عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392
بازدید : 1122
نویسنده : amir hosin

Banished دانلود بازی Banished برای کامپیوتر

دا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Banisher نام دارد . این بازی از بازی های جدید در سبک استراتژیک و شبیه ساز PC بوده که در سال 2014 به دست کمپانی Shining Rock Software انتشار یافته است. داستان بازی در مورد خانواده هایی بوده که توسط دولت از شهر به روستایی دورافتاده، خشک و بی آب و علف تبعید شده اند و تنها چیزی که در دست دارند، یک دست لباس و سبدی از لوازم ادامه زندگی است. سرپرست های این خانواده های بی خانمان تصمیم می گیرند تا این روستا را آباد کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. در بازی Banished شما باید آن ها را در رسیدن به این هدف بزرگشان یاری نمایید و از هیچ کمکی دریغ نکنید. در اصل وظیفه ساخت و ساز این روستا بر عهده شما بوده و تنها کار بر روی زمین های کشاورزی، کارگاه ها و فروشگاه ها بر عهده سرپرست هاست.


تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392
بازدید : 1252
نویسنده : amir hosin

H Craft Championship دانلود بازی کم حجم جام قهرمانی سفینه های فضایی H Craft Championship

 H-Craft Championship یک بازی حرفه ای و جذاب است که در ژانر علمی تخیلی قرار میگیرد تا این بار شما یک مسابقه هیجان انگیز در فضا را با هدایت سفینه های فضایی در پیست های مسابقه منحصر بفرد و خطرناک تجربه کنید. طراحی گرافیکی جذاب، شبیه سازی رانندگی به صورت کاملاً طبیعی و حالت های بازی متفاوت، تنها تعدادی از ویژگی های این بازی است.این بازی شبیه به بازی پرطرفدار و قدیمی کراش می باشد با این تفاوت که بجای محیط کودکانه دارای محیطی فضایی با قابلیت های فضایی می باشد.


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1376
نویسنده : amir hosin

Resident Evil 4 دانلود بازی قدیمی شهر ترس Resident Evil 4

نام بازی: Resident Evil 4
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Capcom
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : +18
قهرمان داستان ما کارآگاه لیون کندی (که یک شخصیت محبوبی است)، برای پیدا کردن دختر رییس جمهور آمریکا عازم اروپا می‏شود و به دهکده ه‏ای قدیمی در شمال اسپانیا می‏رود؛ دهکده ه‏ای که او گمان می کند در آنجا خواهد توانست سرنخی از اشلی (دختر رییس جمهور) بدست آورد، اما بنظر میرسد اهالی دهکده و بومی های آنجا برخورد خوبی با قهرمان ما ندارند. اینها انسان نیستند، اما زامبی هم نیستند! پس چه هستند؟ اینها سؤالاتی هستند که در ذهن لیون نقش می‏بندد. در این میان، اهالی دهکده به لیون حمله‏ ور شده و لیون باید از دست آنها فرار کند و برای زنده ماندن به آنها شلیک کند. این مبارزه و گریز ادامه پیدا میکند تا اینکه ناگهان صدای ناقوس کلیسا به گوش میرسد و تمام اهالی متجاوز دست از حمله برداشته و به سویی می‎‏روند.


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1209
نویسنده : amir hosin

Dusty Revenge CO 11 دانلود بازی حماسه ی انتقام جویانه Dusty Revenge CO

نام بازی: Dusty Revenge CO
پلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : 17/02/2014
ناشر: PD Design Studio
حمایت توسط : PD Design Studio
درجه بندی سنی : +16
Dusty Revenge CO بازی فوق العاده زیبا در حال و هوای بازی هایی همچون شانک می باشد. در این این بازی گویی به جز  انتقام مقوله ی دیگری تعریف نشده است.صحنه های بازی کاملا اکشن و بسیار شلوغ می باشد .حالت جنگجویانه ی شما با یک حالت دوئل ترکیب می شود و شما را تبدیل به یک موجود بی رحم می کند.در این بازی می بایست کاملا خون سرد باشید ! ژانر بازی Dusty Revenge CO اکشن است.


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1209
نویسنده : amir hosin

Racing Manager 2014 دانلود بازی Racing Manager 2014 برای کامپیوتر


جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقطدر پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Racing Manager 2014 نام دارد یک بازی جدید و جذاب در سبک شبیه ساز و مدیریت یک تیم ماشین سواری است که انتشار آن بر عهده Kalypso Media بوده است. در این بازی باید یک تیم جدید ماشین سواری بسازید یا یکی از تیم های قدیمی و ارزان قیمت را خریداری کرده و آن را برای مسابقات کشوری و هم چنین جهانی آماده کنید. در اصل تنها مدیریت این تیم و کار هایی از قبیل استخدام نیرو، مکانیک، راننده و طراحان ماشین بر عهده شما بوده و خودتان در رانندگی نقشی نخواهید داشت. در بازی Racing Manager 2014 یک کارگاه بزرگ و مجهز از روی نسخه واقعی آن شبیه سازه شده و به کاربر این امکان را می دهد تا به مرور زمان و پیشروی در مراحل به تمام امکانات آن دست یابد و خود را در نقش یک مدیر لایق و مشهور تیم ماشین سواری ببیند. برای دانلود این بازی و تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 8428
نویسنده : amir hosin

Terrorist Takedown 2 دانلود بازی Terrorist Takedown 2 برای کامپیوتر


جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سختافزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقطدر پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Terrorist Takedown 2 نام دارد که عنوان بازی پر از هیجان در سبک شوتر اول شخص و هم چنین اکشن برای PC بوده که City Interactive آن را عرضه کرده است. در این بازی باید در نقش یک فرمانده آمریکایی با نیرو هایتان به لهستان سفر کنید و با گروهک های ترورسیتی که در آن جا فعالیت می کنند، از بین ببرید. این تروریست ها تعدادی از افراد غیر مسلح و مردم بی گناه را برای رسیدن به خواسته های شومشان گروگان گرفته اند و قصد آذار و اذیت مردم این منطقه و رسیدن به هدف خود را در سر دارند. اکثریت تروریست های موجود در بازی Terrorist Takedown 2 دارای سلاح های معمولی با تجهیزات اولیه هستند ولی به دلیل پر تعداد بودنشان، منطقه را به طور کامل به تسخیر خود در آورده اند و کسی نمی تواند جلودارشان باشد. برای دانلود این بازی و تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1199
نویسنده : amir hosin

Southpark Stick Of Truth 1 دانلود بازی طنز Southpark Stick Of Truth

|نسخه ی RELOADED|

|لینک کرک به صورت جداگانه قرار گرفت|

نام بازی: Southpark Stick Of Truth
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
زبان: English
تاریخ انتشار : 04 Mar 2014
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Obsidian Entertainment
درجه بندی سنی : +18

این بازی را در کنار کرکتر اصلی و در کنار کرکتر هایی به نام استن، کایل، کنی و Cartman  بازی نمایید.به آنها کمک کنید تا در یک ماجرای فوق العاده هیستریک موفق شوند.شما به عنوان اولین کسانی که در شهر هستید با بحرانی دلخراش رو به رو می شوید.هم چنان که در جنوب شهر نا آرامی هایی شروع می شود مبارزات شما نیز آغاز می شود.


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 1218
نویسنده : amir hosin

Forklifter 2014 1 دانلود بازی شبیه ساز لیفتراک Forklifter 2014

 

نام بازی: Forklifter 2014
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
زبان: English
تاریخ انتشار : 25 Feb 2014
ناشر: United Independent Entertainment GmbH
حمایت توسط : app2fun
درجه بندی سنی : +3
تا کنون بازی های شبیه ساز بسیاری روانه ی بازار بازی های چند رسانه ای شده است و باید بگوییم تا به کنون توانسته اند سهم خوبی از این بازار را به خودشان مختص دهند.آیا تا به حال به فکر جابه جایی وسایل توسط لیفتراک کرده اید ؟ Forklifter 2014 این نیاز را برای شما برآورد می کند.بهترین رانندگان لیفتراک در این بازی با کسب بالاترین امتیاز ها از همدیگر متمایز می شوند.

 


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 1128
نویسنده : amir hosin

Super Motocross Africa دانلود بازی Super Motocross Africa برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سختافزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Super Motocross Africa نام دارد یک بازی کم حجم و جدید در سبک موتور سواری که در سال 2014 مخصوص سیستم عامل ویندوز طراحی و منتشر شده است. اگر شما نیز از دوستداران سرعت و هیجان هستید، این بازی می تواند تا حدی نیاز هایتان را در این زمینه برطرف کند و با مراحل بسیار جذاب و چالش انگیزی که داشته، کاربر را وارد مسابقات موتور سواری حرفه ای و پر از هیجان بکند. همان گونه که از اسم Super Motocross Africa پیداست، تمامی بخش های بازی در آفریقای خشک و بی آب و علف دنبال می شود و بازیکن باید خود را با شرایط سخت و طاقت فرسای این محیط وفق دهد. برای افزایش جذابیت، دو بخش در این بازی به نام های Time Trial و Star Collector گنجانده شده اند تا کاربر احساس خستگی نکند و تنوع بیشتری در آن به وجود بیاید.


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 1066
نویسنده : amir hosin

Humanity Asset 1 دانلود بازی Humanity Asset

نام بازی: Humanity Asset
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Indie
زبان: English
تاریخ انتشار : Feb 20, 2014
ناشر: KISS ltd
حمایت توسط : Browny Application
درجه بندی سنی : +12
Humanity Asset یک بازی به سبک کلاسیک است که به تازگی منتشر شد است . در این بازی گیمر با تعدای کرکتر خاص و البته تکراری رو به رو است که تا پایان وی را همراهی می کنند. بیگانگان به زمین حمله کرده اند.به سرعت باید منابع مورد نیاز جهت مقابله با این حمله را آماده نمایید.صرفه جویی در مصرف منابع و نیرو ها می تواند کلیک شما در نجات این سیاره ی بزرگ باشد.


تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
بازدید : 662
نویسنده : amir hosin

Three Dead Zed دانلود بازی Three Dead Zed برای کامپیوتر

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سختافزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی Three Dead Zed می باشد یک بازی در سبک پلتفرمر، پازل مانند و هم چنین ماجرایی که در سال 2013 به دست Gentleman Squid Studio طراحی شده است. از ظاهر بازی که پیداست، با موجوداتی به نام زامبی که اکثریت شما می شناسید، سر و کار خواهید داشت ولی بر خلاف بسیاری از بازی ها که در آن ها با این موجودات ترسناک مقبله می کنید، باید در نقش سه زامبی ظاهر شوید و پروژه های تخریبی بسیاری در محیط های مختلفی به انجام برسانید. در واقع، نام اصلی پروژه ای که در Three Dead Zed بر روی آن کار می کنید، Z.E.D نام داشته و با برنامه ریزی دقیق و داشتن سرعت عمل، تمامی نقشه های خود را عملی کنید و انسان های ظالم را به سزای اعمالشان برسانید. ولی به هنگام انجام این ماموریت ها یک مشکل نسبتا مهمی وجود دارد.


به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 932
بازدید کل : 137225
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com