عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 1119
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی زیبای Wanted: Weapons of Fate

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 8 بهمن ماه 1389
 
 
1wanted-weapons-of-fate-pc.jpg
نام بازی: Wanted: Weapons of Fate
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March 24 , 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng 
ناشر: Universal Studios
توسعه یافته : GRIN
درجه بندی سنی : M

بازی زیبای  Wanted: Weapons of Fate یک بازی فوق العاده هیجان انگیز به سبک اکشن میباشد که در 24 مارچ سال 2009 توسط کمپانی بزرگ Universal Studios منتشر شد.این بازی زیبا بر اساس فیلم Wanted که در سال 2008 تولید و منتشر شده ساخته شده است.این بازی کاملا بر اساس فیلم آن ساخت شده است حتی در بعضی صحنه ها قسمت هایی از فیلم به نمایش گذاشته میشود.یکی از ویژگی های این بازی این میباشد که شما در حین بازی به شدت احساس هیجان پیدا میکنید که به هیچ عنوان غیر طبیعی نمیباشد!!!! حرکاتی که کاراکتر بازی میتواند انجام دهد شما را یاد بازی خاطره انگیز مکس پین خواهد انداخت.این بازی یعنی همان Wanted: Weapons of Fate  دارای سبک بصری فوق العاده ای میباشد که در کمتر بازی ای ما شاهد چنین چیزی هستیم. این بازی ادامه داستان قهرمانی Wesley Gibson میباشد.به جرات میتوان گفت که فیلم این بازی از روی Curving Bullets و یا حتی Assassin Time ساخته شده است.پس نا به جا نگفته ایم اگر بگوییم ترکیبی از این دو را در این بازی میتوان دید.البته این از نظر ما عیب محسوب نمیشود.چه بسا این عمل بر عکس هم انجام شود ...!!! در این بازی مبارزه ها سطح بندی شده است. تمامی حرکاتی که کاراکتر این بازی انجام میدهد به گونه ای به فیلم این بازی شبیه میباشد و بهتر است بگوییم همانند آن میباشد.گرافیک بازی به گونه ای است که به هیچ عنوان نمیتوان از ان ایرادی گرفت.توجه به این نکته هم مهم میباشد که این بازی در سال 2009 منتشر شده است ولی گرافیک آن همه را خیره کرده است.صداگذاری این بازی فوق العاده میباشد.هر چند که انتظاری غیر از این هم نمی رفت.این بازی معنا واقعی اکشن سوم شخص را برای شما معنا میکند.انواع و اقسام تسلیحات موجود برای این بازی به گونه ای طراحی شده اند که تمام جزئیات در آن رعایت شده است.همچنین تنوع و تعدد اسلحه ها در این بازی بسیار جلب توجه میکند..

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی در ادامه مطلب... 
ادامه مطلب+Download

تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 1495
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی رایگان The History Channel: Battle for the Pacific

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 13 بهمن ماه 1389
 
 
1the-history-channel-battle-for-the-pacific.jpg
نام بازی: The History Channel: Battle for the Pacific
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن ماجراجویی
سال انتشار: December 3, 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng 
ناشر: Activision
توسعه یافته : Cauldron
درجه بندی سنی : T

اکثر بازی های شرکت Activision به سبک اکشن ماجراجویی میباشد.نمونه بارز آن بازی زیبای ندای وظیفه ..در واقع بهتر است بگوییم :نسخه های مختلف بازی ندای وظیفه...!!! .این باز مجدد ی بازی با همان سبک و سیاق برای شما عزیزان داریم.نام این بازی The History Channel: Battle for the Pacific میباشد و توسط شرکت Activision در سال 2007 منتشر و حمایت شد.این بازی به شدت شبیه بازی ندای وظیف 2 میباشد.حتی اسلحه های موجود در این دو بازی کاملا یکسان میباشد.بازی The History Channel: Battle for the Pacific به سبک اکشن ماجراجویی میباشد که از آن در سال 2007 به عنوان  معجزه ای در تاریخچه بازی های رایانه ای عنوان شد.البته درست نیست که این بازی را با بازی های سال 2010 و 2011 مقایسه کرد و حقیقتا در مقایسه این بازی با بازی های منتشر شده در سال 2007 میتوان رتبه خوبی را به آن داد.گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و به گرافیک بازی ندای وظیفه 2 نزدیک میباشد.اما دقت کنید تنوع مراحل و موضوعیت بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه نمیباشد.گیم پلی بازی عالی بوده و همچنین صداگذاری بازی با توجه به سوابق این شرکت میتوان رتبه خوبی به آن داد.در کل کم و بیش سطح این بازی متوسط رو به بالا میباشد و علت آن نیز آمدن بازی هایی فوق العاده در سال های 2010 و 2011 میباشد.بازی به صورت گروهی انجام میشود و تعداد سلاح های موجود در این بازی از تعدد زیادی برخوردار میباشد و طراحی مناسب و واقع گرایانه ای دارد.
بازی The History Channel: Battle for the Pacific در فیلیپین - ایوجیما و مکان های دیگر رخ میدهد و نسبتا محیط بازی مناسب طراحی شده است.این بازیجالب است بدانید حتی نسخه کپی شده این بازی در سایت های خارجی به قیمت 57 دلار امریکا به فروش میرسد اما ما این بازی را به صورت اورجینال و کاملا رایگان و به صورت لینک های مستقیم دانلود در اختیار شما قرار داده ایم...
دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download


تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 1059
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی Silent Hunter 3

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 23 بهمن ماه 1389
 
silent-hunter-3 (1).jpg
نام بازی: Silent Hunter 3
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز زیر دریایی /Submarine Sim
سال انتشار: 2005
نوع  فایل دی وی دی کامل
زبان: Eng 
ناشر: Ubisoft
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Ubisoft Romania
حالت های بازی : Single player, multiplayer
درجه بندی سنی : T

Silent Hunter 3 یک بازی عالی به سبک شبیه سازی میباشد که در سال 2005 توسط کمپانی یوبی سافت منتشر و حمایت شد.این بازی در سال 2005 گیکر های زیادی را به علت متفاوت بودن موضوع به خود جذب کرد. Silent Hunter 3از جمله بازی هایی بود که انقلابی جدید در سبک بازی های استراتژیک بوجود آورد.یعنی به عنوان الگویی شد برای سازندگان بازی ...!!!در بازی Silent Hunter 3 شما تجربه ای خاص و خاص تر در جنگ جهانی دوم را کسب خواهید کرد.در این نسخه از بازی شاهد سه بعدی بهتر هستیم.در حقیقت هر چند که موتور گرافیک بازی بهبود یافته است اما خیلی ها معتقدند تفاوت چندانی در گرافیک نسخه سوم نسبت به نسخه های قبل احساس نمیشود. شما در این بازی تنها با ناو شکن و زیر دریایی سر و کار دارید و دیگر هیچ !!! بازی Silent Hunter 3 گرافیک نسبتا مطلوبی دارد .شاید اگر امتیازی را که این بازی از سایت گیم اسپات گرفته است شما را دچار تعجب کند اما بدانید که این بازی 8.9 از ده را گرفته است.این امتیاز از آنجا تعجب بر انگیز میباشد که به عنوان مثال بازی ای مانند call of duty black ops با آن همه عظمت و زیبایی امتیاز 9 از 10 را کسب کرده است.پس بازی Silent Hunter 3 یکبازی معمولی نمیباشد.جالب است امتیازی را که منتقد سایت گیم اسپات داده است را بدانید.این منتقد به این بازی امتیاز کلی 8.9 را داده است.همچنین گیمر ها به این بازی امتیاز 9 را داده اند.در کل با توجه به این امار و ارقام میتوان نتیجه گرفت  Silent Hunter 3 بازی ای هست که شاید هنوز روی دست ان نیامده است.یکی از نقات قوت بازی Silent Hunter 3 داشتن حالت مولتی میباشد.به طوری که شما میتوانید توسط کرک موجود به راحتی و رایگان آنلاین بازی کنید.مطمئنم برای علاقه مندان به بازی های انلاین تجربه ای نو خواهد بود.آن چه که شما در این بازی شاهد ان خواهید بود  همان چیزی است که شما در عالم واقعیت خواهید دید. شما و فرمانده هان در این بازی باید از روحیه خستگی ناپذیر برخورداد باشند تا بتوانند موانع روبه رو با تمام قوا و البته با هوشیاری کنار بگذارند.

دانلود بازی Silent Hunter 3 در ادامه مطلب...
 
 ادامه مطلب+Download

 


تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 1056
نویسنده : amir hosin

 بازی اکشن دانلود بازی کامپیوتر


دانلود رایگان بازی Homefront 2011

دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود
+کرک SkidRow
کرک جدید اضافه شد

نام بازی: Homefront-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March 15,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: RUS), English (ENG), German (GER), Italian (ITA), Spanish (SPA), Polish (POL), Czech (CZ), French (FRE), holland (NL)
Language: English (ENG), ...
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
کرک:دارد
قابلیت آنلاین:دارد

با یکی دیگر از شاهکار های سال 2011 رو به رو هستید.نام این بازی فوق العاده Homefront میباشد که در 15 مارچ 2011 توسط کمپانی THQ منتشر و توسط Digital Extremes ساخته و حمایت شد.داستان این بازی هیجان انگیز از کار بر روی فیلم نامه John Milius ساخته و پرداخته شده است.داستانی بس شگفت و خیره کننده !!! سازندگان بازی با یک سناریوی واقع گرایانه ژئوپولیتیکی به میدان وارد شده اند و در این کار خود بسیار موفق بوده اند.در سال 2025 اقتصاد ایالات متحده توسط موج دوم اقتصادی به کلی تخریب میشود.و این قدرت سیاسی و اقتصادی نصیب کسی نمیشود جر کره !!!مردم آمریکا کسانی هستند که از ارتش خود نا امید شدهاند و برای مقابله با بیگانگان آمده جنگ شده اند.وظیفه آن ها بالا بردن اعتراض ها در سان فرانسیسکو که مقر اصلی اعتراض ها میباشد هست.کاراکتر اصلی بازی Homefront یک خلبان کار کشته میباشد که شما وظیفه هدایت وی را دارید.....!!!! یک نکته بسیار مهمی که باید در رابطه با این بازی عرض کنم این میباشد که هوش مصنوعی این بازی به شدت بالا میباشد بدین صورت که شاید در قسمت هایی از بازی این احساس در شما بوجود آید که بازی بیش از حد بر روی هوش مصنوعی مانور داده است و شاید این عمل گیمر را خسته کند. بازی ویژگی های قابل توجه دیگری نیز دارد مانند : پیش برد مراحل در محیط های کاملا طبیعی و واقعی - سلاح ها و تجهیزات مدرن و به شدت طبیعی - وجود هواپیماهای بدون سرنشین در برخی از مراحل -تکنولوژی منحصر بفرد در موتور های Drama  و... .گرافیک این بازی فوق العاده میباشد اما توجه کنید این گرافیک با بازی هایی مانند ندای وظیف 7 و .. فاصله هایی دارد.فراموش نکنید که وظیفه شما در این بازی یعنی همان محافظت از کشور خود در مقابل کره ای ها وظیفه ای بسیار سخت میباشد و علت آن نیز چیزی نمیباشد جز هوش مصنوعی بیش از حد بازی !!! شاید در بعضی اوقات تصور کنید که دورربین بازی سنگین میباشد ...این تصور درست میباشد .دوربین بازی و سرعت حرکت آنچیزی مابین بازی ندای وظیفه و گاست ریکون میباشد.گیم پلی بازی در حد مطلوب میباشد .بازی در لحظه های مختلف قصد دارد به گیمر به نوعی شک وارد کند.به عنوان مثال در یکی از مراحل شما برای فرار از دید دشمن در بین خیل عظیمی از جنازه های هموطن هایتان به طرز شگفت آوری استتار میکنید.... .جالب است بدانید گیمر هایی که نظر خود را در سایت گیم اسپات به ثبت رساندند امتیاز 9.5 از 10 میباشد.این امتیاز از دید واقع گرایانه بالا میباشد .اما در نهایت کسی که باید از بازی لذت ببرد گیمر هست نه منتقد...!!!

دانلود رایگان بازی Homefront به هماره تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download


تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 1613
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان نسخه کامل بازی Crysis 2

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 24 بهمن ماه 1389

دانلود رایگان بازی Crysis 2

دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود
نسخه اصلی و کامل بازی Crysis 2 اضافه شد


نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این 
بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اولبازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی 
Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1083
نویسنده : amir hosin

 

بازی Pocket Farmer v1.0

بازی Pocket Farmer v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی در سبک کشاورزی و زراعت بر خلاف دیگر بازی های این سبک نیازی به جمع آوری پول برای خرید اسباب ندارید . تجربه ای جدید از بازی های کشاورزی و باغداری در اندروید می باشد.

- گیم پلی معتاد کننده برای تمام سنین

- بزرگنمایی مزرعه

- گرافیک زیبا و مجلل

- ۴۰ مرلحه و ۸ موزیک اصل

- چت با دیگر بازیکنان در بازی

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1232
نویسنده : amir hosin

 بازی کشاورزی و پرورش سبزیجات The Joy of Farming Final

icon iconدسته : بازی کامپیوتر، بازی کم حجم، کودکانه

 

بازی زیبا و جذاب کشاورزی و پرورش انواع سبزیجات با دانلود بازی کم حجم  The Joy of Farming Final

رشد انواع سبزیجات! هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و بیشتر در انتظار لمس جادویی شما!بازی زیبای The Joy of Farming لذت یک بازی کشاورزی مدرن را در کامپیوتر شما هدیه می دهد.اگر مایل به کشاورزی در مزرعه خود و رشد انواع سبزیجات هستید پیشنهاد ما دانلود این بازی کم حجم می باشد.

 

بازی کشاورزی The Joy of Farming

 

 

more ادامه مطلب | Read More


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 2046
نویسنده : amir hosin

 دسته بندي :بازی استراتژیک,بازی های فلش,بازی های فکری,بازی کامپیوتر

بازدید : 1,481
 

 

 

دانلود بازی کشاورزی و مزرعه داری۳ Youda Farmer 3 Seasons v1.3-TE،مزرعه خود را در نهایت مراتب است،در یک شب طوفانی در زمستان با این حال ، حملات فاجعه، کاهش بسیاری از مزرعه خود را به کلی ویران و شما باید در حد توان خود این مزرعه را دوباره بازسازی کنید،یک بار دیگر به شما صورت وظیفه مشکل بازسازی روستا و مزرعه خود را. در مواجهه بازمستان های سرد، چشمه اشکال زده، تابستان گرم و طوفانی می افتد، این نصب جدید مهارت های کشاورزی خود را به آزمون بیش از هر زمان قرار داده است.ویژگی های جدید است که شما را از طریق این زمان سخت کمک میکند.گرفتن سفارشات برای رستوران با نام تجاری جدید و خرید ابزار در بنگاه رهنی برای بهبود گردش کار خود.ساخت هتل بسیار خود و خدمت به مهمان گرسنه خود را در بهترین ظروف. نمایش مهارت های کشاورزی خود را در ۶ بازی های چالش برانگیز درنمایشگاه سالانه کشور!

این یک بازی فکری و جزاب است که میتوانید ان را به صورت رایگان از وب سایت وطن ۲۰ دانلود نمایید.

 

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1398
نویسنده : amir hosin

 

یکی از سبک هایی که همه روزه در زمینه بازی های کم حجم در حال پیشرفت و گسترش بوده , سبک مزرعه داری یا کشاورزی به حالت کارتونی می باشد. این بار از سایت بازی های رایگان بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Magic Seeds را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. این بازی تقریبا استراتژیک بوده و سبک مدیریتی دارد. ابتدا مزرعه شما هیچ چیزی به جز یک انباری و چاه آب ندارد. شما باید با به کار بردن سرعت عمل و مدیریت خود آن جا را به یک مزرعه بزرگ و پر از میوه و گل تبدیل کرده و درآمدی از آن داشته باشید. هم چنین با درآمد به دست آمده می توانید چیز های جدیدی خریده و وسایل مزرعه خود را ارتقا دهید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی کامپیوتربازی مدیریتیبازی کودکانه
  تعداد بازدید : 2155 - ۳ نظر  - پنجشنبه ,۲۴ آذر , ۱۳۹۰


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1233
نویسنده : amir hosin

 


 

دانلود بازی فوق العاده جذاب و زیبای مزرعه داری Farm Craft 2



یکی از سبک هایی که در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است , سبک مزرعه داری بوده که تا کنون صد ها بازی بر اساس این سبک ساخته و عرضه شده است. کسانی که علاقه ی بیش از حدی به این سبک دارند به احتمال زیاد اولین نسخه ی بازی Farm Craft را تجربه کرده اند که در آن شما در نقش یک دختر کشاورز مزارع و باغچه های بسیار زیبا و پر محصول را پدید می آورید و به وسیله آن به کسب درآمد مشغول می شوید. در نسخه ی دوم این بازی , گرافیک بازی بهبود یافته و مراحل آن متنوع شده است. در بازی Farm Craft 2 شما می بایست به دوست صمیمیتان که کارش در آستانه ورشکستگی قرار دارد کمک کنید تا یک زمین کشاورزی پر بار و بزرگ به وجود آورد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایتبازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی کامپیوتربازی مدیریتیبازی کودکانه
  تعداد بازدید : 4138 - ۳ نظر  - شنبه ,۲۴ دی , ۱۳۹۰

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1139
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی فوق العاده جذاب و زیبای مزرعه داری My Farm Life



یکی از سبک هایی که اکثر بازی خور ها به آن علاقه بسیاری دارند مزرعه داری یا همان کشاورزی است. هر چند بیشتر بازی های این سبک کم حجم و با گرافیک نسبتا پایینی هستند ولی به حدی جذابیت دارند که کاربر را در خود محو می کنند. بازی My Farm Life یکی از جذاب ترین و کم حجم ترین بازی هایی است که در این سبک ساخته شده است. در این بازی شما می بایست با دامپروری و کشاورزی , مزرعه خود را رونق داده و در آمدی از آن نیز داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی که قابل حمل نیز بوده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی کامپیوتربازی استراتژیکبازی مدیریتیبازی کودکانه
  تعداد بازدید : 4498 - ۱۱ نظر  - شنبه ,۱ بهمن , ۱۳۹۰


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1104
نویسنده : amir hosin

 

بازی فوق العاده سرگرم کننده مزرعه داری Green Farm 2 – آیفون و آیپد



پس از اینکه سیستم عاملی قوی برای گوشی های آیفون و آیپد ساخته شد , بازی های آن نیز فوق العاده پیشرفت کرده و به بازی های کامپیوتری تشابه بسیاری پیدا کردند. سبک مزرعه داری یکی از سبک هایی است که در بازی های کامپیوتری طرفداران بسیاری دارد. در این راستا این سبک برای گوشی های آیفون و آیپد تولید و عرضه شد. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه دوم بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Green Farm را که محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. این بازی به صورت تقریبا استراتژیک بوده و شما وظیفه دارید یک مزرعه را که در ابتدا زمینی خالیست , به یک زمین کشاورزی پر بار و پر میوه تبدیل کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی موبایلبازی آیفون
  تعداد بازدید : 1230 - ۲ نظر  - پنجشنبه ,۸ دی , ۱۳۹۰


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 10927
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی کامپیوتری کم حجم کشاورز مزرعه Alice Greenfingers PC Game

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 12 اسفند ماه 1388
 
AliceGreenFingers_billboard.jpg
یکی از بازی هایی که در میان بازی های کامپیوتری ، شهرت ویژه ای پیدا کرد بازی کشاورز مزرعه بود که در آن بازی مدیریت مزرعه ای را در دل روستایی در دست داشتید و با مدیریت بر آن مزرعه و کارهای نزدیک به واقعی که در آن بازی انجام می دادید ، سختی کشیدن در اوایل بازی که پیشرفت چندانی نکردید که در این صورت باید از طلوع خورشید تا شامگاه به کار مشغول می شدید تا بتوانید محصولات زیادی تولید کنید و آنها را بفروشید تا با این کار علاوه بر پیشرفت در بازی ، پول خوبی کسب کنید و محل زندگی و دامهایتان را گسترش دهید.
امروز در میهن دانلود قصد داریم بازی زیبای دیگری با این سبک که با حجم کمتری تولید شده و با نام آلیس کشاورز می باشد را برای شما کاربران همیشگی میهن دانلود و بازی دوستان قرار دهیم.
در این بازی شما نقش دختری به نام آلیس را بر عهده دارید که باید در مزرعه عمویش کار کند و مزرعه عمویش را پیشرفت دهد تا بتواند محصولات بیشتری تولید کند و به هدف نهایی بازی یعنی رسیدن به مرحله آخر پیشرفت تلاش نماید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.
ادامه مطلب+Download

صفحات سايت


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1235
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی مزرعه دار و زندگی مجازی - Harvest Moon

 


امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب را میتوانید از سایت فوردانلودز دریافت کنید ، اگر بگوییم که سورپرایزی بزرگ برایتان در نظر گرفیتم اغراق نکرده ایم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشوند .بله ! این بازی HarvestMoon نام دارد ! این بازی به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و است ! که حالا فوردانلودز افتخار ارائه ی نسخه ی کامپیوتری این بازی را دارد ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب (ps1) ندارد ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره کردن ، محوریت داستانی بازی و ... از دیگر ویژگی های این بازی است !


وب سایت
فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
 

موضوع بازی :
توضیحی برای کسانی که نمی دانند اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی می دهیم : شما در نقش یک پسر جوان هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !
در مزرعه شما میتونید (یعنی باید) مرغ واسه تخم گذاری ، گاو برای شیر ، گوسفند برای پشم و اسب برای سواری کردن خریداری کنید ! که بعدا میتونید دستگاه های ساخت پنیر و کاموا و سس مایونز و ... هم خریداری کنید و با استفاده از شیر و پشم و تخم مرغ این محصولاات رو تولید کنید !
این بازی الهه های زیادی هم داره ، الهه آبشار ، الهه نور و .... که باید طبق دستورات بازی ازشون توت فرنگی قدرتی دریافت کنید . که این توت فرنگی ها استقامت شما رو بالا میبره و در برابر کار سخت کشاوری و دامداری دیر تر خسته میشید !
اما یکی از هیجان انگیز ترین مسائل بازی مناسبت ها و جشن های داخل بازی هستش که همه ی مردم شهر دعوت میشند و شما هم همیشه جزو شرکت کننده ها در مسابقات هستید ! شما در این بازی ۴ فصل دارید که در هر کدام ۳-۴ جشن برگزار میشه . اعم از مسابقه ی آشپزی (که با خرید وسایل آشپزخونه میتونید با استفاده از مواد غذایی که میکارید غذا درست کنید) ، مسابقه ی شنا ، مسابقه ی اسب سواری ، مسابقه سگ دوانی و ..... که لذت زیادی رو به همراه دارند .

در اطراف شهر هم مردم زیادی زندگی میکنند . اعم از آهنگر (برای ارتقا و خریداری وسایل دامداری و کشاورزی) سوپرمارکت (برای خریداری بذر و غذا و ... )بیمارستان و رستوران و شربت فروشی و .... ! که ۵ دختر دم بخت هم جزوشون هستند و هر کدام قلبی دارند که در ابتدای بازی سیاه هستند (یعنی علاقه ای به شما ندارن) و شما با کارهایی که در بازی میکنید یا هدایای دلخواهی که بهشون میدید ، قلبشونو کم کم باید قرمز کنید و وقتی این اتفاق افتاد با دادن درخواست ازدواج مراسم عروسیتون در کلیسا برگزار میشه !


ویژگی های بازی :
* حفظ شدن تمام ویژگی های بازی نسبت به PS1
* سرعت Loading واقعا بالا نسبت به PS1
* حجم کم بازی (فقط ۸۰ مگابایت)
* اجرای روان و بدون باگ بازی
* صداگذاری و تنوع واقعا زیاد
* قابلیت ازدواج کردن و بچه دار شدن

 

 

ادامه مطلب دانلود بازی مزرعه دار و زندگی مجازی - Harvest Moon
 

تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1309
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی کم حجم و جالب Farmscapes: Collectors Edition

 

 

0e960d1 دانلود بازی کم حجم و جالب Farmscapes: Collectors Edition

 

دانلود ورژن جدید بازی کم حجم  و جذاب FarmScapes . شما در این بزی درر نقش یک کشاورز بازی میکنید که Joeنا دارد در ینبازی شما باید با کاشت و زراعت محصولات خود را بفروشید و ز سود حاصل از آن مزارع خود را ارتقاء دهید علاوه بر کشاورزی شما دارای حیوانات خانگی نظیر مرغ و جوجه نیز هستید که باید از تمام آنها به نحو مطلو مراقبت نمایید و در بازی به پیش بروید.

 

 

تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1014
نویسنده : amir hosin

 

تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 
 

در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط امیر حسین در تاریخ : 

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1097
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان بازی کامپیوتری The Saboteur v.1.03

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ سه شنبه، 6 دی ماه 1390
 
دانلود رایگان بازی کامپیوتری The Saboteur v.1.03



نام بازی: The Saboteur v.1.03
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person / Stealth
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng/Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : 
حمایت توسط : Pandemic Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ورژن جدید از سری بازی های The Saboteur را تخت عنوان The Saboteur v.1.03 هم اکنون از میهن دانلود آماده دریافت است . The Saboteur v.1.03 توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Pandemic Studios ساخته و حمایت شد . بدون شک یکی از دردناک ترین و بدترین اتفاقات دنیا جنگ است. جنگ هایی که به سبب مسائل مختلف به وقوع پیوست و در آن ها فقط مردم بی گناه باید تاوان ندانم کاری عده ای قدرت طلب را بدهند. یکی از همین جنگ ها که شاید بدترین آن ها هم باشد، جنگ جهانی دوم بود. جنگ جهانی دوم که بر سر قدرت طلبی هیتلر و حزب نازی به وقوع پیوست جان میلیون ها نفر انسان بی گناه را گرفت. این جنگ که یکی از بزرگترین وقایع تلخ تاریخ بشریت است به سوژه خوبی برای فیلم های سینمایی و بازی های کامپیوتری تبدیل شد. البته همین مسئله باعث شد تا جنگ جهانی و کلا جنگ ها بیشتر به سرگرمی تبدیل شوند و آثار بد آن ها کمتر به چشم بیایند. اما به تازگی بازی ای به نام The Saboteur با نگاهی کاملا متفاوت به نقد جنگ جهانی پرداخته است و تاثیرات منفی آن را از زاویه های جدید مورد بررسی قرار داده است. The Saboteur مانند اکثر بازی هایی که سوژه های تاریخی دارند از روایت ها و رویدادهای واقعی بهره می برد که بارزترین آن ها شخصیت اصلی است. شخصیت اصلی بازی که شون دلوین (Sean Devlin) نام دارد از روی فردی به نام ویلیام گرور ویلیامز (William Grover-Williams) طراحی شده است و به همین دلیل شون از لحاظ ظاهری و مهارت بسیار به ویلیامز شبیه است. شون یک فرد ایرلندی است که در راندن اتومبیل های مسابقه ای تبحر خاصی دارد. او در یک مسابقه اتومبیل رانی شرکت می کند اما یک راننده آلمانی برای اینکه او نتواند در مسابقه پیروز شود، در زمان مسابقه اتومبیل شون را پنچر می کند. همین مسئله باعث می شود که شون به همراه یکی از دوستانش که جولز (Jules) نام دارد بعد از مسابقه اتومبیل آن راننده آلمانی را از بین ببرند. اما همین کار باعث می شود تا آلمانی ها آن ها را دستگیر کنند. در بازجویی هایی که از آن ها صورت می گیرد دوست شون کشته می شود. شون که از این بایت بسیار ناراحت می شود تصمیم می گیرد که نازی ها را نابود کند. اما راهی که در آن قدم گذاشته است بسیار خطرناک است. بازی در شهر پاریس روایت می شود که به دست ارتش نازی ها اشغال شده است و همین مسئله بیشتر حس انتقام را در شون تقویت می کند. این بازی جزو آن دسته از بازی هایی است که گرافیک خوب و بسیار هنری دارند. اکثر محیط بازی را رنگ های سیاه و سفید تشکیل داده اند که در آن پرچم نازی ها با قرمزی خاصی دیده می شود. همین سیاه و سفید جلوه دادن شهر پاریس در زمانی که آلمانی ها آن را به تسخیر خود در آورده اند بسیار معنا و مفهموم دارد. شاید یکی از آن ها بی رحم و سنگ دل بودن نازی ها باشد و یا جو بسیار سنگین و ترس آوری باشد که نازی ها بر فضای شهر حاکم کرده اند. شون با فعالیت هایی که در طول بازی انجام می دهد، رنگ را دوباره به شهر باز می گرداند و قسمت های مختلف شهر را از حالت سیاه و سفید خارج می کند. همین کار خودش نشانه بازگشت امید به شهر است. طراحی شخصیت های بازی در سطح خوبی قرار دارند، اما از جزئیات زیادی تشکیل نشده اند. البته در بازی های Open-World این مسئله کاملا عادی است. طراحی شهر پاریس بسیار خوب است و کاملا با حال و هوای آن زمان همخوانی دارد. اما یکی از مسائلی که در بازی حضور موفقی ندارد، فیزیک است. فیزیک بازی چندان جالب نیست و در سطح خوبی قرار ندارد. بارزترین مثال در مورد اتوموبیل ها است که در بازی حتی در سنگین ترین تصادف ها هم خراب و نمی شوند و آثار تصادف در آن ها دیده نمی شود و فقط در زمانی که دیگر عملا  به درد نمی خورند منفجر می شوند.
دانلود رایگان بازی The Saboteur v.1.03 به همراه تعدادیش پیش نمایش در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1141
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی کامپیوتری شاهزاده ی ایران 2 Prince Of Persia 2 Warrior Within

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ یکشنبه، 2 بهمن ماه 1390
 دانلود بازی کامپیوتری شاهزاده ی ایرانی 2 Prince Of Persia 2 Warrior Within

دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
FileSonic,RapidShare



نام بازی: Prince Of Persia 2 Warrior Within
پلتفورم : pc
ژانر:Action 
تاریخ انتشار جهانی : 2004
تاریخ انتشار در آمریکا : 2004
تاریخ انتشار در اروپا : 2004
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : 
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاهزاده ایران: در قلمرو جنگجویان(به انگلیسی: Prince of Persia: Warrior Within) یک بازی رایانه‌ای است که در ادامه بازی شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان است و در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت.این بازی توسط یوبی‌سافت مونترال تولید و توسط یوبی‌سافت و برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۲، نینتندو گیم‌کیوب و مایکروسافت ویندوز انتشار یافت.این بازی قبل از شاهزاده ایرانی: دو سریر انتشار یافت.و در دسامبر ۲۰۰۶ نسخه پورت شده این بازی به نام شاهزاده ایرانی: انقلاب و برای پلی‌استیشن همراه منتشر شد.هفت سال از وقایع شن های زمان گذشته است.اکنون شاهزاده، پادشاه ایران شده است ولی هر شب کابوس میبیند که از دست یک هیولا فرار میکند و سرانجام گیر می افتد.افرادش پیشگویی را پیدا میکنند که می تواند خوابش را تعبیر کند.پیشگو به او میگوید که هفت سال پیش شن های زمان را آزاد کرده و مورد نفرین آنها قرار گرفته است و موجودی به نام داهاکا که در جزیره زمان زندگی میکند به دنبال اوست و میخواهد او را بکشد.شاهزاده تصمیم میگیرد که به جزیره زمان برود و با ملکه زمان حرف بزند تا نفرین از بین برود ولی پیشگو به او میگوید که نمیتواند سرنوشتش را عوض کنداو هم اعتنایی نمیکند و میرود.در دریا سربازان ملکه به فرماندهی دختری به نام شادی به آنها حمله میکنند.همه افرادش کشته میشوند و خودش هم در نبرد با شادی شکست میخورد و به دریا پرتاب میشود.وقتی چشمانش را باز میکند، خود را در جزیره میبیند و تصمیم میگیرد علاوه بر پیدا کردن ملکه از شادی هم انتقام بگیرد.در ادامه نقدی بر سری بازیهای تاریخی شاهزاده ی ایرانی می پردازیم . 
▪ Prince of Persia ۱۹۸۹ : در حالی که همگان در این سال ها یگانه دستگاه بازی موفق را آمیگا ۵۰۰ می دانستند و افراد معدودی صاحب رایانه بودند ، این بازی برای آمیگا و کامیپیوترهای شخصی آن زمان روانه بازار شد. نسخه آمیگای این بازی از گرافیک ، کنترل و نرمش حرکات بالاتری از نسخه رایانه آن برخوردار بود . داستان بازی در مورد شاهزاده ای پارسی می گذشت که به زندان افتاده و قصد رهایی از زندان را داشت. این بازی که اولین پروژه جدی فردی جوان به نام Jordan Mechner بود مورد استقبال بالایی قرار گرفت و در آن دوران حدود بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت. این بازی حالتی ماجراجویانه داشت و در طول بازی با معماهای زیادی مواجه می شدید. 
▪ Prince of Persia ۲ The Shadow & The Flame ۱۹۹۳ : بعد از آنکه نسخه نخستین مورد استقبال بسیار بالایی قرار گرفت ، سازندگان نسخه دوم آن را چهار سال بعد در اختیار علاقه مندان قرار دادند هرچند که گرافیک بازی از پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری برخوردار بود و محیط اطراف از تنوع بیشتری بهره می برد ، اما بر خلاف فروش بسیار بالا نتوانست رضایت طرفدارانش را جلب کند و به عقیده بسیاری از کارشناسان و بازیکنان هرچه قدر که موارد مختلف در این نسخه پیشرفت کرده بود اما هیجان حاکم بر آن افت کرده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با نسخه اولیه نبود. ▪ Prince of Persia ۳D ۱۹۹۹ : در این سال ها بازی های سه بعدی شدیدا مورد استقبال عموم قرار گرفته بود و در واقع نسل جدیدی از بازی ها در اواخر دهه نود عرضه شده بود که در این بین بازی پرطرفدار Prince of Persia نیز از این رویه پیروی کرده بود و نسخه جدید را با محیطی سه بعدی در اختیار علاقه مندان قرار داد. هرچند که بازی از گرافیک بالا و خوبی بهره می برد اما این بار در کنترل مشکلات متعدد و فراوانی وجود داشت که عملا انگیزه و رغبت بازیکنان را برای ادامه از بین می برد و همه امیدها و انتظارهایی که از این بازی می رفت ، نقش بر آب شد....
دانلود رایگان بازی Prince Of Persia 2 Warrior Within به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 911
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان نسخه کامل بازی Rage

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 12 مهر ماه 1390
 
دانلود رایگان نسخه کامل بازی  Rage
.|  دانلود در قسمت هایی با حجم دو گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود برای اولین بار در ایران|•.

نسخه تست شده ، کامل ، همراه با کرک + لینک کمکی از Rapidshare , FileServe

لینک مستقیم اضافه شد

 

 
نام بازی: Rage
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:October 03 , 2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : id Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Rage عنوان یکی از پروژه های عظیم بازی سازی در سال 2010 و 2011 میلادی هست که در تاریخ 3 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Bethesda Softworks و توسط استودیوی id Software ساخته و حمایت شد .درست بعد از گذشت 7 سال جدیدترین عنوان id Software که استودیوی با سابقه ای هم هست ، روانه بازار شود. سایت میهن دانلود افتخار دارد تا این بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران محترم خویش قرار دهد.عنوان Rage در نمایشگاه E3 امسال یکی از درخشان ترین نمایش ها را داشت.در پیرامون و محیط بازی Rage گروه ها و افراد ناشناخته و مختلفی زندگی می کنند.یکی از این گروه ها Authority هست که طبق اطلاعات ارایه شدهبر روی Mutant آزمایش های مختلفیرا انجام داده و به این وسیله نمونه های خطرناکتر و بزرگ تری از این موجودات را شکل میدهد.گیمر برای نجات کاپتان مارشال که توسط این نیروه ها به اسارت گرفته شده است باید وارد محدوده ی این گروه شود تا وی را نجات دهد.در اینجاست که گیمر در دنیایی از چالش ها گیر میکند....جالب است بدانید سازندگان بازی فوق العاده جذاب DOOM 3  در این بازی نقش داشته اند و باید منتظر ماند تا ببینیم بازی Rage نیز به سرانجام بازی DOOM3 کشیده میشود یا خیر...

دانلود رایگان بازی Rage به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب
....
ادامه مطلب+Download


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1096
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان بازی ایکس باکس Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ دوشنبه، 12 دی ماه 1390
دانلود رایگان بازی ایکس باکس Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2


نام بازی: Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Modern Tactical Shooter
تاریخ انتشار جهانی : March 6, 2007
تاریخ انتشار در آمریکا : March 6, 2007
تاریخ انتشار در اروپا : March 6, 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : مولتی پلیر ، سینگل پلیر
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه ایکس باکس بازی پر طرفدار Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم .این بازی در سال 2007 میلادی توسط کمپانی یوبیسافت ساخته و منتشر شد . Thomas Leo Clancy Jr در سال 1947 به دنیا آمد. او یکی از بزرگترین نویسندگان کتاب و فیلم و بازی های پرفروش است که اغلب آنها در سبک نظامی نوشته شده است. البته او کتابهایی در سبک های سیاسی نیز دارد. او به Tom Clancy معروف است که هم اکنون اوج کار او در بازیهای شرکت یوبی سافت است. بزرگترین بازیهای او Rainbow six، Splinter cell وGhost Recon  میباشند که هر کدام برای خود یک بازی بزرگ به حساب می آیند. یکی از بهترین بازیهای Tactical-shooter بازی Tom Clancys Ghost recon میباشد. در این بازی بازیکن در نقش یک جوخه ی چهار نفره قرار میگیرد که باید به انجام ماموریت نظامی بپردازد. بهتر است به تاریخچه این بازی بپردازیم: اولین شماره از این سری در سال 2001 بر روی PC، PS2،Xbox ،GameCube ،Mac  وN-gage  عرضه شد. داستان این بازی در سال 2008 و در روسیه اتفاق می افتاد که امریکا با آنها وارد جنگ شده بود. بنابراین گروه Ghost وارد ماموریت شدند. این بازی سبک فراموش شده ای را احیا کرد و از نو ساخت. در سال 2003 یک بسته الحاقی برای شماره اول بر روی PC عرضه شد که داستانش یک سال بعد اتفاق می افتاد یعنی در سال 2009 و نام آن Desert Siege  بود که به گونه ای ادامه ای غیر مستقیم برای شماره اول بود. در سال 2003 یک بسته الحاقی از شماره اول برای Xbox عرضه شد که نام آن island thunder بود و در سال 2010 در کوبا اتفاق می افتاد. در سال 2004 یک نسخه فرعی دیگر با نام Jungle storm برای PS2وN-Gage  عرضه شد که داستان آن مبنی بر ماموریتی در کلمبیا بود. نسخه دوم این بازی یک افتضاح بود که بر روی PS2،Xbox  وGameCube  عرضه شد که خیلی بد کار شده بود و حتی سازندگان از انتشار این نسخه بر روی PC خودداری کردند و از همه ی طرفداران که از بازی کردن این شماره بر روی PC محروم شدند معذرت خواهی کردند. داستان این شماره در مورد ماموریت در کره ی شمالی بود که در میانه داستان چین و روسیه هم وارد داستان میشدند و بازهم مثل همیشه داستان در مورد سیاست بود.اما نسخه یعدی یعنی Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter 2 موفقیت های به سزایی داشت . س از موفقیت در مکزیکو سیتی و نجات رییس جمهور 1 سال گذشته و سال 2014 فرا رسیده است. در مرزهای کشور بزرگ امریکا شورشی به پا شده است که عامل آن یک باند از آدمهای نادرست هستند. داستان بازی پس از رسیدن جوخه ی ما به این منطقه در 72 ساعت شکل میگیرد که ماموریت اصلی سرکوب شورشیان میباشد. به هر حال بازهم شما دشمنانی که در مکزیکو سیتی را دیده بودید خواهید دید. در اصل قسمت اصلی در مرز بین امریکا و مکزیک است و اولین مرحله بازی از مکزیکو سیتی شروع میشود و در بین دو مرز ماموریتها انجام میشود. بر خلاف شماره قبل که فقط در شهر این بازی در جریان بود در این شماره شما به جنگل و کوهستان و شهرها و ... میروید. یکی از اهداف بزرگ مکزیکی ها تصرف بعضی از شهرهای امریکا مانند تگزاس و El Paso است که شما را در نقش کاپیتان Scott Michell  (قهرمان شماره اول که پس از اینکه 24 ساعت است از ماموریت بازگشته دوباره به ماموریت به مکزیک اعزام میشود) قرار میدهد....
دانلود رایگان بازی Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter 2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1376
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان بازی ایکس باکس 360 کینکت Disneyland Adventures

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ دوشنبه، 12 دی ماه 1390
 

 
دانلود رایگان بازی ایکس باکس 360 کینکت Disneyland Adventures


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
FileServe,RapidShare
دانلود رایگان بازی ایکس باکس 360 کینکت Disneyland Adventures
نام بازی: Disneyland Adventures
پلتفورم : XBOX360
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی : 15 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 15 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 18 November 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Microsoft Studios
مد بازی : Multi-player
حمایت توسط : Frontier Developments
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

 

Disneyland Adventures عنوانی موفق برای کنسول ایکس باکس 360 میباشد که در تاریخ 18 نوامبر سال 2011 میلادی برای این کنسول عرضه ی جهان شد .ناشر این بازی فوق العاده کمپانی Microsoft Studios و سازنده ی آن استودیوی بازی سازی ماکروسافت است . بازی Disneyland Adventures بهینه سازی شده با دستگاه های کینکت است و شما به بهترین شکل ممکن میوانید از این بازی تحت کینکت بازی کنید و از دنیای گیم در عالم حقیقی لذت ببرید . امکان ندارد که شما وارد دنیای Disney نشده باشید و یا شخصیت های آن ها را در بازی های فکری و یا بازی هایی که برای شخصیت های مختلف Disney ساخته شده باشد را ندیده و نشنیده باشید . حالا در این بازی همه ی شخصیت های Disney مانند سفید برفی و ... دور هم جمع شدند و آماده هستند ، شما را به دنیای خودشون ببرند و شما را با یک بازی منحصر به فرد آشنا کنند این بازی شما را به یک شهری میبرد که در آنجا Disney را با کیفیت بالاتر به شما نشان میدهد. در واقع بازی داستان جدیدی برای خود ندارد و شما زمانی که یجای یک شخصیت بازی میکنید ، دارید داستان آن کارتون را به سرانجام میرسانید و در این حین ، از شخصیت ها و کسانی دیگر هم کمک میگرید . ممکن است این مراحل با مراحلی دیگر به پایان برسد و باز ممکن است با ماموریت هایی که بعضی از شخصیت ها به شما میدهند ، ماموریت اصلی را تکمیل کنید. گرافیک بازی بسیار زیبا و فانتزی است. از رنگ های بسیاری برای طراحی آدم ها و شخصیت ها و مکان ها استفاده شده که در سطح خوبی قرار دارد. در این بازی شخصیت ها و آدم های نسبتا زیادی وجود دارد که بر روی تک تک آن ها دقت فراوانی شده و سعی کرده اند حس Disney را در کارتون ها از شما نگیرند و از این رو محیط بازی را بسیار شاد و فانتزی ساخته اند. اگر در عکس بالا دقت کنید ، متوجه این میشوید که سایه ها در بازی کمی مشکل دارند که از نظر من تنها مشکل گرافیک آن است در بازی از موسیقی های آشنای Disney استفاده شده ولی مثل اینکه سازندگان بازی به این موسیقی ها قانع نشده اند و موسیقی های جدید و اختصاصی نیز ساخته اند که این برای من شاید نتواند جالب باشد و شخصا میخواستم این دنیای مملوء از شخصیت و اتفاقات را با همان آهنگ ها و موسیقی ها دوباره تجربه کنم. اما با اضافه کردن موسیقی های جدید و موسیقی های قدیمی تر توانسته اند ریتم شاد و دل انگیزی را ایجاد کنند. صدای شخصیت ها در این بازی همان صداهای آشنای کارتون هاست . همانطور که در داستان بازی گفته شد ،  در این بازی شما بجای انواع شخصیت ها قرار میگرید و باید داستان آن ها را تکمیل کنید. در هر ماموریت ، ماموریت های دیگری از طرف اشخاص دیگری به شما داده میشود که با اتمام آن ها دوباره به ریل ماموریت اصلی برمیگردید. محیط های زیاد و شادی برای این بازی طراحی شده است و دست شما نسبت به دیگر بازی های سبک مشابه ، باز تر است و برای مثال از مینی گیم ها و یا کار هایی که میتوانید انجام دهید میتوان به اسکی و یا پرواز کردن و با دیگران رقصیدن اشاره کرد.کنترل کامل و سحر آمیز بازی Disneyland Adventures توسط کینکت شما را به وجد خواهید آورد . اوج هیجان را با این بازی تجربه کنید ...
دانلود رایگان بازی Disneyland Adventures به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1149
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی جدید 3SwitcheD

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 20 بهمن ماه 1390
 دانلود بازی جدید 3SwitcheDtitle=

نام بازی: 3SwitcheD
پلتفورم : pc
ژانر: Puzzle
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: TopWare Interactive
مد بازی : 
حمایت توسط : TopWare Interactive
درجه بندی سنی : +7
قابلیت آنلاین:دارد


قصد معرفی و ارائه ی یکی از جدیدترین بازی های سال 2012 میلادی را دارم . این بازی 3SwitcheD نام دارد که در تاریخ 8 فبریه سال 2012 میلادی توسط کمپانی TopWare Interactive منتشر شد . سبک بازی یک سبک معمایی ، پازل است که طرفداران بسیاری را دارد . قطعا تا به کنون نمونه ی مشابه این بازی را بازی کرده اید . اما به جرات بازی 3SwitcheD  چیزه دیگری خواهد بود و توانایی سرگرم نمودن و ایجاد انگیزه ی وافر در گیمر را دارا می باشد .در بازی 3SwitcheD با یک تکنولوژی منحصر بفرد و غیر قابل باوری رو به رو هستید .بر اساس گفته ی منتقد بازی ، تکنولوژی برتر از آن بازی 3SwitcheD است !اگر نطر خود بنده را بخواهید بدانید ، بازی 3SwitcheD را در یک جمله خلاصه می کنم : 3SwitcheD یک شاهکار بسیار اعتیاد آور است . بازی 3SwitcheD بر اساس چالش ها ی متنوع و بی شمار گیمر را ساعت ها پای رایانه میخ کوب می کند . تجربه ی ساعت ها بازی را با بازی 3SwitcheD امتحان کنید .باز شدن سطوح مختلف بازی و لول آپ شدن یکی از مهمترین عوامل جذب گیمر به سمت این بازی است .تکنولوژی برتر این بازی شما را به مرحله ی بعدی سوق می دهد .یک دوربین حرکت های شما در صفحه ی جلوی اسکرین در هر لحظه  اسکن می کند . تکنولوژی منحصر به فرد، تجزیه و تحلیل موقعیت ، رابطه ی گیمر با اسکرین مجازی ،تنظیم و زمینه بازی در زمان واقعی به عنوان هدف نهایی شما همه ی آن چیزی هست که با آن رو در رو هستید .شکار الماس تانیا ، به صورت فوق العاده گرافیکی و شگفت انگیز شما را وارد دنیایی از برتری ها می کند.بازی های آرکید یکی از بهترین و شاهکاری های دنیای بازیهای چند رسانه ای است که سالانه بر تعداد طرفداران این سبک اضافه می شود.دقت داشته باشید که بازی 3SwitcheD از تکنولوژی  و فناوری 3D- ET(TM) بهره می برد . این نوآوری منحصر به فرد تجزیه و تحلیل موقعیت از صورت خود را در رابطه با صفحه نمایش و سازگار با چشم انداز بازی معین می کند که گیمر در هر لحظه چه وظیفه ای در آن لحظه دارد .یکی از عوامل ماندگاری و یا بهتر بگوییم اصلی ترین عامل در پیشبرد اهداف و به ثمر نشستن مراحل بازی بدست آوردن الماس های تانیا و ارسال آنها به 6 مدار اصلی بازی و در نهایت کسب امتیاز ها و جمع آوری ابزارهایی که در اختیار دارید .

دانلود رایگان بازی 3SwitcheD به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1053
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان بازی کامپیوتری Kingdoms of Amalur Reckoning

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 20 بهمن ماه 1390
 دانلود رایگان بازی کامپیوتری Kingdoms of Amalur   Reckoning

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare


نام بازی: Kingdoms of Amalur - Reckoning
پلتفورم : pc
ژانر: RPG
تاریخ انتشار جهانی : 01.02.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 01.02.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 01.02.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : --
Region: RF
حمایت توسط : Big Huge Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد انتشار یک بازی فوق العاده ی دیگر از سمت کمپانی غول پیکر و نام آشنای الکترنیک آرتز هستیم . وقتی که دنیا به اخر می رسد چیزی برایم اهمیت ندارد وقتی که میمیرم تنها به فکر کار هایی هستم که انجام داده ام ولی شاید یکبار دیگر فرصت از دست رفته ام را باز یابم ، در جنگی که شکل گرفت من بی دلیل کشته شدم هیچ هدفی برای خودم نداشتم تنها برای پادشاهان می جنگیدم ولی صبر کن من هنوز زنده هستم ولی چرا باید با اسکلت ها مبارزه کنم !! Kingdoms Of Amalur : reckoning توسط افراد بزرگی همانند ken Rolston فردی که Lead Desiner بازی های بزرگی همانند The Elder Scrolls III; Morrowind , Obilvion را انجام داده ، وظیفه طراحی بازی را بر عهده گرفته است. همچنین افراد دیگری همانند RA.Salvator , Todd McFarlane نیز در ساخت این بازی همکاری کرده اند. با وجود افرادی ماهر در پشت پرده این بازی می توان انتظار داشت که عنوانی موفق دیگر از سوی EA منتشر شود. کاراکتر اصلی بازی از قبل مرده است و به لطف یک Gnome یک بار دیگر به زندگی بازگشته است .امکان ترکیب سلاح های مختلف در بازی وجود دارد به گونه ای که با ترکیب دو سلاح مختلف سلاح جدیدی به وجود می اید که کارایی بهتر و بیشتری نسب به سلاح های دیگر دارد. می توان ۲ تا وسیله که هنوز به دست اورده نشده را و در حال لوت(loot) شدن هست رو با هم Compare کرد که به گیمر کمک می کنه ابزارهای قوی تر شناسایی و بعد هم جمع آوری کند. Kingdoms OAR عنوانی است که امکان انتخاب کلاس ها را برداشته است. Will Miller طراح سیستم بازی که عضوی از Big Huge Games است در مورد تغییرات گسترده ی بازی و اینکه سیستم انتخاب کلاس ها تغییر کرده است ابراز امیدواری می کند و می گوید که انتظار دارد این تغییر بزرگ در بازیبتواند جواب گوی انتقادات وارده بر بازی باشد. وی اقدام سازندگان را اینگونه توجیه میکند و می گوید علت این عمل به این خاطر است که در اکثر گیم های RPG چنین سیستمی همواره وجود داشته است و گیمر ها تا حدودی با اینگونه سیستم ها اشنایی دارند برای ایجاد تنوع امکان انتخاب کلاس ها برداشته شده است و همچنین ممکن است برخی از گیمر ها در صورتی که کلاس انتخاب کنند مجبور هستند تا اخر بازی گیم را ادامه دهند یا اینکه بازی را از ابتدا شروع کنند، از این رو تغییر در کلاس های می تواند در جذب گیمر و ازادی عمل او تاثیر مثبت و مفیدی داشته باشد. البته او ادامه می دهد و در مورد الهام گیری از بازی های شرقی می گوید و از الهام گیری خود نیز اظهار امیدواری می کند. وی یکی از مهمترین نکات بازی Amalur را در سیستم leveling بازی می داند. به گونه ای که گیمر بر اساس انتخابی که انجام می دهد در بازی پیشرفت می کند و اینگونه ازادی عمل گیمر بیشتر از گذشته می شود. همچنین سیستم قابلیت ها تغییر کرده است و در سه شاخه کلی به نام های Might , Finesse , Sorcery قرار گرفته است. و پیشرفت در توانایی ها در همین سه شاخه کلی صورت خواهد گرفت با این تفاوت که ازادی عمل گیمر بازهم در این بخش بیشتر از قبل خواهد بود. بنا به گفته های ۳۸ Studios بازی Kingdoms Of Amalur : reckoning تنها یک عنوان اکشن نخواهد بود بلکه از المنت های مختلفی استفاده می کند. یکی از ویژگی های این بازی وجود Cut-and- Paste XP است که می تواند تحولات عظیمی در این بازی به وجود اورد. ولی لازم به ذکر است که بازی همچنان به المنت های بازی های RPG وفا دارد خواهد بود. سازنده بازی اینگونه در مورد ادامه ساخت بازی میگوید " ما با تمام قوا و حد اکثر توان برای بهتر و جذاب تر کردن بازی تلاش می کنیم چون ما باید تغییرات مثبت و خوبی در بازی بر اساس خواسته های طرفداران ایجاد کنیم"....
دانلود رایگان بازی Kingdoms of Amalur - Reckoning به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ادامه مطلب+Download

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1168
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی ترسناک The Darkness II Limited Edition

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 20 بهمن ماه 1390
 دانلود رایگان بازی کامپیوتری The Darkness II Limited Edition


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare

نسخه ی Limited Edition 
| بهترین نسخه | 



پلتفورم : PC
نام بازی: The Darkness 2
ژانر:Horror, FPS
تاریخ انتشار جهانی : 2012,February,07,
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012,February,07
تاریخ انتشار در اروپا : 2012,February,07
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی :
نوع بازی : DEMO
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی‎ The Darkness ‎بعد از انتشار در سال 2007 با استقبال خوبی مواجه شد. اما بعد از 4 سال نسخه دوم ‏اینبازی به استدیوی بازیسازی‎ Digital Extremes ‎سپرده شده است و اوضاع کمی نگران کننده به نظر می رسد. به طور ‏مشخص یکی از دلایل موفقیت نسخه اول استایل گرافیکی منحصر بفرد ودر عین حال رئالیستیک بازی بود. ‏همچنین خود داستان و نحوه روایت آن خیلی جذاب به نظر می رسید‎.‎هم اکنون نسخه ی کامل این بازی معروف برای رایانه ، Jtag ، از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . در نسخه اول جکی، شخصیت اول داستان، در یک دنیای تیره و تاریک قرار می گرفت و باید راه فرار خود از آن ‏را پیدا می کرد. اما در همان تاریکی های راه، راز و رمزهای بسیاری وجود داشت که جنبه تخیلی به داستان ‏بازی می بخشید و موجودات تاریکی (‏Darkness‏) که قدرت های ویژه ای به جکی می دادند و او را به یک ‏ماشین کشتار تبدیل می کردند. اما در همین فضای تخیلی و تیره، تمامی دشمنان و اسلحه ها کاملا نزدیک به ‏واقعیت بودند که جنبه رئالیستیک بازی را تشکیل می دادند. البته این قضیه بیشتر بخاطر فیزیک و گرافیک عالی ‏بود.‏ اما در The Darkness 2قضیه کاملا متفاوت است. با مهاجرت اینبازی به استدیوی جدید، انواع و اقسام ‏تغییرات روی بازی انجام شده است. چیزی که شاید چندان به مزاج طرفداران نسخه قبلی خوش نیاید و این نگران کننده ‏است. در واقع ‏Darkness‏ جدای از سبکش اصلا شبیه بازیهای مثل ‏RE‏ نیست و استیل و سبک خاصی دارد و به ‏همین دلیل طرفداران خاصی هم جذب می کند. در واقع این گونه بازی ها تعداد خاصی از گیمرها را هدف ‏قرار می دهند و این تغییر هدف، شاید برای ناشر و سازنده گران تمام شود.‏اما ‏DE‏ یک دستاورد بزرگ برای این بازی دارد و آن هم چیزی نیست جز رنگ! مانند بسیاری از شوترهای ‏گوناگون که سعی دارند با تنوع زیاد در مرحله ها گیمر را پای صفحه های تلویزیون و مانیتور نگه دارند، سازنده TD2 هم سبک گرافیکی بازی را به ‏Cel‏-‏Shade‏ تغییر داده است. رنگ آمیزی سرد و مرده نسخه قبلی را با ‏رنگ های شاد مثل آبی و قرمز و زرد جایگزین کرده و روح جدیدی در این بازی دمیده است. سبک گرافیکی ‏بازی را می توان تقریبا برابر با بازیهایی مثل ‏BorderLands‏ دانست با این تفاوت که TD2 تکنولوژی جدید و ‏کیفیت بهتری دارد. حتی وقتی رنگ های شاد هم به بازی اضافه شده اند، TD2 روح تاریک خود را حفظ کرده ‏است و نورپردازی که در تریلرها به نمایش درآمده فوق العاده به نظر می رسد.‏با این تفاسیر بخش رئالیستیک بازی عملا از بین رفته است و حتی آن کورسویی که در طراحی اسلحه و شخصیت ‏های بازی دیده می شد دیگر وجود ندارد. در واقع می توان گفت اینبازی از ترکیب نسخه اول و ‏RAGE‏ بوجود ‏آمده است.‏ The Darkness II گیمر را به یک مسیر بی رحمانه به عمق داستان خویش می کشاند . نیرو های باستانی در انتظاز شما هستند تا در حین ناباوری شما را با دینایی از زیبایی ها آشنا کنند .
دانلود رایگان بازی The Darkness 2 Demo به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1131
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی کامپیوتری King Arthur II - Dead Legions

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ یکشنبه، 18 دی ماه 1390

دانلود بازی کامپیوتری King Arthur II - Dead Legions

به همراه لینک های کمکی از سرور های FileServe, FileSonic

نام بازی: King Arthur II - Dead Legions
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy / Adventure / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Paradox Interactive
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
حمایت توسط : NEOCORE GAMES
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

King Arthur II - Dead Legions عنوانی عجیب از کمپانی نام آشنای Paradox Interactive ساخته شده از سوی استودیوی بازی سازی NEOCORE GAMES است . خیلی از منتقدان جدی بازی های رایانه ای ، بازی فوق العاده King Arthur II - Dead Legions را یکی از بزرگترین شگفتی های نو ظهور سال 2012 میلادی میدانند.داستان بازی ما آغاز میشود. لژیون مرده عنوانی است که به این بازی اطلاق میشود . شاه آرتور جوان درست بعد از کشیدن شمشیر به سرزمین جنگ زدگان ، اقدام به جمع آوری شواله هایی کرده است . فراموش نکنید بریتانیا محل رویداد تمامی این اتفاقات است . همیشه گیمر های علاقه مند به بازی های استراتژی دوست داشتند تا داستان بازی همراه با کمی تخیلات نیز باشد.داستان این بازی بر اساس داستان شاه آرتور میباشد که  یکی از پادشاهان انگلیس بوده است.این بازی استراتژی و نقش آفرینی در هر زمینه موفق بوده است که در ادامه به نقد و ارائه ان میپردازیم. اول از همه باید این نکته را متذکر شویم که این بازی فراتر از  یک بازی استراتژی میباشد.در حقیقت در این بازی ترکیبی از چند سبک را مشاهده میفرمایید.مانند:حماسی - استراتژی - تمدن سازی و... .!!! شاید خیلی از شما گیمر های محترم با شنیدن واژه تمدن به یاد بازی استراتژی سیویلیزیشن بیافتید.اما این بازی کاملا متفاوت از آن بازی میباشد.پس اگر مثل من از بازی سیویلیزیشن خاطره خوبی ندارید این بازی را حتما دریافت نمایید ...!!! البته در این بازی خرافات جایگاه ویژه ای دارد که میتوان به : تعظیم به خدایان کهن - روز های نا خوش آمد و  .... اشاره نمود!!! در این بازی ما با یک ساختار کاملا جدید رو به رو هستیم.در این بازی مبارزات انتخابی کاملا مشهود میباشد. یکی از ویژگی هایی که این بازی به شدت فکر گیمر ها را مشغول کرده است این میباشد که سازنده بازی زمان به پایان رساندن این بازی را 30 ساعت اعلام کرده است.البته این زمان مختص به یک گیمر حرفه ای میباشد.این زمان اعلام شده هنگامی شگفت به نظر میرسد که بیاییم زمان اعلام شده برای بازی عظیمی مثل ندای وظیفه 7 :عملیات سیاه را مد نظر قرار بدهیم.تنها 8 ساعت برای به اتمام رساندن این بازی زمان لازم بود این در حالی میباشد که مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن این بازی 30 ساعت میباشد!!! از جمله ویژگی های این بازی میتوان به : اهداف استراتژیک - سیستم دیپلماسی - گزینه  قابل تنظیم برای مبارزات انتخابی و ... اشاره نمود .در نهایت در بازی King Arthur II - Dead Legionsمیبایست گیمری که در نقش محافظ جام مقدس بازی را به پیش ببرید . به این جمله توجه کنید ، جایی که در آن افسانه های به پایان میرسد ، King Arthur II - Dead Legions داستان مخوف خود را آغاز می کند ....
دانلود رایگان بازی King Arthur II - Dead Legions به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 



  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید
 


 راهنمای نصب بازی Greg Hastings Paintball 2 :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل  3DM-King.Arthur.II.Dead.Legions-3DM.Setup را اجرا نمایید .


System Requirements
* OS: Windows XP / Vista / 7
* Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 2.4GHz
* Memory: 2 GB System memory
* Graphics: DirectX 9 compatible graphics card with 256 MB memory
* Hard Drive: 7.0 GB Free Space
* Sound: 100% DirectX 9 compatible Sound Card


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  FileSonicFileServe
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  FileSonicFileServe
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  FileSonicFileServe
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  FileSonicFileServe
دانلود قسمت 5 از لینک کمکی:  FileSonicFileServe
 


دانلود بازی کامپیوتری King Arthur II - Dead Legionsدانلود بازی کامپیوتری King Arthur II - Dead Legions

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1051
نویسنده : amir hosin

 

دانلود رایگان بازی ورزش های زمستانی Winter Stars

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ یکشنبه، 18 دی ماه 1390
 
دانلود رایگان بازی ورزش های زمستانی Winter Stars

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
FileServe,RapidShare
دانلود رایگان بازی ایکس باکس 360 کینکت Disneyland Adventures
نام بازی: Winter Stars
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
تاریخ انتشار جهانی :2011
تاریخ انتشار در آمریکا :2011
تاریخ انتشار در اروپا :2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Multi2 Eng- Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
REGION FREE
حمایت توسط : 49Games
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

یک نفس عمیق و تازه در ژانر ورزش های زمستانی ، اجازه میدهد علاقه مندان به ورزش در هر رنج سنی ای و با سطوح مختلف از قابلیت های درونی ،به رقابت با یکدیگر و یا به مبارزه با یک حریف مجازی بپردازند .این بازی دارای 11 رشته ورزشی است . رشته هایی که در این بازی به کاربرده شده است عبارت اند از : اسنوموبیل)احتمالا در ورزشها و مسابقات ورزشی، وسایلی را که با یک موتور بنزینی و سرعتی بالا روی برف حرکت می‌کنند دیده‌اید، به این وسایل برف‌رو یا اسنوموبیل می‌گویند. بیشتر مدلهای اسنومبیل توسط موتورهای یک یا دو سیلندر حرکت می‌کنند.این وسایل معمولاً با سرعت۸۰ کیلومتر در ساعت قادر به حرکت هستنداما بعضی مدلهای مسابقه‌ای که دارای موتورهای قویتری می‌باشند سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.اسنوموبیل معمولاً توسط فرمانی که به یک جت اسکی در جلوی بدنه متصل شده‌است، هدایت می‌شود.بعضی از اسنوموبیلها با ۶تا ۸تایر کم باد مجهز شده‌اند تا براحتی روی برف حرکت کننند ولی معمولاً جهت حرکت در آرودن اسنوموبیلها از چرخش یک تسمه لاستیکی که روی سطح آن میله‌های فولادی کوچکی قرار گرفته و این میله‌ها بداخل برف فرو می‌روند، استفاده می‌شود.( bobsledding ، اسکی ،اسکیت بازی نمایشی ، بیاتلون(ورزش زمستانی بیاتلون (به انگلیسی: Biathlon) ترکیبی از دو ورزش اسکی صحرانوردی و تیراندازی است.اسکی صحرا نوردی بر استقامت ورزشی و تیراندازی بر میزان دقت شرکت کنندگان تاکید دارند.بیاتلون در ابتدا یک ورزش حاشیه ای به حساب می آمد اما به طور متداوم و موفق به ورزش های اصلی پیوست به طوری که عموم مردم خواستار پخش آن از تلویزیون شدند.از ابتدای دهه ی ۱۹۹۰ بینندکان علاقه مند به این ورزش به طور ثابت افزایش یافت به طوری که امروزه بیاتلون در بعضی از کشورها،به خصوص آلمان جزو محبوب ترین ورزش ها است.بیاتلون قبل از این که به ورزش های المپیک زمستانی اضافه شود در قالب مسابقات جهانی بیاتلون و یا رقابت های جام جهانی بیاتلون برگزار می شد.)Freeride ، اسنوبرد متقابل ، پرش با اسکی ، سراشیبی ، و برای اولین بار ،پیچش یا حلقه زنی و شبه اسکی .... اِسکی نام چند گروه رشته ورزشی است که در آنها از تخته‌هایی با اشکال گوناگون که به پای ورزشکاران بسته می‌شود جهت سر خوردن رون سطوح مختلف استفاده می‌شود.اِسکی با فعل کردن همراه میشود و عمل آن را اِسکی کردن یا به زبان انگلیسی Skiing خوانده میشود. اِسکی به دو دسته اصلی تقسیم میشود که نوع قدیمی تر آن در اسکاندیناوی ترتیب داده شده به صورتی که اتصالات پاشنه آن رها و آزاد میباشد و تخته به پنجه چکمه اسکی باز وصل میشود و نه به پاشنه پس اسکی باز توانایی مانور و ایجاد حرکت و پیچ بیشتر و در عین حال به زانو خم شذن را خواهد داشت. انواع اسکی اسکاندیناوی عبارتند از : اسکی پرش، اسکی صحرایی (Cross-Country که معنی آن سزرمین نوردی میباشد) و اسکی تلمارک میباشد..
دانلود رایگان بازی Winter Stars به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1133
نویسنده : amir hosin

 

دانلود بازی جدید Batman: Arkham City

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 3 آذر ماه 1390


نام بازی: Batman: Arkham City
پلتفورم : PC / Windows
ژانر:اکشن
تاریخ انتشار جهانی : 22 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 22 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 22 November 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros Interactive Entertainment
مد بازی : single player
حمایت توسط : RockSteady Studios
درجه بندی سنی : 16+
قابلیت آنلاین:دارد

بتمن شهر آرکهام (Batman: Arkham City) عنوان یکی از بهترین و جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد که در تاریخ 22 نوامبر موعد انتشار رسمی داشت . ناشر این بازی زیبا کمپانی Warner Bros Interactive Entertainment و سازنده آن نیز استودیوی بازی سازی RockSteady Studios هست . باب کین (Bob Kane) خالق یکی از محبوب ترین و مشهورترین ابر قهرمان ها جهانی هست . درست در سال 1939 میلادی بود که وی جهان را با شخصیتی خیالی و قهرمان بتمن - Batman آشنا ساخت .از این سال به بعد کتاب های کمیک مختلف حضور پیدا کرد و طرفداران بسیاری بدست آورد.بتمن را با سری نام های Caped Crusader ،The Dark Knight و World's Greatest Detective نیز شناخته شده است . داشتن شخصیتی جدی، روحیه مبارزه طلبانه، اما عدالت خواه باعث شده که Batman به جایگاه ویژه ای در بین سایر ابر قهرمان ها دست پیدا کند. محبوبیت Batman باعث شد تا در سال 1968 از روی آن برنامه تلویزیونی کوتاهی به نام Batman: The Dark Knight Returns ساخته شود و پس از آن در سال 1989 فیلمی با عنوان Batman توسط کارگردان نامدار هالیوود، تیم برتون (Tim Burton) ساخته شد. داستان بازی Arkham City همانند Arkham Asylum بسیار عالی از کار درآمده است. در این نسخه بازیکنان با داستانی پیچیده تر و بسیار مرموز مواجه می شوند که بسیار هیجان انگیز و کمی دلهره آور است. بازی از جایی آغاز می شود که بروس وین (Bruce Wane) میلیاردر شهر Gotham و مرد پشت نقاب Batman، در یک سخرانی مخالفت هایش را با اقداماتی که قرار است برای Arkham Asylum صورت بگیرد، اعلام می کند. اقداماتی که باعث می شود شهر Gotham به مکانی خطرناک تر از قبل برای شهروندانش تبدیل شود، اما در زمان این مصاحبه، وین توسط نیروهای امنیتی ناشناسی مورد حمله قرار می گیرد و به مکانی ناشناس برده می شود. وین در آنجا به هوش می آید و پروفسور هوگو استرنج (Hugo Strange) را مشاهده می کند. کسی که از هویت اصلی او باخبر است و می داند که Batman همان بروس است. اتفاقات زیادی رخ می دهند، اما وین موفق به فرار می شود. این ماجرا تنها شروع یک اتفاق بزرگ برای وین و Batman است. در ادامه مشخص می شود که افراد دیگری مانند جوکر (Joker)، پنگوئن (Penguin)، هارلی کویین (Harley Quinn)، آقای فریز (Mr. Freeze)، تو فیس (Two Face) و... در این اتفاقات دست دارند. بازی از جایی هیجان انگیزتر می شود که Batman در ادامه تحقیقاتی که برای پی بردن به راز این اتفاقات شروع کرده، در دام یکی از حقه های جوکر گرفتار می شود و این موضوع باعث می شود که Batman تنها 24 ساعت برای پیدا کردن راه حلی برای حفظ جان خود و مردم شهر فرصت داشته باشد!....

دانلود رایگان بازی Batman: Arkham City  به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download

 


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1115
نویسنده : amir hosin

  دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection

 



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود از لینک مستقیم | دانلود از RapidShare 

 

 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید




 دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection  دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection

 


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود از لینک مستقیم | دانلود از RapidShare 

 


 

 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید




 دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection  دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود از لینک مستقیم | دانلود از RapidShare 

 

 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1393
نویسنده : amir hosin

 

دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ دوشنبه، 24 بهمن ماه 1390
 دانلود هفت بازی ریسینگ Complete Racing Games Collection
 
دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare

لیست بازی ها :
Truck Racer - Super Truck Racer - Kart Racer - Super Karts - Sprint Cars - Drag & Stock Racer  و Crash Car Racer
+
دانلود به صورت جداگانه


نام بازی: Complete Racing Games Collection
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: نامشخص
مد بازی : 
حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : pegi 7
قابلیت آنلاین:دارد

کالکشنی تحت عنوان Complete Racing Games Collection را برای کاربران محترم میهن دانلود آماده کرده ام . در این پکیج سری بازی های : Truck Racer - Super Truck Racer - Kart Racer - Super Karts - Sprint Cars - Drag & Stock Racer  و Crash Car Racer گنجانده شده است . Truck Racer ،یکی از دسته بازی هایی که علاوه بر داشتن جذابیت محدودیت سنی در آن اهمیت زیادی ندارد ، بازی های ماشین سواری هستند. نمونه های زیادی از این بازی ها در بازارها و اینترنت موجود است. یکی از جذاب ترین این بازی ها که نمونه های آن کمتر پیدا می شود ماشین سواری با ماشین های سنگین و کامیون هایست که می توانند نهایت جذابیت را در کنار یک محیط گرافیکی کامل به نمایش بگذارند. Truck Racer 2009 نام یک بازی فوق العاده جذاب است که کاربر می بایست با نهایت دقت و البته سرعت عمل بتواند با کنار زدن رقبا خود را به همراه کامیون از خط پایان عبور دهد.بازی زیبای Super Truck Racer ،این بازی که از گرافیک بسیار مناسبی هم بهره می برد قابلیت های جالبی دارد ، امکان انتخاب کامیون دلخواه ، جاده های متعدد و البته متفاوت از هر لحاظ ، امکان رانندگی در 8 کشور مختلف ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره ( تا 8 نفر ) ، مناسب برای سنین بیش از 3 سال و بسیاری امکانات و قابلیت های دیگر که مطمئنا هرکاربری را می تواند محذوب خود کند. Kart Racer ،سرعت بالای ماشین ها که باعث خواهد شد هیجان بازی چند برابر شود مهم ترین قابلیت این بازی است ؛ ۳ کلاس مختلف اتومبیلرانی به همراه وجود ده ها جاده با نقشه های مختلف از جمله دیگر خصوصیات بازی Kart Racer به شمار می روند. ۷ کشور مختلف به همراه ۱۵ Course قابلیتی است که کمک می کند یک بازی کننده بتواند در حالت های خود دقت خود را مورد آزمایش قرار دهد. انجام بازی هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره فراهم گردیده است.بازی Sprint Cars ، بازی ماشین سواری فوق العاده زیبا و اعتیاد آور است که حجم مناسب آن را از بقیه بازی های متمایز می کند .پشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .در این مجموعه بهترین های بازی های مسابقه ای را در اختیارتان قرار دادیم . سرعت عمل بالا، تقاطع ها، شیب ها، این همه و بیشتر در این پکیج گنجانده شده است .شما می توانید کامیون ها ، ماشین های مسابقه ای ،ریسنگ حرفه ای و ... را از طریق هر کدام از این سری بازی های کم حجم تجربه کنید . برخی مسابقات شما را به چالش می کشند .بازی های Crash Car Racer  ,Drag & Stock Racer  , Sprint Cars   همگی در یک سطح گرافیک هستند . تنها تفاوتی که در این سه بازی وجود دارد موسیقی متن و کرکتر های طراحی شده و چینش مراحل هست . 

دانلود این مجموعه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1035
نویسنده : amir hosin

 

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ جمعه، 28 بهمن ماه 1390
 دانلود رایگان بازی Alan Wake

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare
+
Crack SKIDROW

 poster 



نام بازی: Alan Wake
پلتفورم : pc
ژانر: RPG Action
تاریخ انتشار جهانی : 16 February 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 16 February 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 16 February 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games Publishing
مد بازی : Single playerr
حمایت توسط : Remedy Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آلک ویک عنوان تازه منتشر شده ای است که میهن دانلود افتخار دارد این بازی را درست یک روز بعد از انتشار جهانی همراه با کرک اسکیدروز در اختیار کاربران فهیم میهن دانلود قرار دهد.در ادامه نقدی بر این بازی دارم . همانند بسیاری از عرصه های دیگر که در بازی های رایانه ای، جایی برای خود بازکرده اند، روانشناسی نیز توسط این صنعت محبوب توانسته به نمایش مخاطبین در آید. البته قبل ازAlan Wake بسیار بازی های دیگر بوده اند که ریشه هایی از روانشناسی را در خود پرورانده باشند ولی به طور قطع تا کنون هیچ کدام از آن ها به صورت خالصانه مضمونی روانی نداشته اند. Alan Wake با جو روانی خود میتواند در عمق تفکر بازیکن نفوذ کند و آن را تحت تاثیر قرار دهد. البته این تجربه ای است که خود بازیکن باید درکش کند و تفسیر ریشه روانی آلن ویک در هیچ مطلبی نمیگنجد یا بهتر بگویم، قابل توضیح نیست. سوال اصلی اینجاست که آیا وجود چنین عرصه ای در بازی های رایانه، درست است؟ آیا روانشناسی در این صنعت سرگرم کننده جایی دارد و حداقل در این بازی توانسته موفق ظاهر شود؟ پاسخ این سوالات را تنها با ساعاتی وقت گذراندن با الن ویک میتوان یافت و صد البته جواب همه یکسان نخواهد بود و این بر میگردد به همان وجود ریشه های روانشناسی و برداشت هر منتقد و بازیکنی از بازی. امیدوارم در این نقد و بررسی توانسته باشم مطلبی را در اختیارتان قرار دهم که در آخر خودتان بتوانید در مورد الن ویک تصمیم بگیرید. هر چند بسیار کار دشواری به نظر میرسدآ لن ویک، شخصیت اصلی بازی، یک قهرمان یا یک پلیس کار کشته نیست. وی یک نویسنده بسیار مشهور است که تعطیلاتش در Bright Falls به سرعت جلوه دیگری پیدا میکند. وی دو سال است که چیزی ننوشته و به همین دلیل، همسرش Alive Wake او را به دهکده کوچکی می آورد که بتواند از این راه الن را درمان و قدرت خلاقیت وی را دوباره زنده کند. آنان به کلبه کوچکی در همان دهکده میروند ( که البته کلبه مد نظرشان آن نبوده ) هنگامی که الن میبیند همسرش دستگاه تایپ را نیز همراه خود آوده و از وی میخواهد بنویسد، عصبانی میشود و از کلبه بیرون میزند تا کمی با خودش خلوت کند. ولی ناگهان صدای فریاد های الیس را میشنود و به سرعت به طرف کلبه روانه میشود. او پس از مشاهده اینکه الیس در حال غرق شدن است، خود را به درون آب میندازد و پس از چند ثانیه، خود را در یک اتومبیل که تصادف کرده است، مشاهده میکند! از همین جا تلاش الن برای یافتن همسرش و همچنین پیدا کردن دلیل این وقایع عجیب، شروع میشود. وی در این راه نوشته هایی از آخرین کتاب خود بدست می آورد ولی خودش به یاد نمی آورد که این کتاب را نوشته! عجیب تر این است که هر بلایی سر شخصیت اصلی کتاب ( که خود الن میباشد! ) می آید، وی نیز درگیرش میشود. رافیک الن ویک در ابتدا شمارا شیفته خود میکند. مهمترین مؤلفه گرافیکی در ) AW یا شاید هم در کل بازی ! ) نورپردازی فوق العاده آن است. نور تیر های چراغ برق، جلوه زیبایی به شب های الن ویک بخشیده اند. به جرأت میتوانم بگویم نور چراق قوه الن از هر بازی که در آن چراغ قوه به کار رفته باشد، طبیعی تر است. فقط به سایه های پشت اجسام که در اثر تابش نور چراق قوه ایجاد میشود و همچنین به تغییرات آن از قبیل کوچک و بزرگ شدن و حرکات آن به طرفین و بالا و پایین دقت کنید تا متوجه شوید چه میگویم! افکت مه در جنگل ها زیاد خوب کار نشده ولی بر عکس تاریکی های مه مانند، به زیبایی هر چه تمام تر در جنگل ها جلوه میکنند. Lens Flare بیشتر در دمو ها قابل توجه است و در خود بازی کمی مصنوعی به نظر میرسد. سازندگان به خوبی توانسته اند جو ترسناک و همچنین روانی را در جای جای بازی به بهترین نحو نمایش دهند...
دانلود رایگان بازی Alan Wake به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
ادامه مطلب+Download

به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 285
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 607
بازدید کل : 136568
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com