كارت گرافيك 128
- فضاي خالي هارد ديسك 2 گيگا بايت

توجه: راهنماي نصب بازي به همراه چندين عكس از صحنه هاي زيباي اين بازي در ادامه مطلب موجود است.

بازي كامپيوتري جهنم در ويتنام

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 531
نویسنده : amir hosin

دانلود بازي كامپيوتر اكشن اي جي اي 2 IGI 2 Covert Strike

نوشته شده توسط علی در تاریخ دوشنبه، 9 شهریور ماه 1388

دانلود رايگان بازي جنگي كامپيوتر اي جي ايIGI 2 Covert Strikeيكي از ويژه گي هاي بازي كامپيوتري اي جي كه باعث معروفيت بسيار زياد ان شده است گرافيك مناسب با حجمي كم در عين حال قابل اجرا با ضعيف ترين سيستم هاي كامپيوتري است كه علاقه مندان سال هاست به اين بازي به چشم يك بازي جنگي كم هزينه نگاه ميكنند. در بازي اي جي اي براي كسب امتياز و موفقيت بيشتر شما تشويق به استفاده از هوش و زيركي ميشويد به جاي اين كه خود را نيرويي بي رحم و شكست نا پذاير نشان دهيد.مراحل اين بازي اعم از 19 منطقه در سه قاره جهان را پوشش ميدهد و اعم از فرار از ساختمان تا در گيري در كوه و جنگل و شهر و روستا است.در بازي igi 2 بيش از 30 اسلحه پيشرفته جهان با دقت و كاربرد واقعي سلاح هاي حقيقي از جمله: تپانچه ,چاقو,تفنگ دوربين دار چند مدل,بازوكا,نارنجك و انواع مسلسل سبك و سنگين استفاده ميشود كه با طي هر يكي از مراحل شما به اسلحه هاي جديد دست خواهيد يافت.شما در اين بازي به عنوان يك قهرمان وارد خاك دشمن خواهيد شد و اهداف از پيش تعيين شده خود را منهدم خواهيد كرد,همچنين در بازي شما از ابزار هايي شامل نقشه,دستگاه تصوير برداري حرارتي,سيستم با زنگ هشدار,دوربين دو چشمي ديجيتال ديد در شب,رايانه قابل حمل,اطلاعات ماهواره اي و ... بهره مند هستيد.در اين بازي كه به گفته سازنده بازي هوش مصنوعي بسيار جالب به كار رفته افراد و دشمنان شما از رفتار هاي انسان هاي معمولي و هوش ان ها بهره مند هستند و اين جذابيت خاصي به اين بازي خواهد داد. اين بازي كامپيوتري نسخه بدون نيار به نياز به كرك بوده شما با دانلود اين بازي تست شده توسط گروه سايت ميهن دانلود از لذت هاي يك بازي جنگي در كامپيوتر خود بهره مند خواهيد شد پيشنهاد ميكنيم حتما دانلود كنيد.
 - ويژه گي هاي بازي كامپيوتري جنگي اي جي اي 2  
IGI 2 Covert Strike :
 - كاهش حجم بازي از 1گيگا بايت به 200 مگابايت
 - گرافيك بسيار بالا در  عين حجم كم
 - ارائه زيبا ترين صحنه هاي صوتي و تصويري
 - امكان انتخاب شرايط و نوع بازي توسط مدير بازي (شما)
 - نياز نداشتن به سخت افزار ان چناني براي اجراي بازي
 -
امكان نصب بازي روي كليه ويندوز ها Windows 98/2000/XP/Vista 
 -نسخه بدون نياز به نصب و كرك Portable
 -و...
 
حداقل سیستم مورد نیاز براي اجراي بازي:
 -
پردازنده 700 مگاهرتز
 -
128 مگابایت رم
 -
32 مگابایت کارت گرافیک
 - فضاي خالي هارد ديسك 1 گيگا بايت
 توجه: راهنماي نصب بازي به همراه چندين عكس از صحنه هاي زيباي اين بازي در ادامه مطلب موجود است.

IGI2cover

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 572
نویسنده : amir hosin

دانلود رايگان بازي جديد كامپيوتر ارتش مجنون محصول 2009 Raven Squad

نوشته شده توسط علی در تاریخ یکشنبه، 15 شهریور ماه 1388

دانلود رايگان بازي جديد كامپيوتر ارتش مجنون محصول 2009  Portable Raven Squad اين بازي هم اكنون در بسياري از سايت ها با حجمي بيش از 1.2 گيگابايت اماده دانلود است كه براي نخستين بار نسخه پرتابل اين بازي جديد كه به تازگي انتشار يافته است اماده دانلود توسط گروه سايت ميهن دانلود شده است,Portable Raven Squad بازی اکشن اول شخصی که با درگیری میان دو گروه و ارتش در اعماق جنگلهای آمازون شکل می گیرد . بازی نیازمند تاکتیک تیمی در مبارزات اکشن برای غلبه بر دشمن از و جوخه شما باید با طرح و برنامه از پیش معین به دشمن حمله کرده و آنها را از پای در آورد . هر یک از 8 عضو گروه شما که به گروه مجنون شهره هستند، از مهارت های منحصر به فرد و خاصی بهره می گیرند و قدرت های خاصی در بعضی جهات دارند .داستان بازی در سال  2011 در حال وقوع است یعنی در آینده نزدیک و بازی نیز از دو ژانر مطرح اکشن اول شخص و همچنین استراتژیک بهره می گیرد و تنها با مدیریت و مهارت در هردو ژانر شما می توانید از جنگل ها پر از دشمن آمازون زنده خارج شوید.
سازنده : كمپاني Atomic Motion
ناشر : كمپاني Atomic Motion
تاريخ انتشار :  August 27, 2009   
وب سايت اختصاصي : Raven Squad
رده بندي ژانر : اکشن اول شخص
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Teen - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 13 سال و بالاتر .
ویژگی های منحصر به فرد باز یكامپيوتري ارتش مجنون Raven Squad :
- داستان بازی در سال 2011 و در جنگل های آمازون در حال وقوع است.
- به دلیل گرافیک قابل قبول در محیط جنگل حس بازی واقعی در جنگل و نبرد با دشمن به خوبی حس می شود.
- ترکیبی عالی از دو ژانر اکشن اول شخص و استراتژیک .
- وجود 8 شخصیت مختلف با ویژگی های منحصر به فرد و توانایی های جداگانه برای انتخاب به عنوان بازیکن .
- فرمان دادن و مدیریت تیمی عالی در بازی .
- و ..
حداقل سیستم مورد نياز براي اجراي بازي ارتش مجنون Raven Squad :
- OS: Windows 2000, XP
- Processor: P IV 3Ghz / Athlon XP 3000 +
- Memory: 512MB RAM
-Graphics: DirectX9 compatible graphics card with Pixel Shader 2.0 support and 128 MB RAM ATI Radeon 9500 or better, NVidia GeForce 6 series or better
- DirectX : DirectX 9.0C
- Hard Drive: 2.1 GB available
- Sound: DirectX compatible sound system
سیستم توصیه شده براي اجراي بازي ارتش مجنون Raven Squad :
- OS: Windows Vista, XP SP2
- Processor: Intel / AMD CPU with 3.4Ghz
- Memory: 1024 MB RAM
- Graphics: DirectX9 compatible graphics card with Pixel Shader 3.0 support and 256 MB RAM eg ATI Radeon X1900 GT, NVidia GeForce 7900 GT 256MB RAM
- DirectX : DirectX 9.0C
- Hard Drive: 2.1 GB available
- Sound: DirectX compatible sound system

عكس هاي بسيار زيبا از صحنه هاي اين بازي كامپيوتر در ادامه مطلب موجود است حتما ببينيد و از گرافيك بسيار بالا ان شگفت زده شويد!

raven squad

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 653
نویسنده : amir hosin

دانلود بازي كامپيوتر بدون نياز به نصب شكار مرغابي Portable Ultimate Duck Hunting

نوشته شده توسط علی در تاریخ سه شنبه، 21 مهر ماه 1388

دانلود رايگان بازي كامپيوتري بدون نياز به نصب و كم حجم شكار مرغابي Portable Ultimate Duck Hunting بازي كامپيوتري شكار مرغابي يك بازي مهيج در سبك بازي هاي فكري ماجرايي است كه بسياري از كاربران كامپيوتر علاقه به اين گونه بازي ها براي سرگرم شدن در اوقات فراغت خود دارند در اين بازي شما با سگ شكاري خود به مراحل و مكان هاي مختلف شكار مي رويد و بايد در اين مكان ها پرندگان وحشي و به ويژه مرغابي ها را شكار كنيد بعد از اين موفق به شكار مرغابي شديد مبايست سگ خود را براي هدايت به مكان سقوط پرنده شكار شده اماده كنيد تا پرنده را براي شما اورده و براي شما امتياز محسوب شود. تمامي اين مراحل به شكل كاملا طبيعي توسط شما انجام ميشود حتي تا جايي كه اگر دقت نكنيد ممكمن است به داخل اب سقوط كنيد .در بازي شما با مراحل و شرايط زيادي از جمله: هواي باراني,هواي برفي, مرداب باتلاقي,درياچه بزرگ,اسكله و ....مواجه هستيد كه ميبايست با تحمل اين سختي ها اقدام به شكار و كسب امتياز كنيد همچين با امكاناتي كه در بازي مهيا شده با انتخاب نوع تفنگ و نوع ساچمه همچنين رنگ ابزار شكار خود براي مطابقت با محيط براي استتار بيشتر دقت كنيد تا از ديد پرنده ها دور بمانيد, در هنگام ورود پرندگان به محيط ديد شما ابدا خود را كاملا پنهان كنيد زيرا يك تكان كوچك همه ان ها را فراري خواهد داد.از مهم ترين خصوصيت هاي اين بازي ميتوان به قابليت بدون نياز به نصب بودن و همچينين گرافيك بسيار بالا ان اشاره كر كه باعث شده اين بازي به عنوان يكي از محبوب ترين بازي هاي سبك شكار در سايت Ign معرفي گرديد. اين بازي كامپيوتري زيبا را ميتوانيد از سايت ميهن دانلود به صورت رايگان با لينك مستقيم دانلود كنيد و لذت ببريد.

 

ویژگی های كامپيوتر بدون نياز به نصب شكار مرغابي Portable Ultimate Duck Hunting :
-دارا بودن 6 چشم انداز های زیبا  با گرافيك با اب و هواي مختلف
- تغييرات شرايط اي و هوايي به طور منظم و خيلي طبيعي و زيبا در طول شب و روز
- انكان انتخاب انواع اسلحه,ساچمه و ابزار شكار
- انواع مختلف پرنده و مرغابي
- انتخاب حالات مختلف در بازي اعم از نوع فرود و گردش پرندگان تا سختي بازي
- انتخاب حالت شكار تك نفره و يا دسته جمعي
- و...
سيستم كامپيوتري مورد نياز براي اجراي بازي:
- سیستم عامل ویندوز XP يا ویستا
- پردازشگر  1.5 گیگاهرتز
- حافظه رم 256 مگا بایت
- کارت گرافیکی حد اقل 64 مگا بایت
- کارت صدا  سازگار با DirectX 9.0
- 300 مگا بایت فضای دیسک آزاد

 

عكس هايي از محیط بازی بي نظير شكار مرغابي در ادامه مطلب موجود است

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 819
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر ماهی گیری Bass Pro Shops: The Strike

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 14 آبان ماه 1388
امروز بازی فوق العاده زیبای ماهیگیری را برایتان آماده دانلود کرده ایم. به جرات می توان گفت که این بازی متفاوت از دیگر بازی هاست. در این بازی شما سوار قایق هایی که خودتان مدل آن را انتخاب می کنید می شوید و به آب زده و مشغول ماهیگیری می شوید. انواع قلاب و قایق را باید با رفتن به فروشگاه و با پولی که در هر مرحله به عنوان جایزه دریافت می کنید تهیه کنید. شما باید ماهی های بزرگ و کوچکی را که در درون مرداب یا دریاچه قرار دارند با آرامش کامل بگیرید و امتیاز کسب کنید. جذابیت بازی به دلیل گرافیک عالی که محیط بازی دارد دو چندان می شود. تخته سنگ ها و علفزارهای ساحلی و صدای برکه طوری شبیه سازی شده اند که انگار در یک دریاچه واقعی مشغول ماهیگیری هستید. از نمونه ی مناطق ماهیگیری می توان به دریاچه های عمومی واقع در شمال امریکا اشاره کرد
ـ کنترل کامل بر قلاب ماهیگیری

ـ امکان بازی چند نفره بیش از 4 نفر

ـ ماهیگیری در دریاچه های زیبا و شگفت انگیز

ـ گرافیک بالا با جزییات کامل و زیبای دریاچه اعم از تخته سنگ و علفزار و ماهی های در حال حرکت و ...

ـ انواع مختلف تجهیزات ماهیگیری

حداقل سیستم مورد نیاز:

ـ سیستم عامل: XP or VISTA

ـ پردازنده مرکزی: حداقل 1.8GHz

ـ کارت گرافیک: Class Gforce 6600 , ATI X1300 یا بالاتر

ـ نصب Direct X9 یا بالاتر

 

BASSPROSHOPSTHESTRIKE-ADDICTION.jpg

 تصاویری از فضای بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

 

ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
بازدید : 1361
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر شکار گوزن Cabelas Outdoor Adventures 2010

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 16 آبان ماه 1388

امروز گیمی را برایتان آماده دانلود کرده ایم که در نوع خود بی نظیر است. در این بازی شما در نقش یک شکارچی حرفه ای خواهید بود که باید اهداف پروازی یا موجوداتی را که در آب شناور هستند به صورت کاملا حرفه ای شکار کنید. این بازی دارای 22 مرحله کلی بازی هست که مناطق مختلف جنگلی و مرداب های زیبا را شامل می شود. از جمله مناطقی که سفر در آن ها را تجربه خواهید کرد عبارت است از امریکای شمالی و از آنجا از مکزیک سر در آورده و در نهایت به نیوزیلند سفر خواهید کرد. از جمله زیباییهای بازی می توان به شرکت در مسابقات تیر اندازی و شکار اشاره کرد. در این بازی باید نهایت دقت و تمرکز خود را همراه با یک استراتژی مناسب به کار برده تا امتیازات لازم را کسب کنید. در این بازی بر خلاف اکثر بازی های مشابه از انواع مختلف تجهیزات برای شکار استفاده خواهید کرد. امیدوارم از این بازی لذت ببرید. برای باز کردن فایل ISO یا باید از نرم افزار UltraISO استفاده نمائید و یا اینکه فایل ISO را بصورت Burn from image بر روی DVD رایت نمائید.

ویژگی های بازی:

ـ گرافیک فوق العاده بازی

ـ تجهیزات مدرن شکار

ـ حدود 22 مرحله کلی بازی

ـ ثبت رکوردها (امتیاز ها)

ـ استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته

ـ آموزش جامع شکار در بازی

ـ و ...

حداقل سیستم مورد نیاز:

ـ سیستم عامل: windows XPSp3 و بالاتر

ـ پردازنده مرکزی: Intel(R) Core(TM) 2 Duo 1.86 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 4000 یا بالاتر

ـ حافظه موقت: 1GB برای XP و 2GB برای ویستا

ـ کارت گرافیک: 256MB یا بالاتر به همراه نصب Direct X9

ـ حافظه دائمی: 8GB

 

playstationmall_2.jpg

 تصاویری از فضای بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

 

ادامه مطلب+Downloa

d


تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 581
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر رقابت موتورسواران Super Bikes Riding Challenge

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 3 دی ماه 1388
در این گیم با موتور سوارانی دیوانه با موتور سیکلت هایی قدرتمند و بزرگ سر و کار دارید. این بازی به شما هنر موتور سواری در خیابانهای شلوغ، بزرگراهها و صحراها را می آموزد. در این بازی شما میتوانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و به طور کلی در صورت تمرین کردن با این بازی در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید. سازندگان این بازی تلاش کرده اند که از بهترین موتورهای جهان در گیم  استفاده نمایند؛ در نتیجه شما هر موتوری را که در جریان بازی مشاهده می نمایید از قویترین و پیشرفته ترین موتور سیکلت هایی هستند که در  مسابقات جهانی موتورسواران از آنها استفاده می کنند. برای باز کردن فایل ایمیج یا باید از نرم افزار UltraISO استفاده نمائید و یا اینکه فایل ایمیج را بصورت Burn from image بر روی DVD رایت نمائید. برای کرک نمودن بازی پس از اکسترکت کردن فایل های دانلودی، فایل های STARTER.EXE و SBIKE.EXE را در پوشه تصب گیم کپی نموده و با فایل های هم نام موجود در پوشه، جایگزین  نمائید.
 
ویژگی های بازی:
 
ـ شبیه ساز مسابقات واقعی
 ـ کنترل آسان موتور سوار
 ـ داشتن گرافیک پیشرفته
 ـ انیمیشن شگفت انگیز
 ـ جذاب و سرگرم کننده
 
حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل: ویندوز 2000/xp
 
ـ پردازنده: پنتیوم 3
 ـ کارت گرافیک: 128 مگابایت
 ـ رم: 256 مگابایت
 ـ هارد: 1.6 گیگابایت


2009113015442643255.jpg

تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

 
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 2147
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی کامپیوتر استراتژیک و پرتابل ناپلئون Commander Napoleon At War

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 15 دی ماه 1388
اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب (پرتابل) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاههای ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ پوشش گسترده نقشه اروپا با جزییات شگفت انگیز
 ـ استخدام فرماندهان تاریخی از جمله نی، بلاچر، ولینگتون و ...
 ـ تجربه جذاب انواع شرایط آب و هوایی در طی مراحل
 ـ قابلیت بازی چند نفره تحت شبکه LAN و PBEM و اینترنت
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 512MB

cnaw-frontshot-800px.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
 
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 3317
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی کامپیوتر فکری و استراتژیک بدون نیاز به نصب Westward IV All Aboard

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 19 بهمن ماه 1388
zx8k5u.jpg یک بازی بسیار زیبا و متفاوت از سایت میهن دانلود. بازی Westward IV All Aboard می شود گفت که در سبک استراتژیک و به صورت درگیری های وسترنی است که روی گرافیک آن به صورت کارتونی کار شده است. موضوع بازی داستان دو فرزند پدر سالار و رییس راه آهن به نام های هنری و آنه است. پدر این دو فرزند در اثر اتفاق اسرار آمیزی ناپدید شده و فرزندان آن در صدد پی بردن به این ماجرای مشکوک هستند. شما در واقع مدیریت این مسئله امنیتی و کارآگاهی را به دست خواهید گرفت و در عین حال نباید اجازه دهید راه آهن متروک شده و خانواده از نان شب بی بهره شوند! پس باید به کمک دیگران راه آهن را گسترش داده و بزرگتر کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
 ویژگی های بازی:
 ـ گرافیک جذاب و دوست داشتنی بازی
 ـ به صورت پرتابل
 ـ 36 ساختمان متفاوت برای ساخت
 ـ تولید کالای شهری برای فروش در راه آهن و رونق بازار!
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 ـ سیستم عامل XP/Vista/Windows 7
 ـ پردازنده مرکزی Pentium3 1.0 GHz
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ نصب DirectX 9
 ـ حافظه موقت 256MB

تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 2543
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل تروریسم جهانی Conflict Global Terror

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 7 اسفند ماه 1388

ffgfhjgjjk.jpgاحتمالا بازي اکشن کانتر را بازي کرده ايد. بازي نيز در همان سبک ساخته شده است که مي توان گفت که قابل رقابت با آن بازي است. هم از نظر گرافيک و صداي متن و هم از نظر طراحي مراحل مختلف. کاراکتر اصلي بازي سعي دارد که گروه ضد تروريستي به نام MIA را دوباره تشکيل داده و اهداف خاص تروريستي را که در مناطق مختلف پياده مي شود خنثي کنند. وي به پنج نفر ديگر ملحق مي شود و هدف اصلي آن ها جلوگيري از اقدامات تروريست ها و از بين بردن آن ها در مناطق مختلف جهان است. مراحل بازي در دوران قرن 21 اتفاق مي افتد. مراحل گوناگوني از عمليات بسيار پيچيده براي جلوگيري از بي ثبات شدن جهان طراحي شده است که گرافيک خيره کننده بازي باعث ايجاد هيجان زيادي مي شود. گاهي براي پايان بردن يک مرحله مجبور خواهيد بود که به صورت کاملا مخفي و يواشکي اسنادي را از بين برده و يا جا به جا کنيد و گاهي نيز بايستي در زير آتش دشمن به صورت کاملا حرفه اي و دقيق به از بين بردن نيروها مبادرت ورزيد. اين بازي به صورت بدون نياز به نصب (پرتابل) مي باشد.
توضيحات کامل در ادامه مطلب موجود است
.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 1177
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل شکار حیوانات Hunting Unlimited 2009

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 14 فروردین ماه 1389

reddeer.jpgبازی های در سبک شکار حیوانات طرفداران بسیاری دارد که محدوده سنی خاصی را برای آن قائل نمی شوند. این به این دلیل است که چنین بازی های کامپیوتری البته اگر با گرافیک بالایی طراحی شوند اصلا خسته کننده نبوده و اتفاقات پیش روی غیر قابل پیش بینی می باشند. Hunting Unlimited 2009 یکی از این بازی هاست. در این بازی کاراکتر اصلی یک شکارچی حرفه ای با انواع سلاح های شکاری خوش دستی است که در مناطق جنگلی شمال امریکا تا جنگل های رویایی و بسیار زیبای آلاسکا و مناطق جنگلی دیگر در قاره امریکا حضور می یابد و به شکار حیواناتی همچون گوزن و گراز وحشی و آهو و ... می پردازد. صحنه های کشته شدن شکار در این بازی از نظر طبیعی بودن و به واقعیت نزدیک بودن مثال زدنی است. طوری که بازیگر احساس می کند در حال شکار یک حیوان واقعی است. در این بازی می توانید از میان 17 نوع حیوان موجود در مراحل مختلف نسبت به شکار هرکدام اقدام نمایید. از ویژگی های مهم دیگر بازی بدون نیاز به نصب (پرتابل) بودن آن می باشد.
توضیحات کامل و تصاویری از بازی در ادامه مطلب موجود است.
 
 
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 562
نویسنده : amir hosin

دانلود بازي كامپيوتر اتوموبيل راني بي ام دبليو BMW M3 Challenge

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 16 فروردین ماه 1389
 
BMW_M3_Challenge_Cover_fina.jpg
در زمینه بازی های رایانه ای ، بازی های با سبک اتومبیلرانی و همچنین مسابقه اتومبیلرانی یکی از پرطرفدار ترین سبک از بازی های کامپیوتری می باشند. یکی از بازی هایی که در این سبک از بازی های رایانه ای ساخته شده است و طرفدارن زیادی را نیز به خود اختصاص داده است ، بازی BMW M3 Challenge بوده که در این بازی سعی شده از بهترین مدل های اتومبیل های برند BMW استفاده و در بازی از آنها به عنوان ماشین مسابقه برای شرکت در مسابقه های حساس اتومبیلرانی استفاده شود.
در بازی BMW M3 Challenge سعی شده از عوامل گرافیکی سه بعدی استفاده شود که به عنوان مثال اتومبیل ها ، جاده ها ، حرکات اتومبیل و خیلی از عوامل دیگر و کارکتر های دیگر رنگ و بوی واقعی بیشتری به خود بگیرند که همین امر بر جذابیت بازی می افزاید.
مشخصات بازی BMW M3 Challenge :
سازنده : Blimey! Games
ناشر : 10tacle Studios
سبک بازی : مسابقه اتومبیلرانی ، GT / Street Racing

عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.
 
 
ادامه مطلب+Download

به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 136394
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com